wie is er ook net voor een eerste gesprek bij de gynaecoloog geweest??

Hi Yvonne, gefeliciteerd. Dit was toch jouw 16e ronde? En nun ineens... Wat fijn zeg. Voelde je je al zwanger of was het echt een complete verrassing?

Strooi je nog wat glitters voor de meiden op dit forum, wie weet helpt dat. Of tips; heb je iets anders gedaan dan normaal?

Toch weer   3 langdurig-niet-zwangeren vanzelf zwanger geworden. Dat geeft weer hoop!
xxx
Wenser (ronde 17, nog 25 dagen tot NOD)

Hi allemaal,

Heb ik weer; gisterenavond net een beetje goede moed gevat, wordt ik vanmorgen wakker staat mijn huis onder water. De riolering overstroomd op mijn mooie houten vloer. Met allemaal zwarte smurrie. Nou ja onder water is een beetje overdeven, maar er lag wel aardig wat en helaas was er ook aardig wat al in mijn vloer getrokken. Ik heb de oplaag (en mijn keukenblok)   nu schoon, maar voor de rest moeten we afwachten hoe het opdroogt. En mijn hele huis is een zooi van alles wat van zijn plaats af moest.

Verde moest ik nog bloedprikken; een enorme rij omdat je je moest registereren met je BSN-nummer (nieuwe regels). En ik moest naar de tandarts: twee gaatjes (en ik ben bang voor de tandarts). Heb nu aardig hoofdpijn en moet nog de hele dag + een afscheidsborrel van een collega er achteraan.

Pfffffff.... soms zit het mee, soms zit t tegen...
Hoop dat ik binnenkort de 7 vette jaren krijg .

gr.
wenser

Hier wat glitters van mij voor jullie....

Ik hoop dat ze voor iedereen positieve dingen kunnen doen!

Ik heb niet echt dingen anders gedaan, geen andere standjes of weet ik wat. Alleen hebben we wel de thermometer en de ovulatietesten aan de kant gegooid. had er even een maandje geen zin in. Even niet dat "MOETEN" maar gewoon spontaan sex wanneer we zin hadden en we hebben 1 avond gehad dat we even lekker met vrienden de kroeg in zijn geweest, sinds een lange tijd. Die avond hadden we beiden aardig wat gedronken en hebben we later thuis nog een gezellig onderonsje gehad haha, misschien dat dat de bewuste avond is geweest...

Succes meiden! Ook voor jullie komt deze tijd nog... !

@yvonne
Proficiat, weer een zwangere erbij geniet ervan. Laat wel nog wat van je horen als je tijd hebt, we zijn wel reuzebenieuwd hoe het met je gaat gedurende je zwangerschap.

Geniet ervan.

Gr Amber07

quote: Shanna27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-05-2009 20:55:28'));

Naam                              
Leeftijd  
Ronde        
Datum NOD
Afspraak gyn

Shanna
27
7
18 mei ZWANGER
26 mei controle/echo

Amber07

30

17

ong 20juni

27mei narcotiseur
?5juni kijkoperatie

Polleke1979
30
8
24 april

Triesje81
27
2
20 april ZWANGER

Bambam        
36
16
4 mei, ZWANGER!!

Wenser

30

16

21 juni
volgende ronde pas HSG
ivm geen plek in ZH

Isolde        

Saskia

dikkiedik

Yvonne

27

29

35

26

14

heel veel

16

16

17 mei

9mei

24 mei

22mei ZWANGER
17juni

29april

2juni buikfoto

25mei

Dank je wel! En natuurlijk laat ik nog wel van me horen, ik hou jullie op de hoogte en ik hoop van harte dat er binnenkort meer goed nieuws komt op dit forum...

@wenser
Ik zag dat je het op een andere manier gaat proberen, via alternatieve weg, als je wat kruiden hebt gevonden geef dan effe een seintje, msischien hebben wij er ook wat aan, hahah. Je probeert va gekkigheid voortaan alles, ik hoop voor je dat het snel lukt hoor. hoe is het verder met je vloer? Alweer helemaal schoon?

Hier vandaag naar narcotiseur geweest, nu gaat het echt gebeuren, ben nu al zenuwachtig, aan de ene kant ben ik echt heel bang dat het helemaal dichtzit en ze er neits aan kunnen doen, misschien zelfs neit meer ivf. ik ga mezelf gek maken, jeetje wat een ramp gaan zitten wachten op een kijkoperatie, ik had dit een jaar geleden nooit durven bedenken dat ik nu bij gyn in behandeling ben. maar dat zullen jullie ook wel hebben.
nu komt er ook nog bij kijken dat onze dochter misschien ook de mm in meot ivm al meer dan 2 jaar slecht eten en last van obstipatie en ook dat mn man ander werk meot gaan zoeken ivm kredietcrisis. We hopen dat het allemaal bijtrekt en dat hij er kan blijven werken hij heeft nog 3 mnd, en in juli weten we het definitief. Ze zeggen dat 1 ding nooit alleen komt, en dat klopt ook. Alles zit tegen. Zelfs de auto begaf het 2 wkn geleden terwijl we de 13e met de auto weggaan op vak, na 2 weken bij de garage te hebben gestaan doet hij eht weer, ze wisten neit wat er was, en dat is dan fijn om zo op vakanite te gaan.
|k ben wel aan het klagen, maar het lucht wel effe op.
Klaar met klagen, hahaha.

Ik houd jullie op de hoogte, ik kan neit veel doen dan wachten tot de 5e.

Hoe is het met jullie allemaal?

Gr Amber07

Hi Amber,

Mijn vloer is aan de oppervlakte mooi opgedroogd, maar eronder is het nog nat. Dus of het krom gaat trekken zie ik pas over een paar weken, zeggen de expert... Ik houd moed. Gelukkig komt je vakantie er bijna aan. Je ging naar France toch? Heerlijk, wij weten nog niet of we dit jaar met zijn 2-en ook nog op vakantie gaan.

Wat een vervelende tijd voor jou: je onderzoeken en kijkoperatie, je auto, het werk van je man en je kleine meid die ziek is. Veel sterkte, ik hoop dat de oplossing dicht bij is!!!
Dan heb ik het toch maar goed met een vaste baan bij de overheid en mijn man bij de gemeente... Hoewel ook daar mensen weg moeten tegenwoordig, maar wij zitten nog even buiten de gevarenzone.
Over die alternatieve manier: ik weet nog niet of ik het wil. Misschien als ze me zo naar huis sturen, dat ik dat ga proberen. Ik wacht ook de reacties af op mijn topic. Ik wil namelijk niet een half jaar zitten wachten, want ik geloof daar niet in, dat het dan ineens wel gebeurt.

Veel sterkte de komende spannende week en hou ons op de hoogte over je operatie en je zenuwen ;-0

Wenser

Terug
Bovenaan