wie is er ook net voor een eerste gesprek bij de gynaecoloog geweest??

@iedereen

Hier effe een kort berichtje van mij. Het gaat naar omstandigheden goed hoor, beetje nog erg wennen aan het idee allemaal, maar donderdag hoor ik meer, en daar kijk ik wel naar uit, kijkoperatie wel of niet, ivf wanneer er komt nu ineen keer zoveel op me af. Wat de laatste stap eerst bleek te zijn is nu iets verder naar voren geschoten. Maar dank je wel meiden voor al jullie steun, ik houd jullie zeker op de hoogte, we spreken elkaar nog.

Gr Amber07

Hey meiden,

Het is al heel lang geleden dat ik wat van me heb laten horen.
Maar ik zat in een flinke dip en voelde me regelmatig zo rot dat ik nergens zin in had.
Ik vond het zo moeilijk om alle onderzoekn weer mee te moeten maken, en te weten wat ons allemaal nog te wachten stond. Vooral na die pijnlijke echo was ik het even helemaal zat.
Maar er is een wonder gebeurd, ik vind het heel moeilijk om dit aan jullie te vertellen, zeker omdat jullie het woord liever niet willen horen of zien op dit forum.
Ik wil het jullie toch vertellen omdat ik denk dat het jullie toch nog hoop kan geven.
Ik ben er namelijk eergister achter gekomen dat ik zwanger ben.
Na alles ben ik dus ineens spontaan zwanger geworden, terwijl onze gyn nog pas geleden had gezegd dat de kans op een spontane zwangerschap nihil was.
Na bijna 3 jaar, een kindje te hebben verloren, in een hele medische molen te hebben gezeten, van alles te hebben moeten meemaken komt het toch vanzelf.
Het is zo ongelovelijk, maar na 3 dikke plussen te hebben gezien op de testen moeten we het wel geloven. Ik zou nu 6 weken zwanger zijn.

Nogmaals meiden ik wil jullie niet kwetsen met dit berichtje, maar ik wil jullie zo laten zien dat er echt HOOP is!!!!
Ik wens jullie dan ook ontzettend veel sterkte toe en ontzettend veel succes, en hoop voor jullie dat jullie wens ook snel wordt vervuld.
Ik blijf aan jullie denken hoor en voor jullie heel hard duimen!!!!!!!!!!!!!

Liefs Triesje

@triesje
wat een geweldig nieuws, Een hele dikke proficiat en ik hoop dat je een fijne zwangerschap hebt, heel veel geluk, en laat nog wat van je horen.

Gr Amber07

Er is nog hoop voor ons allemaal dat blijkt wel uit je verhaal, heel veel geluk en proficiat

he triesje gefeliciteerd meid ik ben onzetend blij voor je! zo zie je maar de de gyn niet altijd gelijk heeft gelukkig!! die van mij zegt dat ook ondanks alles kan het altijd nog,een vriendin van mij heef ook het zelfde meegemaakt naa 2 jaar bij de gyn kreeg zij te horen dat het niet mogenlijk was om op natuurlijke manier zwanger te worden ze zat helemaal in een dip en 6 maanden later was zij zwanger. ik zit nu ff op het wachtbankje ben nu weer ongi en moet maandag ff een af mak voor mijn baarmoeder foto ik hoop dat het het positief nieuws is! ff een vraagje aan alle meiden die de foto al hebben gehad? krijg je meteen de uitslag? groetjes xxxjes springkikkertje

@springkikkertje

Ik heb de foto afgelopen woensdag laten maken, 2 keer achter elkaar. ik kreeg wel meteen te horen dat het er neit goed uitzag, maar ik weet dus niet hoe het zou zijn gegaan als het wel goed was, maar je kan zelf ook meekijken dus dan weet je elf ook meteen wel wat en je kan altijd dingen vragen aan gyn, want die doen dat zelf.

Gr Amber07

@triesje
wat een fijn nieuws!! gefeliciteerd!!! geniet ervan!

ik moet morgen weer naar het ziekenhuis voor een echo. hopen dat mijn eitje nu echt groter is want ik zit al op dag 15 van mijn cycles. blijft iedere keer tocht weer spannend.

dag meiden,

Een kort berichtje van mij vanuit Frankrijk. snel voordat er familieleden voorbij lopen en deze site zien ;-0

Ik ben potverdorie weer ongesteld geworden en dat de dag na aankomst. Ongelooflijk, weer 5 dagen te vroeg, dat kan toch niet   goed zijn, zo n 9 dagen na mijn ei? Ik ben heel erg teleurgesteld maar moet het wel verborgen houden omdat we het nog niet hebben verteld.

Verder wel leuk hoor: mooi weer en gezelligheid. En gewoon weer wijntjes kunne drinken nu. Maar ik kan er toch moeilijk van genieten hoewel het wel elke dag iets beter gaat weer.

De afspraak met mijn gyn moet dus verzet worden... ben benieuwd wat zij hiervan zegt.

Triesje:eek:ngelooflijk, wat ontzettend fijn en weer wat meer hoop voor ons. Had je een vermoeden eigenlijk?

Amber, goed dat je er weer iets beter in zit.

knuffel voor allemaal en ik probeer nog wat van met te laten horen.
wenser

triesje,

wat ontzettend leuk voor jullie! van harte gefeliciteerd! er is nog hoop voor ons haha..

Ik heb me ff afzijdig gehouden de afgelopen dagen, ook ik ben ongie geworden vorige week! maar wel positief dat het nu met 36 dagen is i.p.v. in de 40 dagen, dus ik zie er ook wel de positieve kant van, maar soms ben ik heel emotioneel en heel boos!!

deze week krijg ik de baarmoederfoto! ik zie er niet echt tegen op! heb wel vaker lastige onderzoeken gehad in m'n leven, ben benieuwd wat de uitslag is..

xx en tot snel schrijf ik wat meer...

Terug
Bovenaan