wie is er ook net voor een eerste gesprek bij de gynaecoloog geweest??

Hey meiden,

Na alle onderzoeken vorige maand en het temperaturen + ovulatietesten de afgelopen maanden merk ik dat ik het er echt even mee gehad heb! De komende week moeten we eigen flink aan de klus (ergens eind deze week m'n ei), maar merk dat ik even helemaal geen zin heb om eraan te denken en te plannen. Baal er tegelijk van dat ik het zo voel  (wil het liefst alle kansen benutten), maar denk dat ik het deze maand maar gewoon even aankijk (als we zin hebben dan wel, en anders niet). Geloof dat jij Wenser het hier ook over had, dus dat herken ik wel!! Het levert iedere maand ook weer zo'n verdriet op als het weer niet gelukt is (had laatst zelfs zo'n dip dat ik er heeel even aan dacht om maar gewoon weer aan de pil te gaan, zodat ik weet waar ik aan toe ben.... Maar ja het verlangen is zooo groot dat dat natuurlijk helemaal geen optie is!).
Succes allemaal maar weer!

Liefs Lien.

Sassie; heel goed dat je er weer even positief tegen aan kunt kijken.

Lien: ja ik ben deze maand ook even weg gebleven van het plannen. Ik heb denk i mijn ei gehad aan mijn slijm en mijn borsten te zien, maar we hebben het in de afgelopen anderhalve week 3 x gedaan op tijden dat we wel zin hadden en verder niet verplicht om de dag (rustig 3 dagen ertussen). Ik vond het wel even prima. Ik ken je verhaal over de pil ook wel. Mijn man heeft er al een paar keer op aangedrongen dat dat misschien beter was om even geestelijk rust te kunnen nemen. Ik zei toen; 'je kunt de kansen wel uitsluiten, maar de wens naar een kindje blijft'.
Ik wil het dan ook niet, zonde van de kansen. Maar elke maand het verdriet is ook slecht voor je. Als ik het zou doen, dan zou ik wel liever andere voorbehoedsmiddelen gebruiken denk ik, die pil is zo chemisch.

Maargoed, ondertussen zit ik wel opdit forum en zal ik over anderhalve week toch wel weer de spanning krijgen of het toch niet zo ver is dit keer.
Sterkte!

Wenser

He meiden,

Rustig hier en er wordt zoveel geschreven dat we soms bijna van de eerste pagina verdwijnen ;-)

Amber en Sassie, hoe is eht nu. Sassie, mogen naar de gyn toch, als ik het goed onthouden heb?

Lien: sterkte deze klusweek, als je er eigenlijk niet zo graag mee bezig wilt zijn. Das balen!

groetjes
Wenser

Hoi Hoi,

Het is idd rustig hier, nu moet ik zeggen dat ik gisteren totaly off day had wilde en kon mij nergens tot toe verzetten. Nu kan ik op het moment ook zowieso slecht lichamelijke inspanning hebben trouwens.
Ik heb nog steeds last van de sneetjes de hechtingen beginnen vreselijk te irriteren en
's avonds is de wond bij mijn navel helemaal warm en opgezet, ik kijk het ff tot rijdag aan en anders ga ik langs de huisarts.
Ik hoef maandag pas naar de gyn ik geloof dat Amber morgen heen moet?
Strakjes ga ik ff langs mijn bazin zeggen dat ik zondag nog niet weer begin ik sta voor 4 uurtjes op het rooster maar dat ga ik niet trekken, dus ga overleggen dat ik volgende woensdag weer aan het werk ga, dan hoef ik maar 2 uurtjes en geen zware werkzaamheden erbij, dus dat is net ff wat relaxter.
Wel kan ik vandaag merken dat ik afgelopen nacht een goede nachtrust heb gehad want ik voel mij vandaag al wat fitter.
Dus ik ga strakjes ook nog even naar de zolder wat wasgoed opvouwen, want dat blijft wel liggen nu.

Liefs Saskia

Hoi

@wenser
ik moet morgen naar ziekenhuis, hier gaat het wel goed hoor, alleen hechtingen wil ik er morgen uit hebben die knoopjes gaan irriteren net als sassie zegt, in mn navel zitten er 2 sneetjes is heel de dag wel wat warm en langs mn navel een daar heb ik een pleister opzitten want anders schuurt dat knoopje van die hechting tegen mn shirt en boven mn schaamstreek, maar daar heb ik neit veel last van, maar morgen gaan ze eruit, irriknoopjes.

@sassie
hoop dat het snel wat beter met je gaat, ben ook nog veel moe maar denk niet zo moe als jij bent. Sterkte en rust ze luister naar je lichaam.

Hier nog effe paar daagjes ned en dan zaterdag naar frankrijk.

Mn dochtertje roept.

Spreek jullie snel.

Grtz

Hoi

@wenser
ik moet morgen naar ziekenhuis, hier gaat het wel goed hoor, alleen hechtingen wil ik er morgen uit hebben die knoopjes gaan irriteren net als sassie zegt, in mn navel zitten er 2 sneetjes is heel de dag wel wat warm en langs mn navel een daar heb ik een pleister opzitten want anders schuurt dat knoopje van die hechting tegen mn shirt en boven mn schaamstreek, maar daar heb ik neit veel last van, maar morgen gaan ze eruit, irriknoopjes.

@sassie
hoop dat het snel wat beter met je gaat, ben ook nog veel moe maar denk niet zo moe als jij bent. Sterkte en rust ze luister naar je lichaam.

Hier nog effe paar daagjes ned en dan zaterdag naar frankrijk.

Mn dochtertje roept.

Spreek jullie snel.

Grtz

Oh heerlijk, lekker op vakantie!
Je verdient het.

Balen van jullie kriebels, ze zeggen dat het dan geneest toch? Het is natuurlijk best een diepe snee, dus logisch dat het lang duurt.

xxx en succes morgen (en Sassie maandag!)

Terug
Bovenaan