wie is er ook net voor een eerste gesprek bij de gynaecoloog geweest??

Goedenmorgen,

Even weer tussen de bedrijven door een berichtje van mijn kant.

Als eerste Yvonne gefeliciteerd met je zwangerschap geniet er lekker van.

Wenser want ontzettende vervelend van al dat water en drap, ik hoop dat de schade met de vloer beperkt blijft.

Amber jeetje bij jullie ook alles tegelijk hier gaat het net zo, wij lopen alle drie in het ziekenhuis hahaha. Dus ze kennen mij onderhand wel in het ziekenhuis.

Dinsdag onderga ik de kijkoperatie en ik ook ik zie er als een berg tegenop.
Ik ben nu eigenlijk ook niet vooruit te branden maar ik wil voor het weekend alles netjes en schoon hebben hier thuis. Dus ik doe alles in etapes vandaag en morgen.
Wel wil ik proberen vandaag zoveel mogelijk te doen morgen is Daan vrij van school en dan doe je al snel wat minder.
Ik ben het weekend lekker vrij heerlijk dat gebeurt niet vaak dat ik een heel weekend vrij ben, zelfs 2e pinksterdag ben ik vrij. Maar dat komt mij wel erg goed uit want dan moet ik Daan naar mijn moeder brengen want dinsdag moet ik al om 8 uur in het ziekenhuis zijn. Dat vind ik wel erg lekker dat ik er zo vroeg al moet zijn ik hoop dan ook aan het einde van de middag weer lekker naar mijn eigen huisje te kunnen gaan.
Als ik mij een beetje redelijk voel kom ik mij hier nog wel even melden dinsdagavond om even een verslagje uit te brengen. Ik heb nu een goede laptop met alle letters die werken dus kan ik gewoon ongestoord een berichtje typen.

Een buurvrouw van mij heeft 2x de kijkoperatie gehad en zegt dat het naderhand reuze meevalt alleen heeft ze behoorlijk last gehad van de gassen die ingespooten zijn en heeft ze een paar dagen echt een zeer lichaam gehad maar daar was ze voor gewaarschuwd.

Nou ik laat het hier weer even bij en ga weer wat moed verzamelen hahaha.

Liefs Saskia

@sassie
Ik heb nog geen tijd voor de 5e ik krijg als het goed is de brief voor het weekend binnen en dan meot ik 1 dag vantevoren bellen voor de tijd, ik hoop ook da tik smorgens mag, dat scheelt weer je eigen druk maken. I:k wou dat het al achter de rug was en dat ikz wanger was,het kan me nu niet snel genoeg gaan, maar weet je ik ben ooke rg bang dat ik dalijk dus heel slecht nieuws te horen krijg van er is neits meer mogelijk jammer maar helaas, leer er maar mee leven, heb jij dat ook??
ik weet dat ik nu neit van het ergste uit moet gaan en dat ik er al 1 heb dus eht werkt, maar waarom nu dan neit, erg irri. Werkte het maar allemaal zoals het hoort te werken.

ik ga ook nog wat doen, heb net al boven gepoetst en dalijk nog effe beneden stofzuigen want dalijk komt er ene klantje. En vanavond heb ik naailes na een hele lange tijd weer.

Gr Amber07

Hey Amber,
Ja ik zie er ook als een berg tegenop en wil zo graag de uitslag hebben ik heb zlef wel de goede hoop dat het goed gaat komen maar dat maakt het niet minder spannend.
Ik ben normaal gesproken heel nuchter in alle dingen maar die kijkoperatie heeft mij de hele week al in zijn greep. De dagen lijken momenteel dan ook voorbij te kruipen.
Maar dat komt ook omdat ik slecht de moed kan vinden om door te pakken op het moment.
Wel heb ik een leuk weekend gepland om de tijd wat te versnellen.
Vrijdagavond ga ik mijn neefje van bijna 4 maanden ophalen en die mag dan 2 nachtjes bij ons logeren op de camping. Dus dan heb ik mijn handen lekker vol met 2 kids kan ik er alvast aan wennen.

