Wie is er ook bezig of net begonnen met zwanger worden?

Ik heb ovutesten gebruikt voor deze ronden zondag de 13de was als goed is mijn LH piek daarna werden de testen weer lichter. Met de baarmoedermond geen ervaring..
 
Ik doe ze allemaal om te zien of het overeen komt met wat een andere test zegt ?
Vogeltjee ik zou na 48 uur gewoon nog een keer testen miss dan genoeg HCG voor een zwangerschapstest
 
Haha ja dat zou ook nog kunnen inderdaad. Ik zou alleen echt geen idee hebben hoe ik dat zou moeten doen.. en bang dat ik er dan nog onzekerder door wordt. Maar ga inderdaad zaterdagochtend nog eens testen. Ik hoop dat deze positief zal zijn dan kan ik savonds mijn vriend verassen ? 
 
Ik vind het persoonlijl heel fijn zo inzicht te hebben stelt me gerust dat alles bijelkaar overeen komt en ik dus niet voor gel wordt gehouden bijv ?
Lichaam kan je goed voor de gek houden ? gewoon na 48 uur weer testen en hopen dat ie positief is
 
Ben ik de enige of zie ik overal het woord zwanger en andere gerelateerde dingen.. nee ik wil er niet te veel mee bezig zijn maar het word best onmogelijk gemaakt haha
 
Well... je zit op een zwangerschaps forum dus lijkt me logisch ? of bedoel je om je heen? Ja dat ken ik wel lading vrienden of in verwachting of net een kindje
 
Vogeltjee, die puistjes had ik ook! Ze jeukten ook. Toen ik ben gewisseld van foliumzuur verdween t. Ik had eerst met omega 3 van davitamon, nu zonder omega 3. 
 
Terug
Bovenaan