wie is er ook net voor een eerste gesprek bij de gynaecoloog geweest??

Hey Triesje wat ontzetted goed nieuws zeg het is jullie gegund, van harte gefeliciteerd.

Zo ik ben weer thuis en kan achter de pc zitten met een normale verbinding en letters die het wel doen op het toetsenbord hahaha.
Hier komt de wachtweek weer aan ik moet omstreeks vrijdag zaterdag weer ongie worden.
Maar moet zeggen dat ik er nog niet heel erg mee bezig ben geweest met het wachtbankje waar ik nu zo op kom te zitten.
Ik heb een soort gevoel van berusting nu dat ik weet dat ik doormiddel van een kijkoperatie geholpen wordt.
Mijn man en ik hebben er al hele gesprekken over gehad, en wij hebben onbewust al die tijd dat wij bezig zijn het gevoel gehad dat er iets niet goed zat maar nooit aan dat gevoel willen toegeven. En nu ook hebben wij beiden het gevoel dat het na de opratie allemaal goed gaat komen en stilletjes denken dat een zwangerschap dit jaat nog wel eens voor ons weg gelegd kan zijn. En eigenlijk kan ik in de meeste dingen best op mijn gevoel vertrouwen, al durf ik niet altijd hahaha.
Soms moet je voorzichtig blijven natuurlijk.

Zo ik kom van de de week weer een keer vaker glueren en reageren hier.

Liefs Saskia

@polleke
wel fijn da tje ind ongi bent geworden want dan kun je verder anders is het ook alleen maar afwachten. En iig succes met je baarmoederfoto, is gewoon een wat vervelend onderzoek vond ik maar niet echt heel heel pijnlijk pijn was bij mij maar 1 tel. Ik heb hem 2 keer achter elkaar gehad dat onderzoek.
Succes.

@sassie
Spannend, toch wel deze week, maar ook goed dat je je al hebt ingesteld dat je dmv kijkoperatie geholpen wordt, dan valt het deze week altijd mee, toch? Hoop natuurlijk dat je snel zwanger wordt. Msschien dit weekend who knows.
Succes ook jij met het wachten.

Hier gaat alles zn gangetje, vind het wel steeds spannender worden voor as donderdag, heb echt geen idee wat ze gaat beaspreken, maar wil wel weten of het nu heeft om een kijkoperatie te doen en zeker omdat die invalgyn zei dat het er niet zo heel goed uitzag en meteen begon over ivf. Ik kan ook alleen nog maar wachten tot donderdag, maar gelukkig morgen ga ik dagje shoppen met mn moeder, ik kan er met haar goed over praten is wel fijn, maar wel anders want zij heeft dit niet meegemaakt. Maar ben erg blij met jullie dat ik mn verhaal goed kwijtkan en jullie ook allemaal met gyn bezig zijn.

Succes allemaal

Gr Amber07

Hallo,
Vandaag vanuit frankrijk de afspraak met de gyn verzet naar volg. week dinsdag. Eigenlijk moest ik vrijdag, omdat ik in t weekend op dag 12 zou zitten, maar nu ga ik op dag 11. Moeten we gelijk na de reis van de vakantie gaan daten... pffff na 12 uur autorijden... nou ja, wat moet dat moet.

Amber, veel succes morgen. Sassie, jij ook met afwachten.

Hier is het heerlijk weer. In NDL niet had ik begrepen? Ik ben wel heel blij met deze vakantie, het helpt mij goed door mijn verdrietigste week vd. maand.Gisteren was iedereen s middags op pad en hebben mijn man en ik gepraat over alles. Wel fijn. We hebben het zelfs gehad over adoptie eventueel, maar we hebben daar eigenlijk allebei geen goed gevoel bij. IVF evt wel.

Vind het wel fijn om er af en toe over tepraten.
Doen jullie dat ook veel?

gr.
Wenser

Goedenmiddag,

Hey wenser wat fijn dat je blij bent met je weekje vakantie.
Wij praten hier ook heeeeeel veel op het moment hoor, manlief vind alles nu net zo spannend als ik.
Ik voel mij nu al 2 dagen niet fijn, moe en futloos en vreselijk emo, dus denk dat de duivels optijd gaan arriveren deze maand.
Vanmorgen even bij een vriendin op de koffie geweest en hadden we het ook over het hele ziekenhuis gebeuren en zaten de traantjes mij ook wel we weer erg hoor ik heb ze kunnen bedwingen maar met moeite.
En gisteren had ik ook al zo'n moment mijn man en ik zaten in de auto en vloog een ooievaar voor de auto langs en ik werd daar heel emo van dat de tranen mij de veredre autorit ook heel hoog zaten. Nu is onze camping in een oiievaar rijk gebied dus we zien ze daar heel vliegen of op de nesten, maar nu kreeg ik ff te kwaad.
Stom he?
Nou ik ga even zwemspullen bij elkaar zoeken zoon lief heeft vandaag zijn eerste zwemles en mams moet mee het water in haha.

