@sassie
Jij hebt die kijoperatie 2juni toch of 3 juni?
ik als het goed is 5 juni morgen naar narcotiseur, ik wou dat het helemaal neit hoefde zie er erg tegenop, ik heb nog helemaal neit nagedacht over makkelijke broeken is wel een tip, ik heb ook geen idee waar ze de sneetjes maken, maar wil ik dat wel allemaal weten, hahaha, nu lach ik nog maar ik doe het nu al in m broek en het is nog meer dan een week. Maar 1 ding wij gaan 13juni lekker op vakantie dus kan ik me daar wel op verheugen nu maar hopen dat het herstel neit tegen zal vallen want die week voor de vak heb ik het nog druk met vanalles en nog wat.
@polleke
ene kant fijn dat ze niets kunnen vinden maar aan de andere kant lijkt me dat ook wel frustrerend hoor, hoop dat je snel spontaan zwanger wordt. Knap dat je je zinnen op wat anders zet.
@wenser
Misschien heb je die hsg niet eens meer nodig de volgende cyclus en wordt je gewoon spontaan zwanger, laten we daar vanuit gaan he.
Hier erg zenuwachtig voor morgen narcotiseur, ik houd er helemaal niet zo van, maar ja alles voor een goed doel, ik durf niet eens meer te dromen dat ik ooit nog eens zwanger zal worden, maar wil het gewoon erg graag, omdat we dat gevoel neit hebben gehad bij onze eerste ook omdat we dachten dat het veel langer zou duren en nu duurt het langer en willen we dat het sneller gaat, het is eignelijk ook nooit goed he.
Ik ga wat doenhier in huis straks een klantje voor schoonheidsbehandeling en pedicure.
Gr Amber07