wie is er ook net voor een eerste gesprek bij de gynaecoloog geweest??

hey amber,

hoe is het? hier alles goed! wel iets opmerkelijks gezien, heb heel veel slijm gehad en denk nu toch echt dat ik misschien wel zelf een eisprong heb...we zullen zien over 14 dagen!! Heb hoop dat het misschien toch nog lukt deze maand, beetje hoop moeten we houden toch?

wij lopen inderdaad aardig gelijk qua nod! en als het bij ons niet lukt krijgen we hetzelfde onderzoek...kunnen we mooi ervaringen uitwisselen toch? hopelijk is het niet nodig..

voor de rest weinig nieuws..heb een heerlijk weekend gehad!!

fijne week nog en tot snel maar weer.

ps. sassie veel succes morgen, hopelijk valt t mee...

@polleke
Zeker mogen we hoop houden, ik heb zelf het gevoel dat ik niet zwanger ben, raar he, komt denk ik omdat ik in mijn achterhoofd veel nou ja veel niet maar wel bezig ben al met dat rotonderzoek, aan de ene kant natuurlijk fijn dat het allemaal gecontroleerd wordt en aan de andere kant niet fijn ivm pijn, maar ja. We wachten deze helweek wel af, want het is weer wachten geblazen.

@ sassie
Succes morgen.

Gr Amber07

Hi allemaal,

Ik heb ook een goed weekend gehad, de tuin is mooi geworden we hebben m nu helemaal opgeruimd. Zaterdag hebben we met de buren gekeken voor tegels voor de voortuin. We hebben zo n gezamenlijk hoekje en we willen eigenlijk na de achtertuin dan ook de voortuin gaan doen. Dit keer niet met tweedehands tegels zoals op de grond in de achtrtuin, maar nieuwe. Wel duur zeg, daar schrik je van. Gelukkig delen we het met de buren.

Triesje, voor jou weer spannende dagen, succes. Amber en Polleke, voor jullie komt dé datum er ook weer aan, nog een paar dagen wachten. Sterkte. Sassie, veel succes maandag, ik hoor graag hoe t geweest is!

Ga nu nog even koffie drinken en dan naar dansles. We dansen salsa.... leuk.
Alleen is zondag niet de ideale avond, mijn man ligt nu op de bank te pitten ;-)

xxx
Wenser

@ wenser
leuk salsadansen, maar dat op een zondagavond, wel rare dag, hoop dat je je man nog wakker hebt kunnen maken.

Gr Amber07

Hoi allemaal

ik ben isolde en ben 27 jaar. ik lees zonet snel jullie berichtjes (heb ze lang niet allemaal gelezen, het zijn er zo veel...)
wij zijn nu 13 maanden bezig om zwanger te raken, sinds april 2008. aankomende vrijdag hebben we een gesprek bij de gynaecoloog. vind het heel spannend en ook wel raar. het is zo frustrerend om niet zwanger te raken terwijl de hele wereld om je heen dat wel lijkt te zijn.
het lijkt erop dat mijn eisprong heel laat is (pas op dag 20 in mijn cycles terwijl deze wel gewoon 28 dagen is) en ben benieuwd of dat nu het probleem is.
hopelijk horen we vrijdag meer...

groetjes isolde

ps ben blij dat ik nu een topic vind dat hierover gaat!!

Hi,

@ Amber; ja salsa is erg leuk. Helaas was mijn man dus helemaal niet lekker, en toen ik m wakker maakte wilde hij niet naar dansles (logisch). Ik ben dus alleen gegaan en heb met de juf gedanst ;-)

@ Isolde: welkom hier. Ja er zijn meer lotgenoten dan je denkt in de 'normale' wereld. Natuurlijk praat niet iedereen er over als het niet zomaar vanzelf gaat. Daarom lijkt het soms bij iedereen zo makkelijk te gaan, maar is dat neit zo. Ik heb 1 vriendin die er 14 maanden over heeft gedaan, ken nog 2 meiden die er anderhals jaar over hebben gedaan en 1 die een miskraam heeft gehad. En toen ik vorige week aan mijn 2 bazen vertelde dat ik onderzoeken moest etc. bleken zij ook beiden in het medische circuit te hebben gezeten. Aan de andere kant ook vriendinnen die binnen 3 a 4 maanden zwanger zijn en dat is wel eens moeilijk om mee om te gaan.

Dit topic is lekker levend en iederen houdt elkaar op de hoogte, dus als je lekker mee wilt schrijven: leuk!

gr.
Wenser

@isolde
Welkom hier, zoals je ziet zijn er nog meer die helaas in hetzelfde schuitje als jij zitten,en dis het met behulp van het ziekenhuis doen. Maar wel erg fijn om ervaringen uit te delen en elkaar een hart onder de riem te steken. Erg prettig en ook als je je ei hier kwijt wilt of weet ik het.
Mijn cyclus is ook niet volgens de boekjes, zit als het goed is nu op 32 dgn, maar denk dat ik moet tellen van het helderrood vloeien en niet zoals dat je moet tellen dat je begint te vloeien, maar dat zien we as zaterdag of vrijdag wel, of het klopt, we hopen het niet.

Wanneer is jouw nod? We houden een schemaatje bij waar iedereen opschrijft wanneer hoe en wat.

Gr Amber07

quote: amber07 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-04-2009 19:46:38'));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

NOD

Naam                              
Leeftijd  
Ronde        
Datum NOD
Afspraak gyn

Shanna
27
7
18 mei
+/- 17 april