wie is er ook net voor een eerste gesprek bij de gynaecoloog geweest??

weet eignelijk iemand hoe dat het met polleke en isolde gaat en met de andere waar we neit veel van horen, ben wel erg benieuwd.

Grtz

Hey meiden,

Het is inderdaad rustig op deze site. Moet zeggen dat het bij mij ook erg wisselend is hoor, soms een paar dagen zo druk dat het er niet van komt. Nu merk ik dat ik er toch allemaal veel mee bezig ben omdat het eigenlijk 'klusweek' is (ondanks dat ik probeer er minder mee bezig te zijn, maar ja dat lukt voor geen meter!). Ik baal er echt van merk ook dat ik minder 'zin' heb, omdat het 'moet'! Ook mijn vriend zit niet echt lekker in zijn vel (heeft veel last van allebei z'n knieen, kan hierdoor al bijna een jaar niet voetballen (hetgeen z'n lust en leven is), is toen gaan tennissen, vindt dit steeds leuker en was erg fanatiek en blij dat hij weer wat kon, maar nu heeft hij ook met tennis last en heeft orthopeed in ziekenhuis gezegd dat hij even helemaal niet meer mag sporten), dit was voor hem echt even een harde klap (waardoor hij erg uit z'n hum is, tja en ik loop er ook niet al te gezellig bij, dus ja het word tijd om vakantie te plannen denk ik!!).
Ik weet even niet meer wie het was, maar geloof dat er zaterdag iemand naar frankrijk vertrekt... alvast veel plezier!! Sassie & Amber rustig aan, hoop dat jullie snel weer helemaal herstelt zijn!! Wenser bedankt voor je reactie (fijn om te horen dat ik niet de enige ben die het plannen helemaal beu is!!).

Liefs Lien.

Hi girls,

ben er nog hoor! lees ook geregeld mee, maar maak niet zoveel mee op dit moment! ben zeer zwaar ongie geworden (lijkt wel erger na de hsg) en daar baalde ik (verrassend wie niet haha) nogal van, voor het eerst ff echt dippie, gelukkig mezelf weer hervat en we gaan weer vrolijk door deze ronde, nu voor het eerst ovulatietesten gebruiken, alhoewel ik denk dat dit niet iets voor mij is...we zien wel..

@sassie en amber, die kijkoperatie was nogal heftig zo te lezen, zeker geestleijk ook voor jou sassie, minder leuk nieuws!! amber jij moet morgen terug toch? ben benieuwd wat ze gaan bespreken...

iemand vroeg hoe lang wij bezig waren, ik denk het kortste van jullie allemaal, 10 maanden "nog" maar, dus heb heel veel respect voor jullie...door mijn rare cyclussen eerder dan het jaar in het ziekenhuis beland...nu weer eruit en zelf aan de slag...kan dus niet ech meer met jullie meepraten over alle onderzoeken, maar wil wel graag blijven meeschrijven hoor...

nou fijne avond...enne doe mijn best om wat vaker te schrijven , druk druk druk zoals iedereen hahaha

xx

..@wenser, misschien is het nu wel juist raak!! dat zou wel heel leuk zijn! je weet het niet..blijft iedere keer weer spannend he rond de nod! moet zeggen dat ik toch wel heel goed aanvoel of ik ongie wordt, dat is een bepaald gevoel wat je herkent, begint met erge hoofdpijn etc etc, dus als ik dat al voel wordt ik al sip haha

nou succes nog en tot later

xx

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));
document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

Leeftijd  
Ronde        
Datum NOD
Afspraak gyn

Shanna
27
7
18 mei ZWANGER
26 mei controle/echo

Amber07

30

17

ong 20juni

11 juni gyn

Polleke1979
29
10
8 juli

Triesje81
27
2
20 april ZWANGER

Bambam        
36
16
4 mei, ZWANGER!!

Wenser

30

16

21 juni
volgende ronde pas HSG
ivm geen plek in ZH

Isolde        

Saskia

dikkiedik

Yvonne

Lien9

27

29

35

26

29

14

heel veel

17

16

13

17 mei

9mei

ongv 17 juni

22mei ZWANGER

28 juni
17juni

29april

10 juli

25mei

haaai,

heb mijn leeftijd ff aangepast er stond 30, maar ben 29, hoop dit jaar 30 te worden!!

groetjes

Goedenmorgen,

Ik wilde ff de lijst bij werken maar ik krijg hem niet geplaats, dus dan maar ff niet.
Wat een bagger weer hier wordt ik dus niet vrolijk van bah.
IK moet wel zeggen dat ik nu wel echt begin op te knappen voel mij nu echt met de dag beter. Ik doe nog wel ff rustig aan maar als het zo door gaat heb ik geen klagen.
Wel begint de verveling behoorlijk toe te slaan haha, maar ja straks dan sta ik weer middenin het hectiek van het leven.
En straks begint de vakantie periode dus zal ik zeker extra moeten gaan werken, dus ben wel ff blij met de rust die ik nu krijg.
Daan is vanmiddag lekker vrij van school dus als het zulk weer is kruip ik lekker ff met hem in bed tv aan ik een boekje mee heerlijk, ik kan er nu al naar uit kijken.
Ik zal dan straks maar ook alvast de aardappels schillen en pannen klaar zetten want ik zie het wel gebeuren dat we de hele middag lekker luieren en dan geen zin meer hebben in de voorbereidingen voor het eten.

Amber ik ben zo benieuwd wat de gyn jou te vertellen heeft.

Bij mij kruipen de dagen heb het gevoel dat het nog wel 3 weken duurt voor het maandag is.

Een beetje jammer dat het zulk slecht weer is ik had eigenlijk wel graag buiten willen zitten. Ik heb een nestje met musjes in mijn vogelhuisje zitten en ik had gister al verwacht dat ze uit zouden vliegen, maar dat is dus nog niet gebeurd.
En het lijkt me zo leuk om te zien dat ze uit vliegen, maar ik mis dat altijd dus zal deze keer ook wel weer denk ik hahaha.

Oh w de buuf komt er aan wandelen, ik kom vanmiddag nog wel ff neuzen hier en ff verder reageren.

Liefs Saskia

ff snel een mailtje van me

Ik ben vandaag bij gyn geweest en gelukkig goed nieuws, ik word niet naar huis gestuurd om het weer een half jaar te proberen, maar nu moet ik de komende maanden elke keer rond mn ei naar ziekenhuis, gyn denkt dat mn eisprong erg laat komt en dat wil ze nu voor de 100%weten dus dan moet ik vanaf dag 13 inw echos laten maken en kijken wanneer mn ei is. Dus ben eignelijk wel blij dat we neit anar huis gestuurd worden, dat zei ze ook dat ze dat ook neit wilde doen, Dus we zien het wel hoe het verder gaat.

Gr Amber07

Hey Amber,

Wat fijn dat je niet naar huis bent gestuurd om het zelf verder te proberen maar dat je ei nu inde gaten gehouden dat worden.
Dat is wel een geruststelling denk ik.
Ik hoop dat dat het gewenste resultaat opleverd.
Verder wil jullie een hel fijne vakantie toe wensen en geniet er lekker van!!!.

Liefs Saskia

Terug
Bovenaan