Hi meiden,
@ Amber: balen dat je weer de pineut bent. Heel veel sterkte de komende dagen (bij mij duurt de teleurstelling meestal wel een paar dagen) en probeer je hoofd omhoog te houden. De baarmoederfoto gaat je misschien wel vruchtbaarder maken als je misschien kleine verklevingen had, dus houd dat in je hoofd ook al moet je eerst door de zure appel heen. Ik leef met je mee, heeeeeel veel sterke!
@springkikkertje: ik wist niet dat een snelle cyclus invloed had op de overgang. Nu je het zegt snap ik het wel. Ik vroeg me alleen af: tussen 40 en 45 is toch op zich redelijk normaal om in de overgang te komen? Ik heb er gelukkig geen verstand van . Ik moet al die bloedonderzoeken nog. Volgende week de eerste, maar die heeft meer te maken met de tweede helft van mijn cyclus, dus ik denk progestron oid.
Gisteren kwamen mijn ouders op bezoek en al de hele dag had ik mij voorbereid om het ze te vertellen. Vlak voordat ze kwamen had ik nog een heel gesprek met mijn man wat ik ze dan wel en niet wilde vertellen en of dat dan wel het juiste moment was. Dus ik begon weer te twijfelen of ik het moest vertellen. En toen wilde hij het ineens wel omdat hij dacht dat het mij zou helpen om met de stress om te gaan.
Daarna kwam mijn zusje met haar vriend binnen waaien, dus toen was de kans ook nog eens verkeken. Al met al dus veel spanning om niks en ik weer nu niet meer of ik het wel of niet ga vertellen. Als we volgende week op vakantie gaan, gaan we met de hele familie. En ik word ongesteld tijdens die vakantie als het 'goed' is. En ik wil niet zoveel wijn drinken tot die tijd, misschien een glaasje maar meer niet (daarvan had de gyn gezegd dat dat niet erg was). Dat valt wel op denk ik. He, gezeik allemaal . Nou ja ik heb nog een paar dagen om te bedenken of ik het wil zeggen, tegen wie en wanneer. Vorig jaar waren we ook op vakantie met mijn ouders en probeerde ik ook al zwanger te worden. Maar toen was het net in de goede week en kon ik wel gewoon roseetjes drinken.
Gedoe he; zwanger willen worden. Ik had dat nooit verwacht toen ik er aan begon.
xxx
Wenser