Wie is er ook bezig of net begonnen met zwanger worden?

Het eitje leeft nog 12 tot 24 uur na de eisprong Ietie, dus vanavond ben je niet te laat waarschijnlijk :)
Ik heb gisteren mijn eisprong denk ik gehad en gisteravond ook geklust, nu wachten en hopen! 
 
Hoi ik ben deze week gestopt met de pil. Ik had wel al 3x de pil geslikt van deze strip, maar was de pil verrgeten en toen maar direct de knoop doorgehakt. Ik ben wel weer opnieuw lichtelijk "ongesteld" geworden.
Wij gaan nu voor tweede kindje. Ons zoontje is nu 14 maanden. Toen ik toen met de pil stopte had ik direct een cyclus uit het boekje. Cyclus van 28 dagen met op dag 14 mijn eisprong. En was uiteindelijk na de eerste ronde ook zwanger. Ik ben benieuwd hoe het nu zal gaan
 
Vogeltje iedere 48 uur verhoogd de HCG probeer het dan nog eens. Een aanhoudende duidelijke positieve ovu test kan ook zwangerschap betekenen.
Ik had dit dus niet verwacht. De ovu test was gister zo licht dat ik niet geloofde dat volgens me app (cyclus van 28d) morgen me ovulatie zou zijn.
Op werk merkte ik wel dat ik meer afscheiding had en wat dunner. Dus nu net thuis na een lange dag en doe ik een ovu test… had nog sensitive van sensitest gekocht en had 2besure ook nog in huis dus maar 3 gedaan  je weet nooit welke voor je werkt. En volgens mij is dit weldegelijk me LH piek toch? Daarnaast kan ik een beetje draad trekken van me cervix slijm en morst ik nog meer moeite doen om me BMM te vinden. Wij gaan het iig gezellig maken vanavond!
 
Het zou een late eisprong kunnen zijn inderdaad.. alleen wel raar op dag 28 terwijl ik normaal altijd op 27 dagen zit. Nog steeds niks te zien alleen veel wit slijm.. even afwachten dan maar! Stomme onzekerheid haha 
 
Vogeltjee ha zeker weten was echt bang dat ik hem niet zou krijgen of dat de teat niet goes werkt voor me ? wachten is het meest vervelende en dat is ook wel raar ja hoe voelt je bmm? Of check je dat niet?
 
Baarmoedermond hihi
Niet meest charmante test, maar deze maand heeft dit mij erg geholpen vruchtbare dagen op te sporen ?
Als t volgende maand nodig is check ik dit weer ?
 
Terug
Bovenaan