Wie is er ook bezig of net begonnen met zwanger worden?

@Lissaaaaaa
Verhalen genoeg, als je een iets oudere vriend hebt. Gelukkig de meeste allemaal positief! Ze moeten je even samen zien en dan is het allemaal goed.
Daar heb je ook helemaal gelijk in! Genieten, wel wat bewuster, is erg belangrijk. 
@Kelltessa
Wat leuk dat je dat even deelt! Inderdaad super fijn, al vind mijn vriend zich echt niet oud om weer vader te worden.
Maar inderdaad heel belangrijk om dat vooraf wel bespreekbaar te maken! Voorkomt een hoop ellende. 
@iedereen
Ik ben heel benieuwd hoe het deze maand gaat. Ik heb een soort van vrouwelijke intuïtie....
 
Goetjes! 
 
 
 
Hoi allemaal.
Wij zijn al wat langer bezig. Dit wordt ronde 10, maar wel voor het eerste kindje samen. Mijn vriend heeft al 2 kindjes. Maar iets van je zelf hebben lijkt me toch ook erg leuk!!
Na 16 jaar aan de anti  conceptie te hebben gezeten. Duurde het een goede 1 jaar tot dat ik weg ongesteld werd. En sinds 5 maanden heb ik een beetje een regelmatige cyclus. 
Rond de 16 verwacht ik mijn NOD, hopelijk lukt het deze maand wel. 
Succes allemaal.
 
@KellTessa
wat leuk dat je dat zegt! Die van mij voelt zich ook nog jong en goed om kids te krijgen! En ik heb dit aan het begin van onze relatie ook besproken omdat ik het zo graag wil!
@Siem 
ja bij mij ook redelijk positief, op de eeuwige grapjes na;).. Ik moet zeggen dat ik het best spannend vind omdat ik lees dat bij mannen va 40 jaar de kwaliteit wel naar beneden gaat.. Heb je dat ook? 
@to become mom
wat naar zeg! Ik snap dat je erg in onzekerheid zit! Heb wel eens gelezen dat je cyclus na een miskraam erg in de war kan zijn maar meer weet ik er ook niet over! Sterkte hoor en ik hoop dat het snel raak is en goed gaat!
@kimberly 
leuk dat jouw vriend ook al twee kids heeft! We hebben wat gemeen in deze groep!
veel succes allemaal!
 
Mag ik met jullie meeschrijven?
Mijn vriend en ik hebben vandaag echt besloten er voor te gaan. Het kriebelt al een tijdje en vooral mijn vriend wilde eerst nog even wachten maar nu is ook hij helemaal om en er klaar voor.
Ik ben 30 en hij 32 en we wonen samen in Amsterdam. Het zal ons eerste kindje worden en vind het ook best wel heel spannend. Ik ben sinds 2 jaar al van de pil af maar vanwege pcos ben ik toch wel een beetje bang dat het misschien langer gaat duren dan normaal. Ik heb een redelijk regelmatige cyclus inmiddels maar ik weet niet of ik echt een goede eisprong heb en heb ook het idee dat mijn LF wat aan de korte kant is.
Hebben jullie al ervaring met ovulatietesten? Welke zijn dan de beste? Ik wil daar graag mee gaan beginnen.
September zal onze eerste ronde worden. Ik zou nu elk moment ongesteld moeten worden dus dan zal rond halverwege september mijn eisprong zijn als het goed is.
Leuk om ervaringen en zorgen te kunnen uitwisselen hier :)
Fijne avond.
 
 
 
Hoi vlinderJ
leuk dat je mee schrijft! Hoe weet je dat je pcos hebt? Is dat al bekend geworden voor je met zwanger worden begon dus?
ik gebruik ovulatietesten van de action, en de app kalender. Gaat bij mij heel goed en duidelijk! Gebruik er rond cyclusdag 11 of 12 gewoon 1 per dag na zo lang mogelijk urine ophouden in de middag! En alles wat er gebeurd zet ik in de app:). Beetje controle-freak haha.....
Veel succes!
 
@Lissaaa
Daar ben ik eigenlijk niet zo mee bezig. Ik heb er wel eens een grapje over gemaakt en krijg het antwoord; Schatje ik heb superzaad, maak je niet druk. Het is natuurlijk voor mannen anders dan voor ons vrouwen. Kijk naar al die ouderen bn’ers die zelfs na hun 50ste nog vader worden. 
We hebben ook wel besproken dat indien nodig, we echt alles zouden proberen om het te laten lukken. Van nog gezonder leven tot zh. Maar laten we hopen dat dat niet nodig is. 
Op de een of andere wonderlijke manier heb ik ook een soort van goed voorgevoel voor deze maand! Fingers crosst! 
 
Hoi iedereen!
Mijn vriend en ik hebben ook besloten om voor ons eerste kindje te gaan! Ik ben nu bezig met mijn laatste pilstrip. 
Nog 1,5 week en dan stop ik na 13 jaar de pil te hebben geslikt. 
Heel spannend allemaal!
Ben ook heel benieuwd hoe mijn lichaam gaat reageren op het stoppen en hoe mijn cyclus gaat zijn. Vooral omdat ik al zo lang aan de pil ben.
Ik ben trouwens 28 en mijn vriend is 31 (woonachtig in Brabant). Wij zijn al 6 jaar samen, wonen dit jaar 3 jaar samen en gaan eind oktober dit jaar trouwen :) Ook wij hebben een poes (Doortje), koophuis en beide een goede baan.



 
@Lisaaaa: Klopt. Ik heb nooit helemaal offcieel diagnose gehad maar wel vermoeden van dus ik ga er wel even zo vanuit. 
Door plantaardig eten heb ik nu een regelmatige cyclus gekregen dus daarom gaan we het ook gewoon eerst een mooie tijd natuurlijk proberen. We geven het gewoon rustig de kans, we hebben geen haast. Al zal het uiteindelijk toch wel een teleurstelling zijn als het niet lukt dus stiekem hoop je gewoon dat het snel lukt. 
 
Vandaag is mijn ongesteldheid echt vol doorgebroken dus dan zal mijn vruchtbare periode over ongeveer 2 weken starten. Dan gaan mijn vriend en ik net een weekend weg dus perfect. Ook is zijn zakenreis die week uitgesteld, alsof het zo moest zijn haha. Mijn vriend reist best veel voor zijn werk dus ben benieuwd hoe dat gaat zijn met mijn eisprong en of we dan veel rondes zullen gaan missen. Ik hoop het niet!
 
Terug
Bovenaan