@wenser
Ik zag dat je het op een andere manier gaat proberen, via alternatieve weg, als je wat kruiden hebt gevonden geef dan effe een seintje, msischien hebben wij er ook wat aan, hahah. Je probeert va gekkigheid voortaan alles, ik hoop voor je dat het snel lukt hoor. hoe is het verder met je vloer? Alweer helemaal schoon?
Hier vandaag naar narcotiseur geweest, nu gaat het echt gebeuren, ben nu al zenuwachtig, aan de ene kant ben ik echt heel bang dat het helemaal dichtzit en ze er neits aan kunnen doen, misschien zelfs neit meer ivf. ik ga mezelf gek maken, jeetje wat een ramp gaan zitten wachten op een kijkoperatie, ik had dit een jaar geleden nooit durven bedenken dat ik nu bij gyn in behandeling ben. maar dat zullen jullie ook wel hebben.
nu komt er ook nog bij kijken dat onze dochter misschien ook de mm in meot ivm al meer dan 2 jaar slecht eten en last van obstipatie en ook dat mn man ander werk meot gaan zoeken ivm kredietcrisis. We hopen dat het allemaal bijtrekt en dat hij er kan blijven werken hij heeft nog 3 mnd, en in juli weten we het definitief. Ze zeggen dat 1 ding nooit alleen komt, en dat klopt ook. Alles zit tegen. Zelfs de auto begaf het 2 wkn geleden terwijl we de 13e met de auto weggaan op vak, na 2 weken bij de garage te hebben gestaan doet hij eht weer, ze wisten neit wat er was, en dat is dan fijn om zo op vakanite te gaan.
|k ben wel aan het klagen, maar het lucht wel effe op.
Klaar met klagen, hahaha.
Ik houd jullie op de hoogte, ik kan neit veel doen dan wachten tot de 5e.
Hoe is het met jullie allemaal?
Gr Amber07