Wie is er ook bezig of net begonnen met zwanger worden?

@snackworteltje
Ons lukt om de dag ook niet. Meestal 2 keer per week in de eerste 2 weken na mijn menstruatie (af en toe meer maar dat zijn uitzonderingen). Daarbuiten is het ook eerder 1 keer per week. Ik vind het zelf belangrijk dat we beide echt zin hebben en dat is bij ons gewoon niet elke dag.
Ik zit in ronde 3, dus ik blijf het liever nog even doen op 'onze' manier voordat ik het ga forceren. Daarmee haal je volgens mij de lol eraf. 
 
Laat je vooral niet gek maken door allerlei symptomen. Iedereen kan indd poging 1 zwanger worden, vele (helaas) niet. Mijn eerste maand zonder pil ging voorspoedig, iets als ontpillen kende ik blijkbaar niet.  Maand 2, vlak voor Mn nod misselijk.  Elke ochtend boven de wc pot. Huilen om niks, spontaan. Ik moest echt wel zwanger zijn! Test gedaan: nog witter dan wit. Dag later: ongesteld.
niks hoeft, alles kan. Ik hoop al maanden echt van harte dat ik zwanger ben, maar 1ding heb ik afgeleerd: mogelijke symptomen zoeken.
 
Haha KellTessa, dat zinnetje. Wat een goed advies! Dus hij moet een orgasme hebben... hmm we doen ons best! 
Hee Snackworteltje (het is gewoon zo'n leuke alias, haha!) en anderen. Over de seks (gelukkig zeg je geen 'klussen' haha, lees ik hier overal): deze maand hebben we het veel meer gedaan door het 'proberen' en dat vond ik heel leuk haha. Inderdaad ook paar keer gezegd 'ik dénk dat ik nu heel vruchtbaar ben, haha', werkte meteen haha! Normaal inderdaad gemiddeld 2 keer per week, maar nu lekker om de dag. Maar soms wel ondanks dat we moe waren, maar omdat het 'moest' want eisprong naderde. Maar als je er dan eenmaal inzit is het altijd weer leuk, dus ik vind een 'moetje' nu en dan niet erg. 
 
 
Goed advies Ananas. Ik heb het ook hoor, ben ik misselijk en opgeblazen, opvliegers, veel meer eetlust: alles wijt ik aan eventuele zwangerschap, terwijl ik ook wel weet dat het zeer ws niet zo is. Normaal denk je dan: heb ik iets onder de leden, krijg ik griep ofzo, maar nu ben je er zo mee bezig en alles kan ook een zwangerschapssymptoom zijn... het is gewoon lastig om je er op in te stellen dat het lang kan duren. 
 
Eerst denk je, ik heb geen haast maar omdat je steeds een maand geduld moet hebben voor je zekerheid hebt is het toch wel heel spannend en wil je haast wel resultaat zien. Ik vind het nog steeds heel eng met af en toe een slapelozenacht.
 
Hey meiden! 
Wat leuk jullie verhalen allemaal te lezen. Leuk dat iedereen een beetje de zelfde issues heeft. 
Wij hebben ongeveer 2 keer in de week seks. Maar rond mijn vruchtbare dagen om de 2 dagen. 
Zo vervelend dat de tijd zooooo onwijs langzaam gaat. Je wil eigenlijk het liefst dat het meteen allemaal gebeurt. Je bent je zo bewust van je lichaam dat je alles inderdaat wijt aan een zwangerschap. Wat moet dat een mooi gevoel zijn als je zwanger blijkt te zijn. Maar even geduld. Ik heb echt respect voor de dames die al langer mee draaien zonder resultaat. 
Tot snel! Ik hoop snel goed nieuws te lezen in jullie verhalen. 
 
NOD is aankomende zondag! Spannend!
Hier ongeveer 10-14 keer per maand seks. Eigenlijk altijd wel om de een a twee dagen, soms twee keer per dag Haha! ? Maar dit was ook al zo voordat ik stopte met de pil. 
 
Terug
Bovenaan