wie is er ook net voor een eerste gesprek bij de gynaecoloog geweest??

Hi allemaal,

Ja ik verheug mij echt heel erg. Ik moet nog een paar dingen afmaken, dan lunchen met een oud collega, dan bloed laten prikken en thuis nog even werken. Dan de hond naar mijn ouders brengen want vanavond heb ik een salsafeest.

Morgen een beetje uitslapen, nog wat boodschapjes doen en schoonmaken en inpakken. Dan nog even naar vrienden, die net een kleintje hebbben. We zijn daar 3 weken geleden al geweest, maar we willen toch nog even ons gezicht laten zien nu ze weer wat meer gewend zijn aan een kleintje. Zij waren ook onze ceremoniemeesters op onze bruiloft, dus we hebben wel een speciale band.

Dan op tijd naar bed en heel vroeg in de ochtend vertrekken. Geeft mij altijd wel een beetje stress hoor, zo n volle dag. Als we eenmaal onderweg zijn, dan voel ik mij wel op vakantie.

@Amber, nog anderhalve maand. Aftellen dus.... Duurt lang altijd he, die laatste weken voor de zomervakantie. Ik ben altijd zo moe na de winter... merk dat ik er dan echt aan toe ben om vakantie te hebben.

@Iedereen die vandaag naar de gyn moet: succes. Ik probeer morgen tussen alle drukte door nog even te lezen. Bij mij niet veel te vertellen natuurlijk, ik moet alleen maar bloed prikken.

Gr.
Wenser

@iedereen
Hoe k*t kan het leven zijn van een vrouw die zwanger wil worden, ben vandaag geweest voor baarmoederfoto het viel mee, de eerste keer dat ze vloeistof erin spoten was de gyn vrij positief, maar toen bleef de vloeistof hangen en ging niet verder, overleg met iemand en toen nog maar een keer gedaan en toen kwam het dus helemaal niet eens in mijn eileiders en eierstokken of hoe het er daar ook heet. Dus al met al vrij k*^&^&%t en dat is nog zacht uitgedrukt, heel mijn droom is in duigen gevallen, want ik kan waarschijnlijk niet zelf spontaan zwanger worden, moet altijd met behulp van ivf, volgende week donderdag hebben mn man en ik een afspraak met gyn, moet misschien nog kijkoperatie laten doen, maar het zelf zwanger worden heb ik helemaal opzij gezet, kan wel janken schreeuwen, dit is een nachtmerrie die uitkomt, en dit wens ik niemand toe. Maar nu gaan we voor ivf waarschijnlijk volgende week donderdag horen we meer.
Ik hoop dat als jullie die foto laten maken dat het veel en veel beter nieuws is.
Daar gaan we gewoon van uit.

Spreek jullie snel weer.

Gr Amber07

lieve amber,

zoals ik al gereageerd heb bij je topic, wil ik je nog ff een dikke knuffel geven! dit is eigenlijk een uitslag waar je niet op rekent toch? heel je wereld valt ff in duigen! ik wens je echt het allerbeste en hopelijk zijn jullie snel zwanger dmv IVF, komt goed meid!

hier nog ff een stukje over mijzelf, ben vandaag ongie geworden en ja nu mag ik ook aan het onderzoek geloven....8 mei is het zover...

meiden kletst snel weer verder met jullie, maar wilde ff reageren op amber!!

xx

@polleke
Ik las net je berichtje, dank je wel, en over die schuerke, erg apart om zo te antwoorden, daar zat ik net op te wachten niet dus, maar ik ben mn verhaal kwijt en dat lucht op en ik vind het lief dat jullie me steunen.

Gr Amber07

Dag lieve Amber,

Ik weet dat je het tweede kindje heel graag wilt, dus ik kan mij goed voorstellen hoe machteloos je bent. Voor je gevoel laat je lichaam je misschien wel in de steek? Ik hoop dan ook dat er nog een aantal stappen voor IFV zijn waardoor je kans groter wordt. Ik heb wel van diverse operaties gehoord waarbij ze de eileiders weer open hebben gemaakt, dus wie weet wordt dat eerst nog een optie.

Ik hoop dat je het een beetje aan kunt en niet helemaal in de put raakt. Maar eerst moet je jezelf toestaan om wel even heel erg verdrietig te zijn, natuurlijk.

Sterkte de komende week. Ik kan denk ik niet zoveel meelezen, maar als ik gelegenheid heb kom ik even kijken hoe het met je gaat.

Dikke knuffel

Wenser

hoi amber

wat een rotnieuws... ik wil jou en je partner veel sterkte wensen. succes vast met de gesprekken in het ziekenhuis.

groetjes isolde

Hallo,

Ambet wat een ongelofelijk kloten nieuws zeg, ik kan mijn voorstellen dat je wereld in elkaar stort. Ik wil je dan ook ongelofelijk veel sterkte wensen voor de komende tijd.

Zelf ben ik gisteren ook weer heen geweest om de foto's te bespreken.
Mijn linker eileider ziet er perfect uit zoals het willen zien.
De rechter is niet goed en daar moet ik volgende maand een kijkopratie voor ondergaan en als er wel verklevingen zitten worden deze gelijk verwijderd.
Ik had de vraag nog gesteld of het echt nodig was, maar omdat de linker eigenlijk goed hoort te zijn en de linker niet door eerdere buikopraties.
Dus wil ze nu kijken wat er precies aan de hand is.
Nu moet ik dus afwachten vor een oproep de wachttijd is ongeveer een maand, dus wij gaan deze maand gewoon relaxen en doen er niet heel veel moeite voor en hopen na de operatie wel resultaat te boeken.

wenser jij alsnog een goede vakantie toegwenst.
Ik ga mij eens klaar maken om zo naar het werk te vertrekken.

Liefs saskia

Amber wat enorm erg voor jullie!! Dat wens je idd niemand toe. Ik hoop maar dat je wel snel met ivf zwanger wordt. Meid wat vervelend, maar kop op, volgende week naar de gyn en dan hoor je meer. Veel sterkte hoor.

Liefs Shanna

Terug
Bovenaan