wie is er ook net voor een eerste gesprek bij de gynaecoloog geweest??

@springkikkertje: ik kan ook niets anders zeggen dan morgen overleggen. Bij mij zeiden ze van te voren dat ik de eis was dat ik geen bloedverlies mocht hebben (maar ik ben natuurlijk nog niet geweest). Maar dat betekent misschien alleen maar dat je normale ongi voorbij moet zijn. Misschien dat ze morgen eerst bloed prikken oid.?

Succes in ieder geval ook. Laat je horen hoe het is afgelopen?
grtz.

Wenser

Hoi meiden

Ik heb gisteren mijn hsg gehad en dat wil mij heel erg tegen. Had veel pijn toen ze doorspoot en nu ook nog. Alllen de rechter kant doet veel pijn. Op de foto was wel goed tezien dat me eileiders goed waren. Links stroomde meteen vol, rechterkant deed een beetje langer over. Zou ik daarom die pijn hebben???? heeft nog iemand dat gehad, en ook dat ook de vlgd dag nog pijn doet.

Maarja de goeie uitslag krijg ik pas de 10 juli duurt nog veel telang. De gyn zag wel gisteren dat ik al in de goeie tijd zat ivm me slijmvorming. En hoop dat me pijn snel over is want dan kunnen we er tegen aan. me man en ik!!!!!!

Ik mocht ook niet vloeien voor dit onder zoek.

Wenser ik hoop voor jou dat je snel zwanger bent vordat je al; deze onderzoeken moet onder gaan.

ik ben naam kwijt vandegene die gisteren K nieuws heeft gekregen na kijkoperatie Sorry. Maar dit is echt K nieuws en dan nog 2 wkn wachten. Maar wie weet kunnen ze ivf doen bij jullie. Ik dnek aan je en duim voor je.

hou jullie allemaal ttaai

gr

Hi Dikkidik,

Ik hoop het ook inderdaad dat ik dat niet hoef mee te maken, als ik jou zo hoor.  Het schijnt dat je kansen omhoog gaan door een HSG, dus dat is goed nieuws (daarom wil ik het ook toch wel graag, ook al doet het pijn).

Ik heb zoveel verschillende berichten gehoord van mensen waar het al dan niet tegenviel. Ik ben geloof ik de enige hier die nog niet aan de beurt is geweest voor de HSG, dus de rest kan je er meer over vertellen.

Hopelijk zakt de pijn snel en kun je weer aan de 'klus' en lukt het deze maand!
duimen

gr.
Wenser

@iedereen
ik heb vrijdag mn kijkoperatie, denk er nu nog niet veel aan, wel snachts, maar ja, morgenmiddag moet ik bellen voor de tijd, smiddags of smorgens, ik hoop op smorgens.
Morgen nog eerst met mn dochter naar ziekenhuis, en dan vrijdag ik.

ik meot zeggen ik heb geen pijnstiller gehad voor hsg en mij is het echt meegevallen, het doet wel zeer, maar ik heb persoonlijk vele ergere dingen meegemaakt die echt veel pijner deden, maar dat is echt ieder voor zich, iedereen heeft een andere pijngrens en het ligt er ook aan denk ik hoe hetgedaan wordt.

ik houd jullie op de hoogte.

Gr Amber07

Ik geloof @polleke
Spannend hoor, wanneer denk je je nod te hebben???

hallo meiden! mijn hsg heb ik vandaag achter de rug het viel mij 100% mee het was wel ff verveelend maar pijnlik kan ik het niet noemen ff wat kramp alles zag er goed uit geen verstopingen!! pff gelukkig. morgen heb ik een af bij mijn gyn dan gaan wij verder bespreeken wat ze gaan doen! omdat mijn hormoon gehalte te laag blijft en mijn cyclus is ook veel te kort ik denk   dat ik hormoon pillen of spuiten krijg!! @wenser nog ff geduld hebben meid en maak je niet te druk over je hsg bij mij viel het wel mee maar ik kan helaas niet zeggen of het bij jouw ook mee zal vallen! we hooren zoveel verschillende verhalen ik hoop voor je dat het straks ook allemaal goed gaat   @ sassie ik hoop ook dat voor jullie alles goed komt ik wens jullie de komende tijd heel veel sterkte meid maar laat de moed niet zakken!!   groetjes xxxjes springkikkertje

@springkikkertje en Amber, mij viel het onderzoek ook mee en heb inderdaad rottere onderdoeken gehad..fijn dat alles ook goed is springkikker...

spannend @amber dat het vrijdag zover is, je gaat toch onder narcose? zal aan je denken hoor..

hier een paar traantjes gelaten, zit op dag 35 (vorige cyclus 34) en had wat licht roze afscheiding en vrees het ergste, zit er nu, sinds lange tijd kranig gehouden te hebben ff doorheen en zie ff geen toekomst...morgen denk ik er waarschijnlijk weer anders over . vooral moeilijk dat bekende van me zwanger zijn...snik...

waarschijnlijk zou ik het zelf ook doen, maar het gaat tegenwoordig alleen maar over baby's echo's, geslacht, namen etc etc...kan het gewoon ff niet horen...

zo genoeg geklaagd op naar de volgende dag...

iedereen een dikke knuffel van mij

Hi meiden,

Spingkikkertje; ik hoop dat dat ifdd de oplossing zal zijn. Misschien komt dat bij mij ook uit de bus, gezien mijn korte tweede helften van cycli. Hou ons op de hoogte!

Polleke: wat vervelend dat je in een dip zit. Je bent net als ik, je relativeert het gelijk weg met dat je de dag wel weer door komt. Maar het is wel een beetje een rouwproces iedere keer, dat besef je zelf nniet, maar het is wel zo. Heel veel sterkte. Wij begrijpen het allemaal wel, de vertwijfeling of het ooit nog wel lukt en de teleurstellingen iedere keer.

Amber; nog 1 dagje, veel sterkte (vooral de komende nacht, als je vast weer ligt te piekeren). Probeer iig. goed te slapen, want narcose is volgens mij best pittig. Ook voor jou hoop iik dat het meevalt en dat je snel weer op de been bent, en dat er positieve uitslagen komen voor je vakantie. Laat jij ook weten hoe het met je gaat, zodra je weer kan?

Sassie: hoe gaat het nu met je? Heb je nog pijn gehad?

En jij Dikkidik: minder pijn? Misschien heeft het juist rechts wel geholpen en zat daar een kleine verkleving? Kun/ moet jij weer werken vandaag?

Allemaal veel sterkte vandaag.

groetjes en een knuffel voor jullie allemaal!
Wenser

Terug
Bovenaan