Wie is er ook bezig of net begonnen met zwanger worden?

Hee, wat leuk dat jullie ook al ideeën hebben, wij hebben al wat dingetjes maar denk de meeste nu wel Mn verhaal weten. 
Hebben een prachtige vintage commode en bedje met van dat bewerkte hout. Er waren zo weinig meubels die ik mooi vond dat wij uiteindelijk op marktplaats zijn geslaagd, voor €60 belachelijk gewoon dat dat gewoon het droom setje was☺️ Hopelijk mogen we m snel gaan opknappen. Heb van Mn opa toen der tijd al de halve uitzet gekregen. Zo nu en dan pak ik de spulletjes en droom ik weer verder ❤️ vandaag was ik er ff klaar mee en bij n vriendin m hart ff geleegd is wel lekker ff. 
 
Kershje leuk! Ik wil van dat grijze hout dus worden geen ikea meubels voor ons ??? gelukkig krijgen we de kamer tot €2k van me ouders als cadeau. Verder moeten we gewoon kijken wat we leuk vinden
Wn je hart luchten moet soms ook gewoon.
 
Het dromen blijft n fijn iets. Voel me dan net een blozende bruid ? wil dan ook zon gezellig schapje boven de commode met van die leuke knopjes waar je dan dingetjes aan kan hangen, kan Mn vriend mooi zelf maken. Zou miss ok wel n wiegje of co sleepte willen het bedje is beetje lomp om in onze slaapkamer te zetten (droom nr 2) ?waar dromen jullie over? 
 
Vorige maand heb ik op marktplaats een oud kastje op de kop getikt. Fanatiek aan de slag gegaan om hem op te knappen en om te toveren tot commode. Alleen twee dagen later werd in ongesteld en sindsdien staat hij te verstoffen in de schuur haha. Hoop dat hij snel hier naar boven mag. En toen wij net ‘begonnen’ aan onze kinderwens ging ik kleertjes kopen voor de baby van een vriendin. Toen heb ik het niet kunnen laten om een enorm schattig pakje mee te nemen onder het mom van ‘ja, straks als het bij ons zover mag zijn ga ik zoiets vast noooit meer vinden en heb ik spijt’ ?. Oja en mijn pinterest staat ook vol met kinderkamers ?
 
Kershje goed plan van de co sleeper. Een die je aan je bed zet is handig en we raden als kraamzorg altijd aan om de eerste maand rooming in te doen oftewel baby bij jullie op de kamer zodat je het ouder kind vontact optimaal maakt en de honger geluidjes hoort voor het huilen is. Je kan evt ook een nestje kopen die kan in de box maat ook tussen de kussens in op bed scheelt ook met ruimte.
Ik droom et eigenlijk gewoon van een kleine ook met me man te hebben en dat ie niet alleen maar een kind heeft met z'n hex. Daarnaast zie ik de hele baby kamer wel voor me op verf/behang na. Ik wil graag de naam van die houten domino stenen en dat biven de commode op een mooie plank. Grijze hout meubels en heeeeel veel klding wat onze stijl ook is ??. Een wiegje voor bij ons op de kamer of gewoon een nestje als ik de kleine tussen ons in wil.
 
Feyre: ja zon nestje is zooo cosy ?? of zon mooi mand model op standaard Hihi. Wij hebben ruimte zat in de slaapkamer maar ik vind t beetje vreemd idee om n bedje in de slaapkamer te zetten dan is de baby kamer leeg ? luxe probleem hahaha en toen zag ik dus die co sleeper en zon mandje ?? ohhh 
 
Alsof t al zover is hahaha!! NOT ? 
Zei vanmiddag tegen Mn vriend dat ik nu toch echt zo nerveus begin te worden voel me daar gewoon niet helemaal 100 door. Zegt ie heel nuchter: maak je toch niet druk, komt vanzelf wel weer. Nouja hij voelt de stemming niet zo drastisch omslaan telkens:eek: elke x als ik moet plassen denk ik Ohh zou ik nu dan bloed zien? Als t perfect op schema zou lopen morgen menstr dus kan ook vandaag al... of overmorgen ? 
 
Super spannend! Wanneer ga je testen.
En de baby kamer is in het begin altijd leeg ? baby mag nog niet in het normale bedje is veel te groot haha. Het is allemaal wat dubbel maar eigenlijk slaapt ds baby eerst in een qiegje, co sleeper of nestje. Overdags vaak in de box evt in nestje.
Ik denk dat de vrouwen er toch heel anders over denken als mannen (ook al willen bun ook heel graag)
 
Terug
Bovenaan