Wie is er ook bezig of net begonnen met zwanger worden?

Ik hoop dat jullie 't niet vervelend vinden dat ik weer kom zeuren... Inmiddels op dag 19 en nog geen eisprong te bekennen. Niet volgens ovu test en slijm en bmm zijn ook nog niet in de ovu stand...
 
Herkent iemand deze onregelmatigheid na Mirena? Eerst 8 dagen na ovu ongesteld, vervolgens na 20 dagen na ongesteldheid begin nog geen ovu...
 
Ik heb echt geen inzicht meer hoe of wat nu, constant maandverband mee etc, heel frustrerend! 
 
X
 
Annanananas jammer zeg dat het zo lang op zich laat wachten. Ik heb zover ik nu zie er geen last van. 28 aug spiraal verwijderd, 9 sep eisprong, 21e ongesteld voor 4 dagen. Nu na 14 dagen een vette streep op me ovu test en vandaag ook nog. Maar ik weet dus niet hoelang de cyclus was hiervoor aangezien ik geen menstruatie had met de spiraal. Als ik nu tel is het deze maand een cyclus van ongeveer 30 dagen.
Ik zou zeggen blijf door testen misschien komt ie nog en als je menstruatie start heb je een cyclus gehad zonder eisprong. Wel gezellig blijven maken want je weet maar nooit ?
 
[quote quote=10118753]Well… je zit op een zwangerschaps forum dus lijkt me logisch  of bedoel je om je heen? Ja dat ken ik wel lading vrienden of in verwachting of net een kindje[/quote]
Jaa om me heen. Dat ik zelfs artikel over een z(w)anger anders zie hahaha. En ik voel me in mijn vriendenkring de enige kinderloze. Maar de situatie was er eerder ook niet naar. Zonder partner geen kindje. Haha. Ach ik ben nog geen maand bezig dus mag nog niet klagen maar oo wat zou ik graag gaan babyshoppen
 
AappiieJ je bent niet de enige. Technisch gezien shop ik al zonder echt te kopen. Ik ben kraamverzorgende dus zie heeel veel baby's ik spiek dus wat mensen hebben en wat ik leuk vind en zoek het op ???
 
Oo dat is handig. Ik zie vooral ook veel wat ik niet leuk vind haha. In mijn omgeving dan. Oo wat vind ik dit spannend allemaal hihi. Ben benieuwd hoelang mijn cyclus zal zijn. Ik doe niet aan ovu testen en tempen enzo. 
 
AappiieJ haha ja dat kan ook. Ik heb best een aparte smaak ? ik weet bijv al welk badje ik wil en soort meubels voor de kamer. Kinderwagen weet ik ook maar volgens mij is die niet meer in de winkel dus dat wordt zoeken ?
Dwaallichtje leuk ik heb dat jammer genoeg niet. Me moeder had toen de tijd haar trouwjurk gebruikt voor bekleding in het wiegje van me zussen en mij maar dat is allemaal weg. Als goed is heeft me moeder nog wel een mozes mandje met standaard voor me bewaard vond dat wel wat hebben maar gaan zien met de tijd of we het gebruiken
 
Dat is wel heel gaaf. Zon erfstuk. Pff ik lig zielig op de bank met mega last van mijn maag. Tijdens het eten begonnen. Nu al een paar dagen achter elkaar na het avond eten.. zal toch niks betekenen?
 
Terug
Bovenaan