wie is er ook net voor een eerste gesprek bij de gynaecoloog geweest??

Zo weekend weer voorbij dus ook ik ben weer aanwezig.
De zenuwen beginnen nu aardig door mijn lijf heen te gieren, ben al die dagen nuchter geweest maar begin nu toch tegen het onderzoek aan te zien.
Maar we doen het voor een goed doel dus we gaan ervoor.
Kwam ik vanmorgen tot de   ontdekking dat Daan vanmiddag vrij is van school, dat kwam niet zo mooi uit natuurlijk want ik moet om half 2 op school zijn.
Maar aan de moeder van een vriendje gevraagd of hij daar even een poosje heen mag vanmiddag en dat was geen probleem.
Ben nu maar steeds een beetje in huis aan het rommelen en hou was dag bvandaag zodat ik wat om handen heb vandaag, en de tijd een beetje doorkom.
Strakjes ff lekker douchen zodat ik vanmiddag schoon en fris heen kan haha, ben vanmorgen lekker ff wat langer blijven liggen normaal spring ik onder de douche voordat ik Daan wakker maak.

Maar ik zal vanmiddag of vanavond wel even een verslagje doen hoe het in zijn werk ging enz enz.

Liefs Saskia

Goedemorgen meiden..!!

Ik heb even een vraagje. Mijn man en ik hebben het er gister nog eens goed over gehad en we willen dat er snel actie ondernomen word. En dat we toch niet willen wachten tot na mijn vakantie wat over 4 weken is.
Nu is mijn vraag als ik nu een afpraak maak bij de gyn word ik dan niet weer terug gestuurd met de mededeling dat ik het toch nog even aan moet kijken?

Even kort hoe het bij mij zit. Ik ben al sinds vorig jaar augustus gestopt met de pil en sinds dien niet meer ongi geweest. Ben in dec door mijn HA doorgestuurd naar de gyn heb daar provera van gekregen en enkele onderzoeken. Met de provera werd ik pas op dag 9 ongi erg laat dus. En werd mij verteld kijk het nog een half jaar aan.
Ze konden dnamelijk aan de onderzoeken en bloed afnamen niks afwijkends zien!

Wij vinden dat we nu lang genoeg gewacht hebben maar ben wel bang om weer teug naar huis gestuurd te worden. Zou dat kunnen????

Liefs Hoopvol

hey meiden,,

@wenser nog bedankt voor je berichtje, NOD komt er inderdaad aan!! hopelijk hoeven we niet naar het ziekenhuis, maar dit zou eigenlijk te mooi om waar te zijn...

@sassie, ben benieuwd hoe je onderzoek is gegaan! we horen het wel..

xx

....by the way...

isolde welkom, gezellig dat je ook je ervaringen wil delen met ons! ik vind dit een leuk clubje meiden..

@hoopvol,

ik vind het maar raar hoe het bij jou gaat! je hebt nu helemaal geen kans om zwanger te worden, zoals ik al eerder gezegd heb zou ik toch weer terug gaan. Het is jouw lijf en leven toch?

succes verder

xx

@hoopvol
Ik ben het met polleke eens, ik zou iig niet nog eens 3 maanden wachten je bent al zo lang bezig. Dus meid ik zou toch de stap weer wagen, en niet wachten. Jij lijdt er het meeste onder, jij moet telkens de teleurstelling weer te boven komen en natuurlijk heel heel lang wachten.

Succes

Gr Amber07

Goedenmiddag allemaal,

Zo ik zou nog even een verslagje doen.
NOu het is mij 300% meegevallen. IK was ook vrij rustig eigenlijk.
Moest alleen wachten op de gyn en er kwam uiteindelijk een ander dan als het eigenllijk doen zou.
En de pijn kon ik eigenlijk geen pijn noemen, het was meer het gevoel van trekken van de baarmoeder wat ik voelde maar absoluut geen pijn.
Ik heb vooraf geen pijn stiller gehad en nadien ook nog niet, heb nu een vag lichte rugpijn maar meer niet.
Wel moest ik na een half uur een nieuwe foto zonder vloeistof laten maken omdat de vloeistof aan 1 kant niet helemaal door liep en daar misschien wel een verkleving zit.
Maar de 2e foto is zonder vloeistof gemaakt en weet hier dus nog niet meer van.
Nu moet ik 29 april weer komen en wordt er doorgenomen wat ze allemaal bevonden hebben maar verder zag het er keurig uit.
Dus ik ben er eigenlijk wel met een gerust gevoel weg gegaan.
NOu meiden ik ga weer even afsluiten mijn moeder is hier nog en blijft een hapje mee eten?
Vragen brand maar los hahahaha, ik kom vanavond nog wel weer even kijken.

Liefs Saskia

@sassie
Fijn da thet is meegevallen, en dat ze een verkleving zagen is die nu weg of weten ze dat nog niet?? Viel het tegen om een half uur zo te liggen met daaronder open met eendenbek?
Ik vind het nog steeds spannend en het spookt toch wel nog steeds door mn hoofd. Maar wel fijn da thet jou is meegevallen, heb je er nu nog last van??

Gr Amber07

Hey amber,

Ik heb daar geen half uur gelegen hoor, het HSG onderzoek duurde denk ik 10 minuten.
En de eende bek wat brengen ze alleen even in voor dat ze het slangetje naar binnen brengen en als die op de plaats is gaat de eendebek er weer uit.
Na   het onderzoek moest ik even  in beweging blijven dus ik heb wiebelend buiten op een bankje gezeten.
En na een half uur hebben ze opnieuw een foto gemaakt, maar hier was geen hyn bij aanwezig dus ik weet nog niet hoeverrre de vloeistof de verder is gegaan want daar mocht de persoon die de foto maakte geen uitspraak over doen helaas.
Dus nu moet ik de 29ste heen en dan hoor ik meer.
Mijn moedre had meegekeken op het scherm en die zei al dat de ene kant ook eerst wat trager ging en dat ze het vermoeden had dat het wel goed zat en dat het wel verder zou gaan , maar we zullen wel zien volgende week.

Liefs Saskia

Terug
Bovenaan