Wat ik trouwens wel heel sterk heb is dat ik hoop dat het na de operatie niet nog maaaaaanden gaat duren voor ik zwanger ben.
Ik ben rond mijn ei en de laatste dagen voor mijn menstruatie een emotioneel wrak kan die spanning niet echt meer aan. En daar heeft mijn gezin onder te lijden.
Iedere maand roep ik dan ook weer ik hou mij er niet bezig mee deze maand maar ondertussen is het niet los te laten.
Deze maand wel maar dat komt omdat de kansen voor deze maand door de operatie verkeken zijn.
Maar als de kansen vergroot worden na de operatie dan ga ik wel alles op alles zetten dan worden er ovulatie testen in huis gehaald en dan ga ik zeker weer iedere kans benutten.

Liefs Saskia

Hier ook zo dat het gezin er tegen de tijd dat mn nod eraan komt eronder lijdt, mn man zegt dan wil je wel doorgaan het doet je zo veel verdriet, maar dit is echt het liefste wat ik wil. Gisteren waren we sos sonja aan het kijken en toen zei ik al zou ik 120kilo wegen die 9mnd dan zou het me neits uitmaken als ik maar zwanger wordt. niets doet me dan wat. Niets is dan te erg.
ik heb nog ovutesten thuis liggen maar heb er niet zon goede ervaring mee heel duur allemaal maa rheb er nog neits aan gehad, en mn ei is later dan die 14dgn voor je nod. Dat weet ik nu dus miwschien hebben we deze maand geluk dat die pas net na het weekend komt dan kunnen we het toch gaan proberen na de kijkoperatie. ik heb al gezegd tegen mn   man dan ga ik heel stil liggen stel dat ik nog ergens last van heb en dan mag jij het werk doen, hahaha, af en toe lachen we er wel om, het is ook komischien dat je soms op uur en dag moet. Maar ja voor het goede doel hebben we dat over en nadat we ooit zwanger worden dan komt de romantiek weer vanzelf terug rond de ei. ik denk wel als we zwanger zijn dat ik daarna niet meer tijden mn ei wil klussen, zoveel traumas eraan overgehouden dan. Maar laten we eerst maar eens zwanger proberen te worden. Dat is nu het belangrijkste.

Gr Amber07

Hoi meiden.

Sorry nu pas weer een berichtje van mijn kant, maar compter deed raar ens tim. Nu hebben we een nieuwe en dus kan ik beter typen enz.

Yvonnen van Harte gefeliciteert wat een goed nieuws en het geeft ook weer een beetje hoop voor ons omdat het bij jou ook weer op een natuurlijke manier is gelukt.

Wenser balen van alle gedoe rondom dat je een maand moet wachten en helemaal met je huis. Komt alles in je huis toch nog goed of   niet???Hoiu moed ivm zwanger worden want zoals al een andere zei misschien heb je het helemaal niet meer nodig en ben je volgende mnd zwanger.

Amber ik had 2 sneetjes bij de kijkoperatie, eentje in me navel en de andere bij je schaamstreek. Daar zie je later dus helaaml niks meer van.

Nu bericht van mijn kant. Ik ben dus vorige week zaterdag al ogi geworden met een cyclus van maar 25 dgn. Had ook helemaal geen voorgevoel dat ik het zou worden geen buikpijn niks. Dus grote verrassing gelukkig thuis gebeurt en niet ergens anders.
Baalde wel giga en heb erna een giga huilbui gehad. me dochtertje van 2 kwam me troosten was wel wil erg lief en ben dan ook wel weer erg blij dat ik haar al heb, maar gun haar zo een broertje of zusje.Nu as dinsdag de buikoverzicht en afwachten dan maar weer hopelijk geeft het net zo resultaat als 3jr geleden dat ik dus een mnd erna zwanger ben maar ik ga er maar niet vanuit.

Ik zal nu weer meer typen maar ook door werk.studie enz kwam ik er niet aan toe

Alle meiden sterkte met de onderzoeken/ afwachten enz

dikke knuffel natas

Naam                              
Leeftijd  
Ronde        
Datum NOD
Afspraak gyn

Shanna
27
7
18 mei ZWANGER
26 mei controle/echo

Amber07

30

17

ong 20juni

27mei narcotiseur
?5juni kijkoperatie

Polleke1979
30
8
24 april

Triesje81
27
2
20 april ZWANGER

Bambam        
36
16
4 mei, ZWANGER!!

