wie is er ook net voor een eerste gesprek bij de gynaecoloog geweest??

Hoi Meiden

ik ben gisteren bij de gyn geweest en die had op zich goed uitslag voor ons. De zaadcellen voor me man zijn beter dan 3jr geleden toen we voor ons dochtertje bezig waren. Mijn slijm is goed van dikte.
Nu mochten we kiezen wat we wouden een kijkoperatie of baarmoederfoto. aangezien ik 3jr geleden zo ziek ben geweest vd narcose en allerlei complicaties had vd kijkoperatie hebben we gekozen voor de buikoverzicht. Deze staat gepland voor de 2 juni smiddags. Ik vind het best eng want ik moet donderdag gewoon werken hoop dus dat ik geen last krijg.
Wie kan mij vertellen of ik dan kan werken die donderdag of raden jullie me dit af.??

Yvonne: welkom balen he als het zolang duurt, bij was de eerste gesprek meer een intake gesprek over hoe lang enz.
Daarna krijg alles mee voor onderzoeken zoals bloedprikken en eisprong onderzoek en dan ook wel voor jeman mee, de zaadcellen onderzoek. Daar moet je een afspraak maken om he potje aftekunnen geven. En ja moet dan niet tegen je eisprong zitten want het is beter om dan 3 dgn geen sex tehebben

En een samenlevingstest is eigenlijk sex op commando je moet dan sex hebben en binnen een bepaalde tijd voordat je naar zh kom dan kijken ze in je baarmoederslijm hoe de zaadcellen van ej man zwemmen.

En de andere meiden heel veel sterkte weer allemaal.

gr natas

Naam                              
Leeftijd  
Ronde        
Datum NOD
Afspraak gyn

Shanna
27
7
18 mei
dag 12 nwe cyclus

Amber07

30

16

20mei?

27mei narcotiseur
?5juni kijkoperatie

Polleke1979
30
8
24 april

Triesje81
27
2
20 april
26 mei

Bambam        
36
16
4 mei, ZWANGER!!
11 mei

Wenser

30

16

29 mei(?)

bij ongi bloedprikken en
bellen voor HSG

Isolde        

Saskia

dikkiedik

27

29

35

14

heel veel

16

17 mei

9mei

24 mei
17juni

29april

2juni buikfoto

wou er onder nog schrijven maar op ene of ander manier lukte het niet.
Heb hem weer eventjes vanuit mijn naam bij gewerkt.van het wkd ogi worden hoop van niet maar ga er maar wel weer van uit want anders krijg je weer zo dip en die wordt ik eigenlijk van me eigen zat.

Heb vd wk op hyves gezien dat een ouwe vriendin van ook weer zwanger is wat ik helemaal niet had verwacht. dat deed weer eventjes pijn. Bah\
En is het jullie ook opgevallen dat er wel heel veel zwangeren zijn als je rond je heen kijk in de stad of zo. Is niet leuk meer vind ik dan hoor.
Nou dat was het weer hou jullie op de hoogte hoe het gaat wordt welna het wkd dat ik weer nieuws heb.

prettig wkd met mooi weer hopelijk en tot gauw

gr natas

@Polleke1979
Ja, eindelijk mogen we naar de gyn, al duurt het laatste weekje wachten nog wel erg lang hoor... je kijkt er zo lang naar uit dat je geholpen word en dat er naar je geluisterd word en dan moet je nog wachten... Wij gaan wel samen, want ik weet ook niet of mijn man gelijk een monster moet afleveren, die kans is er wel zei de huisarts. Dank je wel voor je gelukswensen, jij natuurlijk ook en ik hoop dat je snel zwanger bent!

@Wenser
Bedankt voor de tip, ik ga strax gelijk googlen op samenlevingstest en goed lezen. Ik heb ook het boek van Marielle Kroon, schijnen ook heel veel dingen in te staan dus dat moet ik maar eens goed gaan lezen.

