wie is er ook net voor een eerste gesprek bij de gynaecoloog geweest??

Amber, balen zeg dat de RD's toch gekomen zijn!! Ik snap helemaal hoe je je voelt...

Hier nog steeds niets, zou het dan nu toch echt zo zijn? Misschien zijn het ook de spanningen voor onze afspraak maandag, dat het daarom uitblijft, ik weet het niet.. Gisteren (vrijdag) getest, die was negatief... wanneer zouden jullie als je mij was weer testen?

Liefs en lekker van de zon genieten dit weekend!

Amber, wat verschrikkelijk balen weer, die RD's. Je houdt toch hoop he, ondanks dat je eigenlijk een kijkoperatie moet. Mogelijk kunnen ze dan wat vinden en verhelpen, kop op meis.

Hier nog 5 a 6 dagen, lange tijd..ppfffff. Vorige week had ik krampjes en pijnlijke borsten, maar dat is sinds 2 dagne weer weg, dus weinig hoop. Maat toch weer spannend. De afgelopen dagen lekker mijn gedachten verzet in de voortuin. Hard gewerkt en het is mooi geworden. Heerlijk dat soort dingen waar je gelijk effect van hebt.

Verder nog naar een vriendin geweest met 2 kids en derde op komst. Natuurlijk weer de vraag: 'denken jullie al aan kinderen'? Au, ....dus maar weer met een grapje afgedaan.

Vrder weinig nieuws, bedankt Shanna voor de glitters. Tot mails allemaal, ik ga lekker de tuin in.

Wenser

Ik kan me bij Amber aansluiten. Ik was nog niet klaar met het bericht dat ik net schreef, of daar waren ze: de RD's. Weer 5 a 6 dagen te vroeg, zo n 9 dagen na mijn eisprong die de gyn had gezien...

Ik ben erg verdrietig en snap er niks van, zo vroeg;-(

Ga de rest van de dag maar even zitten balen.

Wenser

Hi,

Yvonne: en, en heb je nog getest?

Amber: hoe is het met jou? al een beetje over de teleurstelling heen?

Ik heb gisteren erg veel gehuild. Wil eigenlijk niet meer met kinderen bezig zijn. Ik merkte ook dat ik allerlei stolsels verloor, wat ik normaal nauwelijks heb, en zeker niet aan het begin. Misschien is het wel mis gegaan en was het daarom 5 dagen te vroeg.... Nou ja in ieder geval veel verdriet en vannacht ook nog eens heel slecht geslapen doordat ik verschrikkelijke krampen had. Nu is dat gelukkig weer wat minder. Vandaag bellen voor een afspraak voor de HSG.

Shanna: hoe gaat het met jou? Veel klachten?

En de rest: hoe gaat het met jullie? Heb het lijstje even niet bij de hand, dus weet niet in welke fase jullie zitten. Voor de wachters: veel succes.

groet,
Wenser

@wenser
k*t ik kan niets anders voor je zeggen, leef met je mee, ongi worden dat willen we gewoon niet meer we willen wat anders, maar ik heb dat ook dan neem ik voor om er neit meer aan te denken aan dat hele zwanger worden maar dan zit je weer tegen je nod aan en dan kun je gewoon niet aan iets anders denken, en weet je je bent nu ongi dus dan ben je weer een stapje dichterbij dan kun je die foto laten maken, misschien brengt dat dat verheldering voor jullie. Maar ik begrijp wat je voelt. Hier baal ik nog steeds is weer een hele andere ongi, eerst 2 dgn haast niets en dan is dit de 2e dag heel veel, ik heb laatste jaren maar 1 dag erg gehad, dus dan valt dit weer tegen en dat met dat mooie weer.
Succes he meid, ik leef met je mee. Hebn je al gebeld???

@yvonne
Heb je al getest? Hoop voor je dat het raak is.

Gr AMber07

@  Amber:
ja net gebeld en niet te geloven:  ik kan deze ronde  GEWOON NIET TERECHT in het ziekenhuis. Ze doen het alleen opp maandag en donderdag. Maandag is het pinksteren en donderdag is de jaarlijkse onderhoudsbeurt van de rontgenapparaten. En dan nemen ze geen andere dag in de plaats. De maandag erna is al te laat.

Ik zat op mijn werk en met tranen in mijn stem. Ze zei dat het haar heel erg speet en dat ze snapte dat ik het erg vond. En toen ik er piepend uit kon brengen of er geen ander ziekenhuis was, zei ze dat dat ook niet kon. Ik heb nog net 'bedankt' kunnen zeggen en ben toen buiten gerend en  heel hard gaan huilen. Nu voel ik me wel iets beter, dus kan weer achter mijn pc gaan zitten. Maar ik vind dit echt niet meer leuk, dit is nu al de derde ronde bij de gyn en nog worden alle onderzoeken niet afgerond.

Jij ook sterkte!

groetjes
wenser

@wenser
Jeetje wat een rotnieuws van het ziekenhuis is wel een beetje raar, voor hun is het gewoon van ja wacht dan nog maar effe maar voor jou lijkt het al een eeuwigheid te duren dus een ronde is een ronde, moet je weer wachten, echt balen, eerst ongi geworden eerder en dan nu nog dit.
Kun je zelf neit naar ander ziekenhuis bellen en het uitleggen misschien da tje daar wel terecht kan?
Ik weet het anders ook niet.

Succes he meid.

Spreek je snel weer.

Gr Amber07

Naam                              
Leeftijd  
Ronde        
Datum NOD
Afspraak gyn

Shanna
27
7