wie is er ook net voor een eerste gesprek bij de gynaecoloog geweest??

@iedereen
Gisteren mn nod. Maar vandaag nog niets te bekennen, ga ervan uit dat ik in weekend ongi ga worden dus kan nog altijd he met ongi worden, want zwanger zijn durf ik echt neit te hopen en testen al helemaal neit, wat zouden jullie doen testen of nog effe wachten???
Weet het echt neit meer.

Gr Amber07

Meiden, dit geloven jullie niet: ZWANGER!!!

Al een paar dagen last van  m'n borsten maar durfde geen test te doen. Gyn had gezegd dat ik een cyclus van 35 tot 40 dagen zou hebben,, dus woensdag (dag 41) getest, clearblue zei zwanger.

Kan het niet geloven, ga a.s. dinsdag voor een echo (als dat niet nog te vroeg is), en in ieder geval voor uitleg enzo. Ik denk dat ik het pas echt geloof als ik daar geweest ben.

Ik kan het gewoon niet geloven, na 11 maanden en ik heb nog geen clomid gebruikt. Dat zou volgende cyclus pas. Ik ben zo blij dat ik op tijd naar de gyn ben gegaan.

liefs, Shanna *****************************************

Hi Allemaal,

@ Shanna: Super voor jou! Wat een nieuws. Heerlijk dat je nu niet verder hoeft aan te klooien. Gooi je nog wat glitters voor ons over dit topic! Wij willen ook wel....

@ Amber: goed bericht dus. Ik zou denk ik zaterdagochtend testen, maar ik heb in totaal nog maar 1 x getest, omdat ik altijd nog denk; ik wacht tot dag 28 (terwijl ik meestal 27 dagen heb)  en dan is het al weer zo ver.

Nou hou ons op de hoogte, misschien ben jij de volgende.

xxx

Shanna van harte gefeliciteert, dus ook spontaan dat is mooi.

Amber: ik deed 2 jr geleden een test nadat ik 2dgn overtijd was, durfde ook niet eerder omdat ik bang was dat het toch niet zo was. Mischien hoop voor je dat jij de volgende bent die ons komt melden dat je zwanger bent. Ik blijf duimen voor je dat je nod weg blijft.

Ik moet nog eventjes geduld hebben krijg de 24 nod als het goed maar heb dit keer helemaal geen voorwensels wat ik anders wel heb. Zoals een dikke buik, al wat krampen. Maarja ik ga maar nergens van uit, want dan kan ik me eigen geen pijn doen zoals ik altijd zeg.

Prettige wkd alweer en tot gauw

gr natas

shanna gefeliciteerd meid!!! groetjes xxxjes springkikkertje  verder heb ik nog geen nieuws meiden maar ik denk dat ik zondag de rode duivels weer op bezoek krijg heb van die zeurende buikpijn!  maar dan kan mijn hsg wel eindelijk doorgaan ik hoop ook dat ik de volgende dag kan werken mijn hsg   die is 3 juni om 15:30   succes aan iedereen met de onderzoeken!!!

Hey meiden!

Allereerst Shanna, gefeliciteerd!!! Ben blij voor je!

Zelf had ik afgelopen woensdag mijn NOD en nog steeds ben ik niet ongesteld, vanmorgen met mijn man een test gedaan, maar helaas negatief. Wel heb ik sinds afgelopen zondag al wat gerommel en steken in mijn buik, net als dat je ongesteld moet worden, maar ja, het is er nog niet.
Komende maandag moeten we voor de eerste afspraak naar de gyn, dus ben benieuwd. Hoop niet dat ik ongi ben als ik daar ben, want dat vind ik heel genant als ik dan een inwendig onderzoek zou moeten ondergaan. Weet of niet of ze het dan wel doet, maar goed.. laten we hopen dat het uitblijft, dan kan ik maandagochtend voordat we er heen gaan nog een keer testen..

Voor iedereen... heel veel sterkte en succes!

Goed weekend allemaal! Liefs..

Natuurlijk ook nog wat glitters van mij!

@ Wenser, heb jij al getest? Ben benieuwd

Ik ga a.s. dinsdag naar de gyn voor onderzoek. De assistente had het erover dat ik al 6 weken zwanger was, maar dat kan echt niet. Heb ook verteld van m'n lange cyclus enzo. Ze rekenen wel raar vanaf de 1e dag van de laatste menstruatie. Volgens mij was 1 mei m'n ei.
Maar goed, ik hoor het wel.
Fijn weekend allemaal!

Groetjes Shanna

@iedereen
Hier zijn gisteren de RDs gekomen weer een grote teleurstelling, ik had gewoon naar mn gevoel meoten luisteren en naar die eerste gyn die zegt zoiets niet voor niets dat het helemaal dichtzit, en dan toch nog hoop hebben he, stom stom stom.
Dus toch de kijkoperatie 5juni, eerst as woensdag naar narcotiseur.

Dus al met al weer k*t.

Fijn weekend

Gr Amber07

Terug
Bovenaan