Wie is er ook bezig of net begonnen met zwanger worden?

Ik dacht dat ik wel tegen de ketting kon maar ik kan niet tegen zilver en blijkbaar is het zilver xD
ik heb nu een RVS ketting om en daar geen problemen mee. heb hem vannacht naast me op het nachtkastje gehad. en houd hem vannacht weer om. me nek is goed tot rust gekomen en de uitslag is zo goed als weg (bepanthen werkt ook xD)
 
Hebben jullie ook sinds het stoppen met pil/of iets anders een veel hoger libido ? mijn vriend zei al dat ik wel veel eerder had mogen stoppen haha
 
Hoi!
 
Ik ben zelf 24, onlangs getrouwd en samenwonend in Utrecht. Wij zijn ook begonnen met het proberen (dit is de 2e maand). Alhoewel we het erg graag zouden willen, zijn we helaas beide erg druk waardoor het "klussen" er vaak niet van komt helaas. 
Ik houd tegenwoordig via een app mijn menstruatiecyclus bij en zie dus ook wanneer mijn ovulatie is. Meestal zijn we dan wel itiem. 


Ik ben overigens een half jaar geleden gestopt met de pil en gebruikte het Caya Pessarium!
Spannende periode dus voor ons allemaal :) 
Liefs. 
 
Liefsx welkom! Gezellig dat je meepraat. Mag ik 1 yip geven? Ga niet alleen af van een app. Het blijft een machine en leest alleen volgens gegevena die jij invult. Ik zou iets van extra controle doen (ik ben een beetje neurotisch ik doe dus alles gewoon om zeker te zijn) je cyclus kan maandelijks ook wisselen waardoor je eisprong ook anders kan vallen, mits je deze natuurlijk goed voelt.
Ik temperatuur, doe ovu testen, check me cervix slijm en voel me bmm(baarmoeder mond)
Ik gebruik namelijk zelf ook een app maar had een hard hoofd in dat het deze maand zou kloppen omdat me ovu testen licht bleven vlak voor de eisprong bolgens de app.
 
Vanaf welke dag kan ik het beste ovu tests gaan doen? Na het stoppen met de pil waren mijn cycli 28, 31, 31. Maar na stress de vorige keer ineens 48. Dacht dat hij nu wel weer normaal zou zijn maar zit nu op dag 45 en twee negatieve zwangerschapstests. Stel ik word nu bij 48 weer ongesteld, van af welke dag kan ik ovu tests gaan doen? Voor de zekerheid van af dag 15? En dan elke dag? Zijn er hier meer die een lange of onregelmatige cyclus hebben? 
 
Terug
Bovenaan