Wie is er ook bezig of net begonnen met zwanger worden?

@lisaaaaaaaa
Inderdaad wat leuk! We zullen wel een hoop verhalen kunnen delen haha! 
Het grappige is dat we ook nog precies het zelfde lopen! 
Jij eet en drinkt echt alles nog? 
Laten we met elkaar in contact blijven.
Groetjes Siem
 
Hoi! Wij zijn ook net begonnen..voor een eerste kindje..16e van Augustus eerste korte bloeding na einde strip.
Meest vruchtbare periode was afgelopen dinsdag woensdag en donderdag volgens de app
Verwachte menstruatie (hopelijk niet) moet 13 september zijn.
Ben benieuwd en succes voor iedereen die nu ook begint!
Groetjes Jenn
 
 
 
@siem 
Nou he haha genoeg te delen! Ja ik denk steeds Ahg als het nog een jaar duurt, als ik positief test is het vroeg genoeg om op eten en drinken te letten, al drink ik niet veel te veel ofzo maar gewoon een of twee wijntjes!
ik denk dat het goed is te blijven genieten, anders ben ik er helemaal veel te veel mee bezig!
Als het hetzelfde gaat als de vorige maand heb ik 21sept nod geloof ik! En 9 sept eisprong!
 
@snackworteltje
Wij hebben zelf gebeld naar een fertiliteitsarts (secretariaat) uitgelegd dat we al een jaar aan het proberen waren zonder succes. Mss hangt het ook van jullie leeftijd af. Maar we konden direct voor de week erop een afspraak maken 
 
Misschien een verschil tussen Nederland en belgie? Voor zover ik weet heb je in nl echt een verwijzing van de huisarts nodig. En die krijg je indd vaak pas na een jaar. Of je moet toevallig voor iets anders al bij een gynaecoloog bekend zijn, en de vraag dan droppen..
 
@Ananasss
Ja, dat zou kunnen. Ik ben idd van België. Gewoon gebeld en uitgelegd dat we al een jaar aan het proberen waren en ook dat ik al 35 ben en mijn vriend 52. Mss heeft dit er ook mee te maken...
 
Hee! 
Ik heb helaas in juni een miskraam gehad met 11 weken. Nadat ik heb geprobeerd om de miskraam met cytotec op te wekken, ben ik alsnog gecurreteerd. Hele nare en zware periode was het. 
Inmiddels gaan we er weer voor en ben ik 5 dagen over tijd. Helaas test ik telkens negatief.. dit stelt mij steeds weer teleur. Heeft iemand hier ervaring mee? 
Ik duim voor jullie allemaal dat jullie ook snel een positieve test in handen hebben! 
Veel liefs
 
Ik wou even kwijt wat kwijt aan de dames met een oudere vriend die al kinderen heeft.

Echt supertof dat de heren met jullie kinderen willen, je hoort helaas zo vaak dat ze dat niet willen. 

Succes!
 
Terug
Bovenaan