wie is er ook net voor een eerste gesprek bij de gynaecoloog geweest??

Zo er wordt een hoop geschreven, we waren al naar de 2e pagina verbannen ;-)

Ik wil Sassie vast veel succes wensen, ik denk dat ik hier morgen niet ben. We hebben hier wel een lekker weekend gehad, probeer ook weer een beetje positief de wereld in te kijken!

Nog een beetje geklust in de voortuin, een bbq gehad en een verjaardag en lekker een uurtje geslapen s middags. Heerlijk, ik wil wel elke week 3 dagen weekend hoor.

groetjes

Wenser

Hallo Dames,

Ik ben alweer lekker thuis uit het ziekenhuis en zit lekker in de tuin geinstaleerd nu.
Manlief sjouwt voor mij iz nu overgins even boodschappen doen.

Zo even een in het krot hoe het nu gaat.
Lichamelijk gaat het wel goed 2 kleine sneetjes vraag met niet hoe groot ik heb ze nog niet gezien hahaha. Maar ik heb er weinig last van tot nu toe.
Geestelijk heb ik een op donder gehad de uitslag van de kijkoperatie viel heel erg tegen.
ER waren dusdanig meer verklevingen dat ze ze niet via een kijkoperatie hebben kunnen verwijderen, en de rechtereileider zag en ook niet zo mooi uit als op de baarmoederfoto.
DE gyn wil nu alle foto's nog weer gan bestuderen langleve de technologie, en nadenken wat de beste oplossingen zijn.Nu moet ik ver 2 weken weer heen. Dus we zullen zien.
IK heb in ieder geval de nodige tranen al laten gaan in het ziekenhuis en ik denk dat er nog wel een paar gaan volgen.

IK ga nu zo weer even rusten krijg vanavond visite zat ben ik bang.

LIefs Saskia

Jeetje Sassie, dat is nog eens een klap. Nu weet je wel waarom het zo lang duurt zeg, wat balen.

Ik hoop dat ze iets kunnen verzinnen. Misschien is IVF wel een oplossing, heb je daar al eens over nagedacht? Dan hoeft het eitje niet door de eileider. Ik denk dat je wel voorrang hebt, als blijkt dat het niet op de natuurlijke manier kan. Zou je dat willen, of is dat nog een stap te ver? Ik heb er voor mijzelf al over na gedacht, ik denk dat ik dat wel zou willen. Mijn man weet dat niet zo zeker. Hij heeft altijd het idee dat je niet teveel met de natuur moet gaan rommelen. Ik hoop dus nooit dat ik in zo n situatie kom, want dan is het laatste woord nog niet gesproken tussen ons denk ik.

Hoe was de uitslag van je HSG ook al weer? Was die slecht, dat je deze kijkoperatie hebt gehad? Of konden ze daar niks op vinden? Dan weet ik ook een beetje waar ik rekening mee moet hoduen (als ik ein-de-lijk eens aan de beurt ben voor mijn HSG).

Wel heel fijn dat je je op zich lichamelijk oké voelt. En dat ze over 2 weken al weer met je verder gaan. Sterkte de komende dagen en wees lief voor jezelf (en laat anderen jou maar eens verwennen).

knuf van mij...

Wenser

he meiden ik heb een vraag ik heb morgen mijn hsg onderzoek en ik zit op de 10 dag van mijn cyclus en ik gaa net naar de wc en heb weer een beetje bloed verlies ik snap niks meer van dat lichaam van mij bah! zal ik morgen het gewoon doorlaten gaan anders moet ik weer 1 maand wachten!! heb tot nu toe niet zo veel bloed verlies wat zouden jullie doen? kan het ziekenhuis of die afdeling niet bereiken pfffff ik wordt hier gek van! ik hoop dat alles goed gaat morgen als het door gaat ik zie er erg tegenop! en donderdag heb ik meteen een af bij de gyn voor de uitslagen en hoe wij verder gaan met alle behandelingen! gr springkikkertje

@sassie
Jeetje wat een rotnieuws, ik hoop dat je over 2 weken weet wat de verder plannen zijn in het ziekenhuis, ik weet niet wat ik erover moet zeggen, het is alleen maar rot en nog een rot voor jullie. Maar zoals wenser al zegt misschien ivf?? Maar laat het eerst maar eens bezinken en niet meteen teveel gaan doen he.
Sterkte meid.

