Wie is er ook bezig of net begonnen met zwanger worden?

Oeh HappySiem, spannend. Dan kun je dus bijna gaan testen. Laat je het wel weten?
Ik ben zelf bang dat mijn vriend het niet heel fijn gaat vinden als ik zeg: ' We moeten vanavond, want...'  Ik denk dat ik het subtieler moet gaan inkleden met een leuk setje en iets lekkers koken haha. Doet soms wonderen!
Mijn spiraaltje is net verwijderd, ik ben net terug van de huisarts! Ik ben vandaag vrij dus dat is wel lekker. Het verwijderen stelde echt niet voor. Waar het plaatsen prima te doen was maar wel een pijnlijke aangelegenheid, was dit peanuts. Ik was nog lekker aan het keuvelen en praten en zei zegt ' Zo, klaar!.' 
Nu wel wat bloedverlies en kramp. 
Maar man,wat voel ik me gelukkig :)
 
@snackworteltje, het echte werk kan beginnen ? spannende tijden te gemoet.
 
Ik net thuis van een gewone controle bij de gyne om te checken of alles in me buik in orde is om zwanger te worden. En te horen krijgen dat men eisprong klaar zit ???en voor de rest ziet het er allemaal in orde uit. Dus geen paniek alst met een jaartje ng niet gelukt is kijkt hij pas verder ? Dus we zullen ons best mogen doen. Hehe. Spannend
 
Spannend Mien!
 
Ik hoop zo dat we binnenkort allemaal goed nieuws hebben.
Jij woont zeker in Belgie? Ik hoor daar heel veel vrouwen die voor een check-up naar de gyn gaan. In Nederland kan dat niet zonder verwijzing, en die krijg je pas je na een jaar....
 
 
Weetje wat ik moeilijk vind? Ik ben superhecht met mijn moeder en vertel haar alles. En nu ik het ineens niet weet met al die hormonen had ik haar dus bijna het verteld waar ik en mijn vriend mee bezig zijn... Hoe doen jullie dat? Ook wel leuk het verassingselement als het spontaan wordt aangekondigd en hoe kondig je het aan? Voor mijn vriend t.z.t. een tshirt met Superpappa op de voorkant en achterkant staat Schijt&Co 2 (wij doen aan terreinrijden en hebben al een shirt met bagger&co)
 
Ja in België.
 
Amai ook vervelend niet? Dat je dan al die tijd moet wachten.
Ben blij dat ik geweest ben. Want volgens men app had ik ergens vorige week men eisprong moeten hebben, maar zelf voelde ik niks anders in men buik. En hoor nu vn men gyne dat hij ng moet komen. Hij zag hem op het schermtje ??. Hij raade dan ook aan om eventueel ovulatietesten te kopen. Om dan zeker te zijn wanneer hij dan is. Online op amazon zei hij of die van kruidvat. 
 
Herkenbaar Knuffeltjeee!
Ik heb ook een goede band met mijn ouders en vertel normaal gesproken alles. Echter lijkt het me zo leuk om ze te mogen verrassen met een echo foto. Ik heb al helemaal bedacht hoe we het ze zouden gaan vertellen, haha. 
Ik houd het dus toch maar geheim voor ze!
 
Hoi Mien
Een landgenoot ☺
Ik gebruik die van action samen met de digitale van clearblue die van clearblue gebruik ik dan om zeker te zijn (zijn ook iets duurder) als er 2 duidelijke strepen staan op die van action
 
 
Terug
Bovenaan