wie is er ook net voor een eerste gesprek bij de gynaecoloog geweest??

Amber:  van mij voor vandaag en maak je niet té zenuwachtig he? Nog een paar uur en dan is het voorbij, moet je maar denken. Maar eerst die uren door.... Ik duim voor je.

sterkte

Wenser

Hoi Meiden

wenser: ik ben gisteren alweer tewerk geweest, voelde de rechter kant nog wel maar hoef gelukkig niet te tillen(ben vpk nm).Maar ik hoop dat het gewoon voor een goed doel is geweest die pijn enz.
Ikm heb helemaal geen bloedverlies na die dag gehad zoals???..
Maar ze zeggen ook elke pers. is anders   misschien heb jij helemaal geen last hoop ik voor.
En ja wegaan mijn  man en ik   nu weer heel goed oefenen zoals onze gyn zegt, en we zien wel wat de toekomst gaat brengen. Hoop niet dat hij gaat zeggen dat we over een 6mnd terug moeten komen denk niet dat ik   ga trekken

Springkikkertje: de med. ken ik alleen van naam en van kennissen die het wel gebruikt hebben en daarmee zwanger zijn geworden. Dus wie weet!!!

Amber: Alles goed gegaan, nu ik dit schrijf ben je geholpoen als alles goed is. Ging hwet met zenuwen??

Lientje. Welkom en sterkte met ook alles.

Ik las ook dat sommige vonden dat ze al genoeg pijn hebben meegemaakt omdat ik schrijf dat bij mij de hsg pijn deed, ik heb ook algenoeg mee gemaakt hoor!!!! maar zoals ik al nu net schreef naar wenser het doet bij de en meer pijn dan bij de ander en bij mij was dus de re kant erg gevoelig.
Ik hoop niet dat ik mensen nu heb afgeschrikt   met mijn verhaal maar ik vond ook dat er mocht geschreven worden dat het dus wel goed pijn kan doen.

ik had gisteren een goeie dip las bij hyves dat een vriendin alweer zwanger is en ook eentje van Yoga les die ik met mijn dochter heb gevolgt en met eens tel nog contact heb ook alweer 6mnd zwanger is. En ja dat is dan dicht bij end at geeft je dan toch weer eventjs een knau.Ook zei een buurvrouw vd dinsdag toen ze vroeg wat ik had enz, wees blij je heb er 1, kijk dat zijn we ook echt dolblij met onze dochter Yrsa maar ook voor haar willen we een broertje /zusje erbij voor als wij er niet meer zijn dan is ze niet meteen alllen. Kijk lukt het niet dan is het ook oke maar we blijven dromen en duimen
Maar we blijven hoop houden

nou dit was het weer volgens mij   ben ik nu niemand of iets vergeten

gr natas

@natas

gelukkig dat je weer aardig herstellende bent! nu is het dan weer afwachten voor jullie! jullie zijn zo te lezen al een tijdje weer bezig...valt allemaal niet mee! hadden jullie bij jullie eerste kindje ook al die onderzoeken?kon het niet goed meer terug lezen, sorry.

ja ook in onze omgeving genoeg  goede bekende zwangeren, vind het wel steeds moeilijker worden, omdat ik nu de enige niet zwangere en zonder kinderen ben...hopelijk is het ons ook nog gegund...

nou veel beterschap nog en we kletsen later weer verder...effekes boodschappen doen..

xx

he polleke ik heb 5 tabletjes gehad ik weet niet of ik moet terug komen om mij eitjes te laten chekken hahaha ik moet wel de 9de dag van mijn cyclus naar de gyn en moest met mijn man komen die had hij ook nodig ze hij ik ben benieuwd maar ik zit nu pas op de 13 dag van mijn cyclus dus moet nog ff geduld hebben! groetjes springkikkertje

he polleke

ja met onze dochter hebben we ook al deze onderzoeken gehad alleen toen niet de hsg maar meteen de kijkoperatie. En toen konden ze ook al niks vinden maar een mnd erna was ik wel zwanger dus erg apart.
Nu zijn we alweer anderhalf jr bezig, erg lang en het wordt steeds zwaarder weer. ik begin denk je nog ooooo het komt wel maar nu elke mnd weer die spanning en als je dan O wordt dan dipdip dip.

En nu met al die zwangere in de omgeving enz enz dan heb je helemaal zoiets zij wel en wij niet bah ja ben dan echt Jaloers.slecht he!!!

prettig weekend allemaal en hou juulie taai

gr natas

Leeftijd  
Ronde        
Datum NOD
Afspraak gyn

Shanna
27
7
18 mei ZWANGER
26 mei controle/echo

Amber07

30

17

ong 20juni

27mei narcotiseur
?5juni kijkoperatie

Polleke1979
30
8
24 april

Triesje81
27
2
20 april ZWANGER

Bambam        
36
16
4 mei, ZWANGER!!

Wenser

30

16

21 juni
volgende ronde pas HSG
ivm geen plek in ZH

Isolde        

Saskia

dikkiedik

Yvonne

27

29

35

26

14

heel veel

17

16

17 mei

9mei

ongv 17 juni

22mei ZWANGER
17juni

29april

10 juli

25meiweer bijgewerkt uit mijn naam, alleen lientje moet er nog bijgeschreven worden.  Doe je dat zelf leintje???

Hoi iedereen

Geukkig is alles goed met mn eileiders en zijn ze goed open, maar jeetje wat is de kijkoepratie tegengevallen, ze zei ook dat dat kwam omdat mn huid erg elastisch is en ook nog wat vetjes opzitten, dus ze kon er neit makkelijk doorheen ze hebben me flink hardhandig aangepakt en daarom heb ik nu zon pijn, nu meoten jullie ook neit denken dat ik heel dik ben maar mager ben ik ook niet, gewoon zeg maar. Nu voelt dus heel mn buik pijnlijk aan vooral onder navel net ofdat ze er een uur in hebben geschopt, zo voelt het, en omdat ik zon pijn had kon ik er ook nog voor kiezen om ene nacht te blijven, maar dat wilde ik niet, nee dank je een halve dag ziekenhuis was weer meer dan ge noeg voor mij. Dus nu laat ik me maar verwennen door mn man, kan ook echt neits, van de wonden heb ik niet veel last, ik heb trouwens 3 sneetjes gehad, waarom????ik zou eht neit weten vraag ik donderdag.
Maar gelukkig was de uitslag positief daar ben ik al heel blij om.

Ik houd jullie op de hoogte.

Gr Amber07

Hoe is het verder met iedereen??
EN met sassie hoe is het met jou??

quote: dikkidik1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-06-2009 12:59:32'));

Leeftijd  
Ronde        
Datum NOD
Afspraak gyn

Shanna
27
7
18 mei ZWANGER
26 mei controle/echo

Amber07

30

17