wie is er ook net voor een eerste gesprek bij de gynaecoloog geweest??

Hoi allemaal

ik wilde jullie even laten weten dat ik dagelijks op het forum kom en jullie berichten lees. weet alleen niet altijd even goed wat ik moet schrijven. ik wil iedereen gewoon even sterkte wensen.
@amber, wel spannend allemaal zo. je wordt wel heen en weer geschud tussen alle opties nu.
@dikkidik, ik herken het niet kunnen zien van zwangere vrouwen. zelf heb ik nog geen kinderen maar als ik zo'n jong gezin zie kruipt de jaloezie omhoog.

Ik de afgelopen twee weken 5 inwendige echo's gehad. de laatste was dinsdag en toen was mijn eitje een 18.87, bijna groot genoeg dus. zat toen al wel op dag 17 van mijn cycles. morgen moet ik weer en als het goed is is het eitje gesprongen. en dan bloed inleveren e.d Ik verwacht begin juni de uitslagen.
blijft allemaal wel spannend zo.

groetjes isolde

Goedenmorgen,

Jeetje Amber wat een verhaal weer, maar misschien wel goed dat ze eerst een kijkopratie uitvoeren dan kunnen ze beter bekijken wat er daadwerkelijk aan de hand is.
Ik krijg ook eerst die kijkopratie voor ze andere stappen gaan ondernemen, omdat ze gewoon wil weten wat er precies mis is met mijn linker eileider.
Ik heb alleen nog geen datim maar die zal wel snel naderen denk ik.
Maandag moet ik naar de nacotiseur en dan ga ik ook direct even langs de opname planning om te kijken of er al een datum bekend is voor mijn kijkopratie, normaal gesproken krijgen we een week van te voren een oproep.
Maar ik weet dat de planning wel al eerder klaar is dus ik ga het gewoon proberen, wel makkelijk want dan kan mijn werkgever er rekening mee houden en kan ik een daje onderdak voor Daan gaan regelen.
Wij gaan het weekend lekker weer naar de camping en morgen lekker met mijn schoonzus en zwanger bbq'en.
Hier zijn er nog geen grote tekenen dat mijn ongie echt onderweg is, van de week dacht ik nog dat het precies opptijd zou komen, maar nu weet ik het zo net nog niet.
Nou ja we wachten vandaag/morgen geduldig af.
Ik heb nu ook geen spanning van komt het wel of niet, normaal gesproken zit ik ieder uur op de wc om te checken maar tot nu toe (nog) niet.
Vanmorgen de auto ff naar de garage gebracht voor apk en een beurtje hoop maar dat ze er optijd mee klaar zijn en dat ik lekker na de middag de auto in pakken kan en optijd naar de camping.
Anngezien ik vanavond en morgen niet hoef te werken lekker ff volop genieten.

Nou dames ik ga kijken of de wasmachine klaar is kan ik nog even een wasje ophangen en nog een weg wassen en dan kan ik na het weekend met een schone lei beginnen.

Liefs Saskia

he meiden,

@amber wat onzeker zeg allemaal, gek al die verschillende meningen! snel aan de klus zodat je misschien toch nog zwanger wordt deze maand, wonderen zijn de wereld nog niet uit...maar wat is nu de volgende actie??

@sassie, even afwachten voor je of het doorzet, je weet het niet sommige zeggen dat de klachten van een ongie hetzelfde zijn als een zwangerschap, toch voel ik altijd heel goed   dat de ongie eraan komt, met name ben ik dan echt niet te genieten, je voelt het gewoon...

ik heb vandaag de baarmoederfoto gehad, vond het wel ff spannend maar het viel wel mee vond ik, paar heftige krampen...gelukkig was alles goed, dus nu een vervolgafspraak gemaakt nu weer verder kijken...tot nu toe niks raars dus, behalve de rare cyclussen..

nou genoeg over mij, wil jullie een fijne weekend wensen, schrijf niet heel veel meer, maar ben er soms wat klaar mee, richt me nu ook op hele andere leuke dingen...

