Hi girls,
ben er nog hoor! lees ook geregeld mee, maar maak niet zoveel mee op dit moment! ben zeer zwaar ongie geworden (lijkt wel erger na de hsg) en daar baalde ik (verrassend wie niet haha) nogal van, voor het eerst ff echt dippie, gelukkig mezelf weer hervat en we gaan weer vrolijk door deze ronde, nu voor het eerst ovulatietesten gebruiken, alhoewel ik denk dat dit niet iets voor mij is...we zien wel..
@sassie en amber, die kijkoperatie was nogal heftig zo te lezen, zeker geestleijk ook voor jou sassie, minder leuk nieuws!! amber jij moet morgen terug toch? ben benieuwd wat ze gaan bespreken...
iemand vroeg hoe lang wij bezig waren, ik denk het kortste van jullie allemaal, 10 maanden "nog" maar, dus heb heel veel respect voor jullie...door mijn rare cyclussen eerder dan het jaar in het ziekenhuis beland...nu weer eruit en zelf aan de slag...kan dus niet ech meer met jullie meepraten over alle onderzoeken, maar wil wel graag blijven meeschrijven hoor...
nou fijne avond...enne doe mijn best om wat vaker te schrijven , druk druk druk zoals iedereen hahaha
xx