wie is er ook net voor een eerste gesprek bij de gynaecoloog geweest??

Dag meiden,

NOu ik voel mij aardig goed hoor, ik ben aardig op de been moet alleen heel erg oppassen dat ik niet teveel doe, want mijn lichaam fluit mij terug.
Dat kon ik gisteren wel merken. En eigenlijk heb ik niet veel gedaan, maar geen rust gepakt. En juist die rust is nu zo belangrijk. DE pijn valt ook erg mee neem wel om de 4 uur 2 paracetamols en de wondjes trekken af en toe een beetje.
Dat de vloeistof naar boven zou trekken en last krijgen van schouders en rug heb ik totaal geen last van gehad. Wel zit er nog steeds vloeistof in mijn lichaam want mijn urine is erg chemisch van kleur.
Maar dat is de lichamelijke kant, in mijn koppie blijft alles maar steeds malen.
Ik blijf wel heel nuchter en ik kan er makkelijk over praten gelukkig.
Maar ik wacht eerst het gesprek met de gyn af en dan ga ik wel verder kijken, want nu is het alleen speculeren natuurlijk.
Zo ik ga zo even douchen en het hondje even buiten laten.

Liefs Saskia

Hallo meiden,

Hopelijk mag ik me bij jullie aansluiten... Ik ben Lien, 29 jaar  en vandaag eerste gesprek bij gynaecoloog gehad (omdat we hadden gekozen voor 'snelle' traject, hebben we eerst allerlei onderzoeken gehad en kregen we vandaag meteen alle uitslagen te horen). Alle uitslagen waren goed, van de ene kant enorme opluchting natuurlijk, van de andere kant ben ik ook even ingestort door alle spanningen van de afgelopen tijd. Het is zo dubbel, er is geen enkele reden waarom het niet zou lukken bij ons, maar het blijft toch knagen... waarom is het dan (na een jaar) nog niet gelukt..?!! Gynaecoloog gaf het voorbeeld dat het net is als met een dobbelsteen gooien, de een gooit meteen 6 en een ander kan er lang over doen en sommigen hebben geen 6 op 'hun dobbelsteen'. Dit laatste is bij ons wel het geval, het is nu nog een kwestie van geduld en geluk (tja geduld heb ik dus echt niet, dus hoop  erg op geluk!!). Het komende half jaar moeten  we weer afwachten en als het dan nog niet gelukt is  gaan ze pas weer verder kijken (geloof dan zo'n HSG waar  meerdere van jullie het over hebben). Pff word echt gek van de onzekerheid en het afwachten of /  en wanneer het evt gaat lukken en in de tussentijd lijkt iedereen in mijn omgeving zonder problemen zwanger te worden (daar heb ik het  moeilijk mee, ben tuurlijk erg blij voor vriendinnen, maar als ik dan hoor dat het meteen raak was doet  me
dat  verdriet!).  Herkennen jullie dit?  
Allemaal heel veel succes met evt onderzoeken / kijkoperaties etc!!  Hoop dat jullie het niet erg vonden dat ik even mijn verhaal heb neergezet (lucht op!).

Groetjes Lien.    

Amber jij natuurlijk heeeeeeeel veel succes morgen, ik zal aan je denken morgen en hoop snel te lezen wat de uitslagen zijn.
Ik leef erg met je mee en ga zeker duimen dat ze bij jou meer resltaat boeken als bij mij.

Liefs Saskia

Sassie; niet opgeven he, misschien hebben ze straks weel een heel goed plan voor je. Nog even afwachten tot je gesprek!

lientje: welkom hier. Heel herkenbaar het verdriet, de teleurstelling en het geduld dat op is. Ik ben inmiddels al 17 rondes bezig (of 18 nu weet ik het zelf ook even niet meer) en geloof niet meer in 'vanzelf'. Ik heb de meeste onderzoeken gehad en informeel al wel eea. gehoord. In juli eerst een HSG en dan een evaluatiegesprek. Waarschijnlijk heb ik het 'zesje' ook wel op mijn dobbelsteen, hoop ik. Dat liet ze al wel een beetje doorschemeren. Dan moet ik ook 6 maanden naar huis (arggg hoe moet ik dat volhouden).

