wie is er ook net voor een eerste gesprek bij de gynaecoloog geweest??

Naam                              
Leeftijd  
Ronde        
Datum NOD
Afspraak gyn

Shanna
27
7
18 mei ZWANGER

Amber07

30

17

ong 20juni

27mei narcotiseur
?5juni kijkoperatie

Polleke1979
30
8
24 april

Triesje81
27
2
20 april ZWANGER

Bambam        
36
16
4 mei, ZWANGER!!

Wenser

30

16

21 juni
volgende ronde pas HSG
ivm geen plek in ZH

Isolde        

Saskia

dikkiedik

Yvonne

27

29

35

26

14

heel veel

16

16

17 mei

9mei

24 mei

22mei
17juni

29april

2juni buikfoto

25mei

Hi,

ook even aangepast, de lijst.

Amber: Een ander ziekenhuis kan niet, omdat de uitslagen in zijn geheel worden bekeken en geevalueerd door 1 gynaecoloog. Blijkbaar werken ziekenhuizen onderling (op dit soort onderwerpen)   niet samen.

Dus er zit niks anders op dan weer wachten.

Naam                              
Leeftijd  
Ronde        
Datum NOD
Afspraak gyn

Shanna
27
7
18 mei ZWANGER
26 mei controle/echo

Amber07

30

17

ong 20juni

27mei narcotiseur
?5juni kijkoperatie

Polleke1979
30
8
24 april

Triesje81
27
2
20 april ZWANGER

Bambam        
36
16
4 mei, ZWANGER!!

Wenser

30

16

21 juni
volgende ronde pas HSG
ivm geen plek in ZH

Isolde        

Saskia

dikkiedik

Yvonne

27

29

35

26

14

heel veel

16

16

17 mei

9mei

24 mei

22mei
17juni

29april

2juni buikfoto

25mei

@ Amber, balen hoor de RD-tjes. Vol goede moed volgende ronde in.

@ Wenser, wat enorm klote voor je. Misschien is er wel al heel vroeg iets misgegaan. En ik kan gewoon niet geloven dat je niet terecht kan!! Belachelijk!! Je bent er zo mee bezig en dan kun je niet langskomen. Ik snap ook niet dat het niet in een ander ziekenhuis kan. Ze kunnen toch onderling wel met elkaar praten! Er zit niets anders op dan wachten...

Met mij verder ok. Morgen voor controle dus ben heel erg benieuwd. Ik heb een beetje zere borsten en wat misselijk maar dat is niet erg. Af en toe geloof ik het niet en als ik even aan m'n borst voel weet ik weer dat het echt is, haha. (ik ben een beetje gestoord hoor) Verder honger als een paard!
Ik hoop zó  dat alles goed is morgen en dat de test klopt (kan toch niet missen). Je bent er zo lang mee bezig en dat het dan raak is is gewoon een wonder.

We gaan het na morgen, als alles goed lijkt, ook vertellen aan onze ouders volgend weekend.

xx Shanna

lieve meiden,

hoe gaat het allemaal? shanna van harte meid, wat fantastisch!!

bij veel meiden de rdtjes weer gekomen...altijd weer een teleurstelling. bij mij is het al zo erg dat ik niet eens meer rekening met een zwangerschap...ben op dit moment met hele andere (leuke) dingen bezig om maar niet meer aan het gebeuren te denken, was er echt klaar mee. hopelijk wordt ik nu een keer verrast...

nog even een kleine update, ik ga de medische molen voorlopig weer uit, omdat ze niets kunnen vinden en mijn cyclus zich aan het herstellen is, hij ziet geen reden om ons verder te helpen, ergens weer heel blij maar ook niet echt natuurlijk omdat we alweer een tijdje bezig zijn...als het na een paar maanden nog niets is dan moeten we weer aan de bel trekken..

zit nu weer richting m'n nod, zit alweer op dag 27 en zal wel weer in de 30 eindigen, als het maar binnen de 35 blijft..dan is het in principe goed...

meiden wens jullie veel geluk en blijf lekker meelezen en reageren hoor...

xx

Hi Shanna en Polleke, leuk dat jullie er ook weer zijn.

