Wie is er ook bezig of net begonnen met zwanger worden?

Ik vind t heel moeilijk om een datum met mezelf af te spreken omdat ik de lengte nog ken. Heb nu 1 volledige cyclus gehad, die duurde 26 dagen en op dag 27(of 1) begon t met veel doorzichtig slijmverlies en een klein spettertje bloed. Pas die dag erna begon de menstruatie echt. 
Morgen of overmorgen dus NOD. Vorige x voelde ik m ook niet goed aankomen om t nog duidelijker te maken? 
Durf ook pas rond 9okt te testen Haha 
 
Ik wou net zeggen. Als je het niet zeker weet wacht dan nog 2 dagen en test dus op of na 9 okt.
Ik weet me cyclus ook niet 100% vorige maand was de eerste maand na verwijdering spiraal. Geen idee van de lengte maar weet dat tussen ovulatie en menstruatie 12 dagen zat. Had de app gezet op basis van 28 dagen en nu zou dat dus 26 dagen zijn. Ik heb nu gewoon weer 28 dagen geteld. Dacht dat het voor geen meter klopte maar had toch me ovulatie volgens de app, wat me NOD naar de 19e zet evt 17e als het toch 26 dagen is maar houd de 19e aan.
 
Ja idd, ik had ook 12 dagen na eisprong menstruatie. Als ik daar naar zou kijken is Mn NOD 8 okt dus dan is de 9e wel oké geschat mja miss dat ik nog n dagje langer wacht zou t zo balen vinden om een posi test te hebben en alsnog ongesteld te worden 
 
kershje begrijpelijk denk dat ik keihard zou gaan janken daarom wil ik nu ook exht gewoon wachten en houd ik de 19e aan ipv 17e. Stel het ia wel de 17e zou ik evt al 2 dagen over tijd zijn
 
Kershje jazeker! alleen met douchen af. maar kwam erachter dat ik niet tegen de ketting kan dus heb nu uitslag wat best zeer doet. ik laat dus voor 1 nacht de ketting af en doe hem morgen weer om en dan bij me hanger waar wat as van me kat inzit (tgen die ketting kan ik wel) tot ik evt een nieuwe ketting heb maar hij staat eigenlijk ook heel mooi bij de hanger.
ik heb wel een dubbel gevoel... slaat nergens op. de ketting af terwijl nu juist het bevruchten enzo plaats moet vinden. maar denk dat als ik nog een nacht omhoud dat me nek er helemaal niet uitziet xD dus meer de gedachte "straks gaat het mis omdat ik de ketting juist deze nacht niet om heb gedaan" terwijl gister me ovulatie was)
 
Oh nee t moet wel op n leuke manier. Uitslag is niet goed. Je kan ook n simpel zilveren kettinkje halen bij de juwelier kost €12 hier in t dorp 
 
Terug
Bovenaan