Als je vragen hebt, je verhaal kwijt wilt of gewoon wat leuks hebt te vertellen, dan is dit forum wel een uitkomst (vind ik).

groetjes
Wenser

hoi hoi

hier weer een bertichtje van een best wel zenuwachtig wordene, wat een stress kun je hebben van zoiets, eignelijk omdat je niet weet wat er komen gaat, wat je gaat voelen hoe de narcose zal zijn. Nou ja het enige wat ik kan doen is wachten en als dat al neit erg is hoef ik me pas morgen om 12.15u te melden, dus kan ik nog meer stressen, dat is goed voor een mens, hahaha. en weet je de gedachte dat het fout is vanbinnen is meer dan dat het goed is, zeker na het verhaal van sassie. Ik denk alleen maar aan ojee dalijk is het helemaal niet goed en wat dan, is ivf dan nog wel mogelijk hoelang gaat dat dan weer duren, erg he al die gedachte die dan in je opkomen en je weet nog niet eens wat er aan de hand is.
Ik hoop gewoon voor mezelf dat het goed is daarbinnen.

Ik houd jullie op de hoogte durf niet te beloven op een berichtje morgen maar in het weekend zal wel lukken.

@lien welkom hier.

Gr Amber07

hallo meiden ff een kort berichtje ben vandaag naar de gyn gew en ik heb clonid gekreegen voor dat mijn ei wordt gestimuleerd en dat mijn cyclus langer wordt maar daar kan ik pas mee beginen op dag 3 van mijn nieuwe cyclus die moet ik tot dag 5 slikken en dan moet ik weer bij de gyn komen met mijn vriend zei hij want die heeft hij dan ook nodig! ik weet niet voor wat maar dat zien wij dan wel of heeft iemand hier al ervaring met clonid of deze situatie? dan weet ik evt wat er gaat gebeuren hahaha ik denk zelf dat als ik eisprong heb dat ze het sperma van mijn vriend erin gaan spuiten! ff een handje helpen hahaha heeft iemand hier al ervaring mee?   verder geen pijn van mijn hsg allen een heeelll klein beetje bloed verlies af en toe groetjes xxxjes springkikkertje@lien welkom bij ons clubje en je kunt altijd je hartje hier luchten en succes met al je onderzoeken!!

@wenser

bedankt voor je lieve reactie! voel me echt ongie haha, hoofdpijn moe, zie wit, maar ja denk alweer aan volgende maand! Jullie zijn al langer bezig dan ons, snap heel goed dat jullie zeker het vertrouwen verliezen.

@sassie, gelukkig ben je goed herstellende en ff afwachten op de resultaten, hopelijk valt het allemaal mee

@amber, veel succes morgen, heel begrijpelijk dat je nerveus bent, het blijft iedere elk onderzoek weer spannend...

@lientje (ofzo), welkom meid, fijn dat je je verhaal verteld, zoals je leest zitten we alleemaal in hetzelfde schuitje, hoewel ik ben alweer uit het ziekenhuis "ontslagen" omdat er geen bijzonderheden zijn (behalve een iets te lange cycus), en mag het nu gezellig zonder hulp verder proberen tot aan het einde van het jaar!

kan ff niet teruglezen hoe of wat, maar je had nog geen onderzoeken gehad toch? zal zo nog ff goed lezen haha..in ieder geval heel veel sterkte en geluk...

@springkikkertje, fijn dat je clomid hebt gekregen, hoeveel? moet je dan iedere keer laten controleren ivm te veel eitjes of hoeft dat nog niet. Ik dacht dat ik dat ook zou krijgen, maar heb toch weer een eisprong volgens bloedonderzoek..

meiden, kga uit eten, lekker een borrel nemen hahah

dikke kus

@ lien,

nog ff iets, las dat je zei dat iedereen om je heen snel zwanger raakt, die gedachte had ik ook, maar vergeet niet dat er heel veel mensen in je omgeving zijn, die ook moeite hebben gehad, alleen hoor je die verhalen nooit zo snel...ik heb ervaren dat er ontzettend veel mensen in mijn omgeving in het ziekenhuis hebben gelopen...

wou ik nog ff zeggen...

tot snel

xx

Terug
Bovenaan