Polleke:wel fijn dat je er nu zo in kan staan en wel genieten van de andere leuke dingen. Mijn man zei dat vandaag ook weer tegen me: er komt een heerlijke zomer aan (ikben een zomermens) en je hebt zoveel leuke mensen om je heen, bent lekker bezig met je huis steeds mooier maken en hebt nog zoveel leuke dingen om te doen. En dan dnek ik: ja hij heeft gelijk, ik moet me niet zo mee laten slepen. Dus ik voel me direct weer een stuk sterker. Meestal gaat het na enkele dagen na mijn ongi al wel weer iets beter en de laatste twee maanden ging het sowiezo beter met mij.

Shanna: ik weet het ook niet, ik heb het nog niet eerder gehad, maar ze kunnen zoiets toch niet vaststellen. En ik had ook geen test gedaan, dus daaraan kan ik ook niks zien. Ach ja....
Ben wel benieuwd hoe het morgen gaat, laat je t ons weten. Heerlijk dat je t kunt gaan rondvertellen dan (tenminste, aan de incrowd;-)

groetjes van Wenser (in een natte en onweerachtige omgeving, jeee wat een weer....)

Hallo,

Hier ben ik ook weer eens.
Zo hier beginnen de zenuwen voor de kijkoperatie te komen bah bah.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er best tegenop zie, maar e doen het voor een goed doel moeten we maar denken.
Vanmorgen ben ik al even de stad ingeweest en heb ik even 2 fittnis broeken gehaald zodat ik na de opratie wat comfortabels kan dragen.

Wenser wat ongelofelijk balen dat je nu nog een maand moet wachten op de HSG.

Ik heb maar een scherm op en staan en mijn geheugen is als een vergiet momenteel, dus ik weet even niet op wie ik moet reageren haha.

STrakjes even beginnen met opruimen en schoonmaken hier in huis zodat malief volgende week niet zoveel hoeft te doen in huis en alleen even een beetje bijhouden. Alhoewel als ik mij redelijk voel en het weer het toelaat wij woesdagavond weer vertekken naar de camping, Daan heeft vakantie volgende week en op de camping is hij wat makkelijker dan als thuis, op de camping heeft hij wat meer vrijheid.
Aankomend weekend komt ons neefje logeren hij moet nog 4 maand worden, dus kunnen we oefenen hoe het kan zijn met 2 kids hahaha.
Vind het wel leuk weer zo'n klein hummeltje over de vloer.

Zo ik ga maar eens even een begin maken voor ik helemaal niet meer vooruit te branden ben.

Liefs Saskia

@sassie
Jij hebt die kijoperatie 2juni toch of 3 juni?
ik als het goed is 5 juni morgen naar narcotiseur, ik wou dat het helemaal neit hoefde zie er erg tegenop, ik heb nog helemaal neit nagedacht over makkelijke broeken is wel een tip, ik heb ook geen idee waar ze de sneetjes maken, maar wil ik dat wel allemaal weten, hahaha, nu lach ik nog maar ik doe het nu al in m broek en het is nog meer dan een week. Maar 1 ding wij gaan 13juni lekker op vakantie dus kan ik me daar wel op verheugen nu maar hopen dat het herstel neit tegen zal vallen want die week voor de vak heb ik het nog druk met vanalles en nog wat.

@polleke
ene kant fijn dat ze niets kunnen vinden maar aan de andere kant lijkt me dat ook wel frustrerend hoor, hoop dat je snel spontaan zwanger wordt. Knap dat je je zinnen op wat anders zet.

@wenser
Misschien heb je die hsg niet eens meer nodig de volgende cyclus en wordt je gewoon spontaan zwanger, laten we daar vanuit gaan he.

Hier erg zenuwachtig voor morgen narcotiseur, ik houd er helemaal niet zo van, maar ja alles voor een goed doel, ik durf niet eens meer te dromen dat ik ooit nog eens zwanger zal worden, maar wil het gewoon erg graag, omdat we dat gevoel neit hebben gehad bij onze eerste ook omdat we dachten dat het veel langer zou duren en nu duurt het langer en willen we dat het sneller gaat, het is eignelijk ook nooit goed he.
Ik ga wat doenhier in huis straks een klantje voor schoonheidsbehandeling en pedicure.

Gr Amber07

Hai meiden,

Even snel op het werk een reactie plaatsen; ik heb zondag getest en wat bleek... zwanger! Gisteren naar het ziekenhuis geweest om het te laten checken want ik geloofde het gewoon niet! En ook daar werd het bevestigd!

Ik ben echt heel blij! En hoop natuurlijk dat jullie ook allemaal snel zwanger worden..

Vanavond zal ik even reageren op iedereen!

Liefs

Terug
Bovenaan