Dit bericht heeft me nu neit echt goed gedaan, nu ben ik er nog banger voor, ben bang dat ik dezelfde kant opga als sassie, maar ja we zien eht wel.

Gr Amber07

@ saskia

ontzettend rot nieuws, waar je eigenlijk geen rekening mee houdt..gelukkig bestaan er tegenwoordig heel veel technieken om toch zwanger te raken, houdt moed!! en een dikke knuffel, want soms is het allemaal ff k*t!

@springkikkertje, wacht morgen gewoon ff af en leg de situatie van vandaag uit...of heb je ze al te pakken gekregen..

@amber, wanneer heb je dat onderzoek? snap heel goed dat je nu ook wat banger bent geworden, hopelijk valt het allemaal mee, ook voor jou een dikke knuffel..

@wenser, rot dat je nog niet aan de beurt bent voor het hsg, in de tussentijd maar gezellig hier kletsen...

ik heb bericht gekregen van het ziekenhuis dat ik deze cyclus een eisprong heb gehad, jahoeee! en zit nu te wachten op hetgene gaat komen. zit op dag 34 en begin wat zenuwachtig te worden, voel niets geks, behalve dat ik geen ongiegevoel heb...durf er al niet meer op te hopen...afwachten, ga geen test doen voorlopig..heb de nodige traantjes vroegtijdig al gelaten..

tot snel xxx

Lieve meiden bedankt voor jullie steun, doet mij erg goed.

Amber ik kan mij van jou heel goed voorstellen dat je er nu nog meer tegen op ziet.
En ik zal donderdag? zeker aan je denken!!!!!!!

Wenser mijn HSG was redelijk possitief ze gingen uit van een lichte verkleving aan de linkerkant en de rechterkant was op de foto zelfs perfect een plaatje noemde de gyn het.
Dus ik ging vanmorgen echt heen zo van even een verkleving verwijderen, en dan snel zwanger worden, maar dat liep dus even anders.
Wij hebben hier thuis idd al de optie ivf besproken omdat ik denk dat dat nu zeker op ons pad gaat komen. En wij staan er beiden helemaal voor open.
Wij willen eigenlijk koste wat het kost een 2e kindje het verlangen is zo groot dat wij er op wat voor manier voor willen gaan.
Hoe slopend zo traject ook kan zijn je krijgt er zoiets moois voor terug.

Nou  zometeen komen mijn opa en oma nog even op ziekenbezoek dus ik laat het hier weer even bij.

Liefs Saskia

@Amber: ik snap dat je zenuwachtig wordt nu. Het schiet ook al op. Maar je kunt er niks aan veranderen en het is ook wel weer fijn om te weten waar je aan toe bent toch? Zo elke maand teleurgesteld worden is ook erg en misschien is IVF idd voor jou ook wel ene oplossing, want de rest functioneert goed blijkt wel uit je lieve eerste kindje... Maa rhoe je het ook went of keert, het is zwaar, spannend en vervelend. Sterkte! (was trouwens toch vrijdag?)

@Polleke: gefeliciteerd met iig je ei. Spannend nu deze dagne. Hoe lang geleden was je ei? Het zou toch mooi zijn, ik duim.

@ Sassie: lief dat je ziekenbezoek krijgt. Iedereen om je heen weet het nu ook zeker? Is niet meer te 'verstoppen' natuurlijk. Nogmaals sterkte.

Hier geen nieuws, alleen lang wachten, wachten, wachten  tot mijn ei, mijn NOD en mijn HSG..

gr.
Wenser

Terug
Bovenaan