Wie is er ook bezig of net begonnen met zwanger worden?

Welkom xliefs en diede!
Ik heb ook n app maar gebruik t alleen om zelf in te vullen in een maand schema wanneer eerste dag menstruatie en als Mn eisprong voel, en ik kijk naar Mn slijm en baarmoedermond. Betreft OV test kan ik je niet helpen. 
 
Diede ik ben op dag 10 gestart met ovu testen. je weet nooit of hij opeens eerder of later is. ik heb doorgetest tot het streepje een stuk lichter was. me ovulatie was de 5e en de 8e was me laatste dag testen.
ik doeoverigens wel 3 testen xD ik wist bij 1 niet zeker of hij de LH wel kon meten dus van hetzelfde merk de sensitive en nog van een ander merk sensitive er ook bijgedaan en die vonden heel duidelijk me piek.
Kershje ik gebruik hem ook eigenlijk alleen maar daarvoor. ik kijk wel wat de app zegt wanneer het zou moeten zijn maar daar let ik niet zo op ik ga op al die andere controles af en toevallig klopte het met de app deze maand. maar de hoeveelheid dagen vruchtbaar dat de app aangeeft geloof ik niet zo dat voelde ik wel aan me bmm en cervix slijm
 
Hellooo
Even een update vanuit mij. Ik lees wel al een tijdje mee hier. Vandaag een inwendige echo gehad en daarbij helaas de diagnose PCOS gehad. Bij de beelden die de gynaecoloog liet zien zag je duidelijk de eitjes zitten die maar niet willen groeien/springen. Ondanks dat ik het wel verwachten (moeder heeft het ook en het is erfelijk en nooit regelmatig ongesteld) kwam het toch wel hard aan. Hulp gaan we sowieso nodig hebben terwijl je het het liefst gewoon met z'n tweeën doet natuurlijk. 
Maandag uitslag van het bloedprikken naar hormonen en dan maar afwachten. Na de uitslag krijg ik een verwijzing van de huisarts naar de fertiliteitsarts en dan maar even afwachten wat hij/zij vindt.
 
Zo. Net in een avond deze hele thread doorgelezen. Wat een verhalen!
Zal me even voorstellen: ik ben een 30 jarige Brabantse. Ben nu zo'n 6 jaar samen met mijn vriend en we zijn er beiden klaar voor. 29 Aug m'n laatste pil geslikt en zoals altijd 3 dagen later ongesteld geworden. Onttrekkingsbloeding dus. 
Na een cyclus van 31 dagen op 2 oktober ongesteld geworden, fijn dat het allemaal nog werkt na 15 jaar aan de pil. Vorige week ook de uitslag van het baarmoederhalskanker onderzoek binnen gekregen. Helaas wel hpv maar geen onrustige cellen dus in principe groen licht. Zijn er hier nog meer meiden die dit hebben?
Afgelopen zondag voor het eerst seks gehad zonder bescherming. ZO RAAR! Hahah m'n halve leven angstvallig de pil geslikt om maar niet ongewenst zwanger te worden en nu kan ik nergens anders aan denken. Al jullie verhalen komen me zo bekend voor! 
De komende dagen hebben we dus gewoon lekker om de dag seks, ook al weet ik niet precies wanneer m'n eisprong zal plaatsvinden. Ik denk beter te veel dan te weinig en m'n vriend vind het allemaal prima Hahhaa 
Sorry voor het lange verhaal. Ben heel blij met dit forum! Lekker ongegeneerd over zwangerschap en babies zwijmelen ;)
 
EMvG ik denk dat de meeste in de NOD topics van oktober en november zitten. Daar wordt vewl in gepraat.
Ik doe voor me eigen gemoeds rust alle teaten die er zijn ? mijn NOD is de 19e al is de 17e ook spannend op de gok cyclus van 28 dagen omdat ik pas 1 menatruatie heb gehad en dit mee eerste cyclus is en dus vorige maand op dag 26 ongesteld werd.
Ik ruik sinds vanavond dingen die ik normaal nooit rook. Ik ruik bijv heel sterk het hout in ons bed wat ik echt nooit heb geroken. Maar ik houd mezelf niet voor de gek en ga ervan uit dat het negatief is. Vind het wel moeilijk om te wachten met testen
 
Feyre, wat spannend! NOD ook zo dicht bij! Ik ben heel benieuwd. Zelf zit ik nu in mijn vruchtbare periode, en kan ook echt nergens anders aan denken. Zelfs op mijn werk betrap ik mezelf steeds op dagdromen.
Ik ben zelfs zo gek dat ik de dag waarop ik een test wil doen al gepland heb, mocht ik niet ongesteld worden. Beetje overdreven aangezien ik helemaal nog niet weet of ik regelmatig ben omdat ik pas net gestopt ben met de pil. We gaan het zien :) Wil mezelf niet gek maken maar doe het stiekem toch. 
En ja, dat zou de reden wel eens kunnen zijn. Ik vind die topics zo groot dat ik het gevoel heb er niet door te komen. Liever een kleiner topic :) 


 
Stiekemmeelezen ja zult versteld staan hoeveel er op iedeteen gereageerd wordt. Als ik vrij ben kijk ik regelmatig en antwoord ik op iedereen en zo zijn er meer meiden die dit doen.
Wordt nu heel spannend 2 dagen tot NOD vorige maand met schatting van 28 dagen werd ik vandaag ongesteld. Maar me temp is nog hoog dus verwacht het niet. Stiekem krijg ik hoop terwijl ik dat niet moet krijgen natuurlijk. Heb wel sterk geur. Gezin waar ik nu ben ruik ik het naveltje van de baby die normaal niet zo erg zou ruiken. En ik rook het hout van me bed extreem erg wat ik ook normaal nooit rook.
 
Terug
Bovenaan