Liefs Saskia

@wenser
Wij hebben het er ook vaak over zeker nu het bij ons een hele stap dichterbij is gekomen, maar ind adoptie is voor ons niet in the picture, waarom weet ik niet, maar is toch weer anders, en misschien scheelt het ook dat we al 1 kindje hebben, misschien als dit de eerste zou worden da thet dan anders zou zijn, maar dat weet ik niet. Nu hebben we het alleen maar over morgen en hoe verder.

@sassie
Gelukkig zie ik niet veel ooievaars, gelukkig, maar kan wel snel volschieten hoor, als je er al aan denkt al of als mensen over babys vertellen, dan heb ik het ook te kwaad.

Maar ik wacht morgen maar geduldig af en dan zie ik het wel, ik vertel het jullie morgen wel wat de mogelijkheden voor ons zijn en hoe verder.

Gr Amber07

Amber ik wil je heel veel succes voor morgen wensen, en ik zal aan je denken morgen.

Liefs Saskia

Hallo meiden

Sorry nu pas weer een berichtje van mij, Heb een goeie dip gehad en me co puter doet erg raar. gaat soms vanzelf uit.
Ik ben dus dinsdag de 28e ongesteld geworden na een cyclus van 27dgn en dat is de laaste tijd erg lang voor mij dus we hadden goeie hoop, ook omdat ik zere borsten had en al 2 keer boven de wc had gehangen smorgens. En ook moest die dag me dochtertje afscheid nemen van de babygroep op de creche, omdat ze nu over gaat naar de peutergroep en dat ging niet zo goed vanuit haar kant.

Maar Amber wat een K...... nieuws, ik zal duimen, voor je wat de gyn je morgen te vertellen heeft.
Deed die buikfoto geen pijn???? ook omdat de vloeistof niet doorliep????

En nog een paar meiden ik kan nog niet alle namen onthouden enz maar ook weer een paar O geworden, en dat niet verwacht.

Jeetje wat worden we allemaal gek van deze dingen in ons leven.

Maar weet je wat jij nu ook opvalt dat ik momenteel alleen maar zwangere vrouwen zie, en daar baal ik dan heel erg van.
En dan zijn soms ook vrouwen die er al 3 0f meer hebben en dan ook nog soms snel achter elkaar. Zo zag ik vd week een vrouw die had er eentje van 3 en eentje nog in de wandel wagen en dan la met een dikke buik er weer achter lopen. ne dan hoop je al klinkt dat nog onaardiger dat ze gewoon og dik is van de 2 zwangerschap maar nee ze voelde het schoppen. UHUM daar ging me humeur.

Ik moet over de 18e naar de gyn toe en dan krijgen wij alle uitslagen te horen en wat hij verder van plan is. Zijn erg benieuwd omdat met de samenlevingstest uitkwam dat de zaadje van me man niet zo goed recht zwommen. Deze heeft nu afgelopen de 24 april een potje ingelevert. En ja daar hangt nu ook veel van af.
Maar ja we zien wel weer

Hoop nu weer wat vaker er achter tekunnen

sterkte allemaal weer en jij vooral morgen Amber

dikke kus allemaal
gr natas

Hoi iedereen

Vandaag bij gyn geweest, zij vond het allemaal wel meevallen de baarmoederfotos en kan er eignelijk nog neits uit opmaken, ze weet dus neit of het dochtzit of niet, dus daar schiet ik wat mee op, heb ik me voor niets een beetje drukgemaakt, nou ja beetje, ik weet het allemaal niet meer, maar ik heb de fotos toen gezien en gevoeld het voelde niet goed en waarom zegt die andere gyn dan dat het niet goed zat. Ze weten het gewoon niet ze zegt ook als er verklevingen zitten dan weet ik niet hoe ze er zijn gekomen, daa rheb ik wat aan. MAar ja nu is het maar weer klussen want zij vind het zonde als we deze maand voorbij laten gaan, dus meteen inw echo laten doen en mijn ei zit eraan tekomen dus weer volop aan de klkus en mn nod is de 20e als ik ongi wordt dan heb ik op 5juni de kijkoperatie. We zien het allemaal wel, maar is niet meer fijn want nu leven we een maandje in onzekerheid, we klussen maar en dan zien we het wel, misschien gebeurd er een wonder.
Al met al weten ze niet wat er met me is en hoe het komt dat ik nog neit zwanger ben.

Gr Amber07

Terug
Bovenaan