Wenser

30

16

21 juni
volgende ronde pas HSG
ivm geen plek in ZH

Isolde        

Saskia

dikkiedik

Yvonne

27

29

35

26

14

heel veel

17

16

17 mei

9mei

ongv 17 juni

22mei ZWANGER
17juni

29april

2juni buikfoto

25meieventjes bijgewerkt qua mijn cyclus

Hi allemaal,

Allemaal een beetje in de put, lees ik. Ik ook. Vannacht gedroomd dat ik zwanger was en het voelde zo vertrouwd ook al ben ik het nog nooit geweest. En toen werd ik wakker...
Ik vind het ook steeds moeilijker hoor, door het verplichte gaat de lol er wel af en kan ik zelfs de rest van de maand soms niet echt meer genieten. En het verdriet is gewoon steeds moeilijker te dragen. Ook al zoek je afleiding en leuke dingen. Maar ik duim weer voor deze maand ;-)

Jullie veel succes met wachten op de operatie en de uitslag. Ik hoop dat er gelijk een verkleving weggehaald kan worden en dat we volgende maand weer allemaal leuke berichten hebben hier.

Groetjes en geniet nog een beetje van het mooie pinksterweekend!!!

Wenser

Goedenmiddag,

Zo even een kleine pauze om mij hier weer even te melden.
Ben bezig de was weg te werken aangezien wij het weekend zoals gewoonlijk op de camping door te brengen. Straks nog even opruimen en schoonmaken in huis alhoewel de meeste zooi wel al aan kant is, maar ik ben al dagen niet vooruit te branden dus alles gaat in etappes meer pauzes al hard aan het werk in huis. Maar vandaag heb ik een beetje exrta energie.
Vanmorgen al wat spulletjes naar de camping egebracht aangezien vaqnavond mijn neefje van 4 maand mee gaat en ik dus ook de kinderwagen mee moet hebben dan is de auto al snel vol.
Maar ik moet eerst van 5 tot 7 werken ik wilde eigenlijk vrij   maar mijn collega kon niet werken voor mij helaas. Nou ja nu heb ik mooi nog even de tijd om te rommelen.

Wenser het langer bezig zijn met zwanger worden gaat idd met ups en downs en helaas naarmate de tijd verstrijkt met meer dows als ups helaas.
Het gaat je in zijn greep houden ondanks dat je et niet wil.
IK hou mij tegenover de buitenwereld altijd heel groot maar heb de nodige tranen ook al laten vloeien hoor, en het gebeurd steeds vaker dat ze komen.
Maar je doet er helemaal niets aan je kunt het niet tegenhouden.
Ik hou mij er nu maar heel erg aan vast dat alles na de kijkopratie goed zal komen.
Ik wil nog niet aan denken dat we nog een stap verder moeten, ik blijf hoop houden.
Alhoewel dit ook wel heel anders geweest is hoor, en dat ik het helemaal niet meer zag zitten.
Maar ik heb de laatste dagen met diverse mensen gesprekken gehad over de opratie en iedereen ziet het possietief dat ik zelf ook maar aan het positieve denk.
Ik ben wel erg blij dat de omgeveing met mij mee leeft en dat iedereen er voor mij is dat doet mij zo ontzettend goed en het ontroerd mij zelfs.
Nou ja ik ga nu in ieder geval genieten van een lekker vrij weekend en met een klein knuffeltje erbij nou wat wil ik nog meer.
Zondag komen vrienden van ons lekker een dagje langs met de kids en maandag denk ik even een poosje zwemmen met Daan.
En dan is het alweer bijna dinsdag, ik hoop dat ik dinsdag of woensdag even een kort verslagje uit kan brengen hier bij jullie over hoe het verlopen is en wat de vooruitzichten zijn.

En dan ga ik nu zo maar weer eens wat doen.

Liefs Saskia

Terug
Bovenaan