Wie is er ook bezig of net begonnen met zwanger worden?

Ohh wat spannend! Ik duim voor je. Hier morgen de eisprong, vanochtend lekker bezig geweest en morgen weer dus hopelijk missen we hem op die manier niet. 
Dat geur dingetje wordt bij mij echt een hel denk ik hahah ik heb nu al een belachelijk goeie geur en loop vaak tegen muren van geur aan. Of ruik iemand z'n luchtje nog als die 15 minuten eerder voor me gefietst heeft. Ben benieuwd. 
Wanneer ga je testen?
 
Vrijdagochtend op NOD. maar als morgen me temp nog hoog is doe ik het miss morgen al. kan echt niet wachten xD wachten is een hel!
 
Ik heb nu denk ik mijn eerste menstruatie sinds stoppen pil. Maar normaliter gaat dat gepaart met veel krampen, rugpijn en hoofdpijn. Nu heel licht krampen gehad en ook het bloedverlies stelt ook weinig voor nog. Zal het wel menstruatie zijn? Of kan er toch nog een mogelijkheid zijn. Google is slecht voor mij haha.
 
AappiieJ hoogle is sowieso slecht ? je hebt of kanker of gaat dood... lol ik denk dat elke menstruatie weer anders kan zijn. Denk dat je het helaas gewoon moet afwachten.
 
Ik ga ook mee schrijven als jullie het goed vinden :) ik maak mezelf helemaal gek met Google maar het is erg verslavend.
Ik ben eind juli gestopt met de pil, eerste keer cyclus van 23 dagen, vorige keer 32 dagen. 
We zijn nu bezig voor de 2e ronde en ik ben wanhopig op zoek naar een eisprong. 
Mijn temp blijft tussen de 35,2 en 35,6 en wisselt heel erg. Aan het begin van deze cyclus was het 36,1 dus dat zou hij weer moeten worden als ik een eisprong gehad heb toch? Zit nu op dag 18..
Wat ik me ook nog afvroeg. Eerste 2 cyclussen best regelmatig last van mijn buik, hoofdpijn etc en deze cyclus eigenlijk nog amper. Ook dus in principe een gemiddelde cyclus steeds want dit is tussen de 23 en 35 dagen toch? Kan ik er nu inmiddels vanuit gaan dat dat ontpillen wel klaar is? 
Dan hopelijk ook nog van mijn angst af dat ik helemaal geen eisprong heb pfff.. 
 
Hallo dames.
ben sins 3 maanden bezig om zwanger te worden. Sinds ronde 3 heb ik last gekregen van mijn liezen. Als ik zit of loopt trekt dit ooit heel erg. Net gesport en dan voel ik het weer echt enorm trekken. Zit echt in de zijkant van mij onderbuik en trekt door naar mijn onderbenen.. dus meer in je lies en dat botje van je bovenbeen. Eerder nooit gehad. Is iemand hier bekent mee?! Of weer waar dit aan kan liggen?? Vind het een gek apart gevoel… 
 
groetjs 
 
feyre haha gelukkig heeft google het nog niet zo slecht voorspelt ? maar heel behulpzaam ist ook nog niet.. verlies nu weer bijna niks meer. Waarom kon ik niet een man zijn .. veel eenvoudiger
 
Terug
Bovenaan