xx

He meiden

@amber wat een apart verheel dat de ene gyn vertelt dat het niet goed zit en de andere je behandelde gyn vind dat er niks tezien is. erg frusterend allemaal. Maar ga er maar goed tegen aan en wie weet ben je/wordt je toch nog deze mnd zwanger. en anderes mischien wel na die kijkoperatie. Kijk wij hebben die ook gehad 2 jr geleden en toen niet eerst die buikfot maar meteen die kijkoperatie en ze konden toen niks vinden maar er na was ik wel meteen zwanger. Apart maar ik/wij waren blij. misschien glijden de eitjes enz dan wel beter is de vermoede. Wij hopen dat we ook zo snel als jou terecht kunnen voor de buikfoto of kijkoperatie, horen we de 18e.

Hou je taai dikke kus natas

hoi allemaal

wij hebben vandaag slecht nieuws gekregen. het zaad van mijn man is niet goed. er zitten 0 spermacellen in. ik kreeg dit heel raar op de valreep nog te horen en weet dus niets over verdere acties e.d.
hij moet in juni weer zaad inleveren en dan kijken ze nog een keer.
ik weet niet wat ik hiermee moet en of dit nu gaat betekenen dat het gewoon niet meer mogelijk is.
het is heel raar allemaal nu. het ergste vond ik nog dat ik het de hele dag voor me moest houden en vanavond zelf aan mijn man moest vertellen. dat is een van de ergste dingen die ik ooit heb moeten doen. hij is er nu nog rustig onder maar wel overdonderd. en boos dat hij nu niet de mogelijkheid heeft om vragen te stellen. we weten alleen dat hij waarschijnlijk naar een uroloog doorverwezen gaat worden.

groetjes isolde

@isolde
Jeetje dat is echt niet zon best nieuws, is het nu niet ene mogelijkheid dat je man een keertje meegaat dat je nog een keer een afspraak maakt, want ik snap dat hij vol met vragen zit en jij ook natuurljik, want hoe verder nu, jeetje. Ik weet niet zo goed watik meot zeggen, alleen dat het niet altijd meezit. Maar wat kan een uroloog daaraan doen?
Succes meid.

Gr Amber07

Naam                              
Leeftijd  
Ronde        
Datum NOD
Afspraak gyn

Shanna
27
7
18 mei
dag 12 nwe cyclus

Amber07
30
16
20mei?
29april baarmoederfoto

Polleke1979
30
8
24 april

Triesje81
27
2
20 april
26 mei

Bambam        
36
16
4 mei, ZWANGER!!
11 mei

Wenser
30
15
6 mei
29 April bloedprikken

Isolde        

Saskia

27

29

14

heel veel

17 mei

9mei
24 april

29april  
Hoi iedereen,
Er is iets gebeurd waar ik echt niet meer op had gerekend dat het spontaan zou geeuren, maar ik ben echt zwanger!! Deze maand is mijn cyclus helemaal gevolgd in het ziekenhuis en maandag zouden we te horen krijgen wat de vervolgstappen zijn. Nu krijg ik in plaats daarvan een eerste echo! We zijn er nog erg van onder de indruk, maar heel gelukkig. Dus iedereen van wie de de zaadkwaliteit niet optimaal is, blijf hoop houden het kan nog steeds gebeuren..    

groetjes,
Bambam

quote: bambam2007 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-05-2009 13:00:39'));

Naam                              
Leeftijd  
Ronde        
Datum NOD
Afspraak gyn

Shanna
27
7
18 mei
dag 12 nwe cyclus

Amber07
30
16
20mei?
?5juni kijkoperatie

Polleke1979
30
8
24 april

Triesje81
27
2
20 april
26 mei

Bambam        
36
16
4 mei, ZWANGER!!
11 mei

Wenser
30
15
6 mei
29 April bloedprikken

Isolde        

Saskia

27

29

14

heel veel

17 mei

9mei
24 april

29april  Jeetje Bambam

Wat een geweldig nieuws, ben superblij voor je, maar moet eerlijk bekennen dat ik stiekem wel zelf wel zwanger wil zijn, maar vind het super voor je.
Geniet ervan en laat nog wat van je horen, maar echt een dikke proficiat.

Gr Amber07

Terug
Bovenaan