@Amber
Dus de invalgyn zegt wat anders dan je eigen gyn? dat is raar... ik hoop dat de invalgyn geen gelijk krijgt! Dus er moeten nu nog wat onderzoeken en een kijkoperatie gedaan worden om alles te bekijken, spannend hoor. Heel veel sterkte in ieder geval.
En ik lees net dat je pc vriendin zwanger is.. zal inderdaad moeilijk voor je zijn. Bij mij op de afdeling zijn ook twee meiden zwanger, de een 14 weken en de ander 17 weken. Ben heel blij voor ze maar tegelijkertijd ook wel jaloers op ze..

@Dikkiedik
Super dat de zaadcellen van je man een stuk beter zijn en dat jou slijm ook goed van dikte is (wat een woorden haha)   Dus 2 juni de HSG foto.. jij hebt eigenlijk dezelfde vraag als mij.. Of je last gaat krijgen van die foto maken en of je beter een dag vrij kan nemen. Ik kan je daar ook geen antwoord op geven, dus ik hoop dat iemand anders ons daarmee kan helpen.
Ik zit maandag als we naar het ziekenhuis moeten niet tegen mijn eisprong aan, want als het allemaal klopt dan zou ik donderdag of vrijdag ongesteld moeten worden. Hoop alleen dat het weer over is als ik naar de gyn moet.. Want anders vind ik het wel wat genant allemaal...

Ik heb dan maandag mijn eerste afspraak en ik ga er niet vanuit dat ik gelijk die foto krijg, maar als ik daar een afspraak voor krijg, is het dan slim om de dag van de HSG vrij te nemen en misschien de dag erna ook  nog?

Meiden heel veel sterkte allemaal!

groetjes

En wie wil mij bij het lijstje opschrijven:

Yvonne
26 jaar
ronde 16
NOD: 22 mei
Afspraak gyn: 25 mei

En BamBam... gefeliciteerd!! Ook jij was al lang bezig dus ik ben blij voor je! Lekker genieten de komende 9 maanden

quote: dikkidik1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-05-2009 21:13:18'));

Naam                              
Leeftijd  
Ronde        
Datum NOD
Afspraak gyn

Shanna
27
7
18 mei
dag 12 nwe cyclus

Amber07

30

16

20mei?

27mei narcotiseur
?5juni kijkoperatie

Polleke1979
30
8
24 april

Triesje81
27
2
20 april
26 mei

Bambam        
36
16
4 mei, ZWANGER!!
11 mei

Wenser

30

16

29 mei(?)

bij ongi bloedprikken en
bellen voor HSG

Isolde        

Saskia

dikkiedik

Yvonne

27

29

35

26

14

heel veel

16

16

17 mei

9mei

24 mei

22mei
17juni

29april

2juni buikfoto

25mei@natasha en yvonne
Ik had nergens last van na die foto wel van bloedverlies, ik heb de foto 2 keer achter elkaar gehad, maar zoals ik al eerder aan wenser had geschreven is ieder lichaam anders, maar ik kon gewoon alles doen had er geen last van alleen dan een dag nog met maandverbandje lopen ivm bloedverlies.

Succes.

Gr Amber07

Hi allemaal,

Hoe is het? Lekker aan het genieten van het hemelvaartweekend? Wij zijn nu hard in de tuin bezig, best een klus. Maar wel gezellig, met 3 buren, hun kinderen helpen ook, we kregen verjaardagstaart van de buurvrouw... Leuk!
Nu even ontslagen van taken want de mannen zijn nu met het zware werk bezig. Straks weer helpen.

Amber: hoe gaat het met jou, je had je NOD vandaag toch?

En de rest: nog nieuws?
Hier niet echt, wel iets meer gerommel en afgelopen 2 dagen steken in mijn buik. Mijn kleren leken wel te strak om mijn buik, maar dat kunnen ook de vakantiekilo's zijn. Nog ruim een wek voor NOD, geen verwachtingen dus.

groetjes en geniet van het weekend!

Wenser

Terug
Bovenaan