wie is er ook net voor een eerste gesprek bij de gynaecoloog geweest??

Hoi Hoi,

Ah ja ik heb een goede verjaardag gehad, lekker verwend altijd goed.
IK had alleen voor de varandering aal zooi gisteravond zo achter mij gelaten en ben zo het bed in gegaan. Tja en toen kwam ik vanmorgen om een uur of 10 beneden en liep ik tegen de zooi aan bah. Volgende keer toch maar weer een beetje alles aan kant maken als de visite weg is.
Ik had Daan vandaag thuis gehouden van school hij was de hele week eigenlijk al moe en gisteravond was het natuurlijk ook weer te laat dat hij naar bed ging.
Dus we konden lekker uitslapen met ons tweetjes.
Gelukkig de meeste troep nu aan kant.

Ik had al een folder van het ziekenhuis gehad over het hsg onderzoek en daar stond alles ook goed in beschreven.
Eigenlijk zie ik er niet echt tegenop en ik laat het maandag gewoon op mij af komen.

Vanmiddag nog even met Daan naar de huisarts, hij heeft eczeem waar hij maar niet vanaf komt en als hij eczeem vrij   is dan is het maar een dag of   2-3 dus ik wil nu maar eens een doorverwijzing en toch maarr een poging doen om te achterhalen waar het vandaan komt.
We dachten eerst aan het wasmiddel maar ik heb nu al een poosje neutral en met shampoo ed lheb ik ook altijd zonder parfum en speciaal voor de gevoelige huid.

Nou dames ik ga nog weer even wat doen hhier in huis.

Doei doei
Saskia

ohw ja nog even voor amber.
mijn gyn vertelde mij dat door de contrastvloeistof idd eventuele lichte verklevingen al verwijderd werden en deze contrastvloeistof dus idd al het juiste hulpmiddel zou kunnen zijn om zwanger te raken.

Ik heb ook heel veel gelezen en idd. kwam ik het argument wel tegen van de contrastvloeistof die verklevingen kan verwijderen. Dus ik heb enerzijds zoiets van; kom maar op. Maar aan de andere kant zei mijn gyn idd. ook dat het het vervelendste onderzoek is en dat ze dus eerst alle andere dingen willen uitsluiten om onnodige last te voorkomen. Dus dan krijg je toch ook wel weer de bibbers voor dit onderzoek. Maar bij mij zal het nog wel even duren voordat het zover is.  

Als zij volhoudt dat eerst alle andere onderzoeken moeten zijn afgerond, zou ik door mijn vakantie dus eerst een ronde moeten wachten voordat ik kan laten prikken en dan pas de baarmoederfoto. Ik hoop dat ze daar niet zo stellig aan vasthoudt en gewoon na mijn volgende menstruatie de foto (incl contrastvloeistof)  al wil doen en die keer daarna prikken. Maargoed, ik snap het ook wel als het niet zo is en ben al blij dat ik in ieder geval nagekeken wordt.

Hebben jullie nog plannen van het weekend? Ik ga weer lekker door in de tuin. gisteren zijn de oude tegels opgehaald, dat geeft weer ruimte en we kunnen dus weer verder opruimen.  Verder  lekker rustig aan. Ik ben zooooo moe van alle stress de afgelopen week: weer ongesteld, het  eerste bezoek aan de gyn,  vertellen aan mijn 2 bazen (ik werk gedeeltelijk ergens anders) en het thuis er over praten. Dus ik heb wel een beetje uitslapen verdiend.

Nu nog even een paar uur knallen, moet nog veel afmaken om lekker 'opgeruimd' het weekend in te gaan.

gr.
Wenser

@iedereen
mijn man is vandaag jarig dus schrijf jullie morgena llemaal iets.

Gr Amber07

Amber gefeliciteerd met de verjaardag van je man maak er een gezellige dag van.

Wenser bij mij had de gyn juist zoiets van ik wil eerst een baarmoederfoto voor ik verder allerlei rare fratsen met je uit moet halen haha. Het is dus wel heel erg per gyn verschillend qwa behandelplan. Maar het zal natuurlijk per vrouw heel erg verschillen, en zoals ik ben natuurlijk al een keer zwanger geweest en kunnen er iid verklevingen zitten.
Maar ik laat het maandag allemaal op mij af komen, en we hopen er het beste van anders kunnen we ook niet doen natuurlijk haha.

Wij hebben niet echt plannen voor het weekend.
Vanvond eerst even 2 uurtje werken en daarna door naar de camping.
Morgen moet ik overdag weer werken en dan ben ik ook pas om een uur 8 terug op de camping als het mee zit en niet mega druk gaat worden.
Zondag moet ik ook weer om 5 uur beginnen dus dan zullen wel niet verder komen dan een boswandeling met het hondje denk ik hahaha.
Maar geeft niets ik vind het heerlijk om te werken zou het bijna gaan zien als mijn hobby hahaha.
en het scheelt dat ik er 's avonds wel ben natuurlijk.
Normaal werk ik op zaterdag vaak 's avonds dus vind het wel lekker om voor de verandering een keer overdag te werken.

Prettig weekend allemaal ik lees zondagavond of maandag wel weer bij.

LIefs Saskia

hoi meiden

@Amber, gefeliciteerd met je mannetje...

@sassie, wat jij vertelt was bij mij ook. voor dat ik meer onderzoeken krijg wil hij eerst een baarmoederfoto laten maken...en ja wat betreft de pijn..iedereen ervaart dit denk ik anders, ben wel lichtelijk nerveus, maar heb wel vaker "pijnlijke" onderzoeken gehad..

voor de rest weinig nieuws, ga nu richting de NOD, hopelijk wordt ik het niet en anders bellen voor een afspraak...

meiden fijn weekend,

xx

@sassie
Fijn da tje dat verteld hebt over dat eventuele verklevingen weggaan dmv contrastvloeistof, is zeker wel fijn om te weten en is een pluspuntje, nou ja, om het te ondergaan als dat het helpt om dan zwanger te worden als er eventueel verklevingen zitten, snap je het nog, wat een wartaal. hahaha.

Succes iig maandag, en een fijnweekend ook al moet je werken maar het weer is lekker en dat is al belangrijk.

@wenser
zo zie je ind maar dat elke gyn anders handelt, ik heb dan 4 keer inw onderzoek gehad of was het nou 3 keer, ben de tel kwijt. En toen vroeg ik wat ik verder nog moest doen en toen zei ze van dat onderzoek, maar zoals ik het van jullie begrepen heb is dat dan toch wel fijn. Zie verhaal bij sassie.
En is je tuin mooi geworden????

@polleke
Jouw nod is paar dagen eerder, kunnen we samen in spanning af gaan zitten wachten, maar weet je ik denk er nog niet zo veel aan denk meer aan het onderzoek wat dan eventueel zou moeten. Weet neit of dat gunstig is of niet, hahaha. Maar ja je kan alleen maar afwachten.

Voor de rest hier alles goed, ben nog steeds erg verkouden erg gezellig overal met een zakdoeje loop ik rond, maar ja, niets aan te doen.
Vandaag een meegroeibedje voor ons dochtertje gekocht, morgen mag ze er voor het eerst inslapen, ben benieuwd, en heb plakplastic op de ramen geplakt van onze schuur, maar bracht het glad erop en nu droogt het boobelig op, grrrrrrrrrrrrr. Erg irri.
Morgen lekker niets doen.

En wat zijn jullie plannen.

Gr Amber07

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

NOD

Naam                              
Leeftijd  
Ronde        
Datum NOD
Afspraak gyn

Shanna