wie is er ook net voor een eerste gesprek bij de gynaecoloog geweest??

Hi Amber,

Wat fijn dat ze je iig, blijven volgen. Dan kun je er ook veel meer op timen en is de rest van de maand de druk er een beetje af. Ik hoop dat ik ook zoiets voorgesteld krijg als alles goed blijkt te zijn. Maar eerst daar maar eens naar kijken, ik wacht nu al zo lang op de HSG en de totaalevaluatie.

Wanneer ging jij nu naar Frankrijk, dit weekend al?
Is het weer goed?
We zullen je missen hier, maar wie weet kom je wel zwanger terug.

groetjes,
Wenser

Hier nog effe kort berichtje
Morgen ga ik al naar frankrijk en dan moet je nog 1001 dingen doen voordat je gaat vandaar nu kort berichtje.

@wenser succes met wachten en misschien ben jij zwanger als ik terug ben, wie weet, ik hoop het voor je, het is je gegund.

@sassie
succes meid maandag, ik hoop dat ze iets weten hoe je nu verder moet/gaat. Kan niets anders zeggen hoop dat alles ook voor jou goed komt.

@rest succes met klussen als je in je klustijd zit en met wachten als je in je wachttijd zit. ik hoop dat er een aantal, liefst allemaal, zwanger zijn als ik over 2 weken terugben.

Tot over 2 weekjes.

Gr Amber07

Hi meiden,

Goed weekend gehad? Ik wel, zat daarnet zelfs nog lekker in de tuin op mijn nieuwe (tweedehands) loungeset. Heerlijk, ben er blij mee.

Deze week mijn laatste week, weer afwachten dus. Ik heb niet veel hoop, maar je weet nooit. Ik hoop iig. dat het lang duurt deze week en niet weer veel te vroeg na mijn ei. Daar wordt ik ongerust van. Maar beter nog natuurlijk; helemaal niet ongi worden. Duimen jullie weer mee?

Hoe is het met jullie allemaal?

x
Wenser

he wenser ik zal heeeeellll hard voor je duimen! ik zit nu ook ff op het wachtbankje moet dinsdag of woensdag ongi worden en dag 3 van mijn cyclus met clomid beginen ik hoop dat het helpt! en dag 9 moet ik met mijn vriend naar de gyn verder hier ook geen nieuws! voel mij niet anders als anders dus ik denk dat deze ronde het weer niet is geluktoh wie wil of kan mij ook op het listje zetten mij lukt het niet(ben een beetje en kluns met de computer hahaha) mijn leeftijd is 30 zit in ronde 20 heb af bij de gyn (als goed is 25 juni) alvast bedankt tot snel groetjes xxxjes springkikkertje

Shanna
27
7
18 mei ZWANGER
26 mei controle/echo

Amber07

30

17

ong 20juni

11 juni gyn

Polleke1979
29
10
8 juli

Triesje81
27
2
20 april ZWANGER

Bambam        
36
16
4 mei, ZWANGER!!

Wenser

30

16

21 juni
volgende ronde pas HSG
ivm geen plek in ZH

Springkikkertje
30
20
17 juni
25 juni

Isolde        

Saskia

dikkiedik

Yvonne

Lien9

27

29

35

26

29

14

heel veel

17

16

13

17 mei

9mei

ongv 17 juni

22mei ZWANGER

28 juni
17juni

29april

10 juli

25mei

Hi springkikker,

ik heb je er ergenstussen gezet. Gaan juli ook voor jullie eerste? Wat vreselijk he, al 20 rondes wachten. ik zit er ook bijna, ik zit nu in 17 of 18, ik moet het ng eens even natellen, ik kan het niet meer bijhouden ;-(

Heel veel succes, de laatste wachtdagen en daarna de gyn bezoeken. Weet je ook wat ze gaan doen, dat je samen met je vriend moet komen?

Nou we duimen maar weer.

gr.
wenser

Hoi meiden

sorry dat ik alweer een tijdje niet heb geschreven maar heb/ had ook niet  v eel te vertellen heb wel af entoe gelezen hoor.

Ben net terug uit duidsland  waar ik een wkdje met mijn man en  zijn werk ben geweest. Ze hadden een voetbal tournooi   en wij de vrouwen mochten mee, ik was als enigste echtgenoot mee, was gelukkig wel nog een vrouw mee maar die werkt er en had gerelgeld voor ons dan.verder 9  mannen mee. Het was een tournooi waar alle fiallen mee doen dus uit allelei landen dus wel gezellig maar wel vermoeiend.
Dus gisteren  lag ik om  21.30  in bed was kapot.
en nu toenet onze dochter gehaald die hadden we sinds woensdagavond al niet meer gezien, dat is EEERG lang hoor! Gelukkig was ze erg blij om ons tezien

Maar Wenser hou moed  want wie weet heb je u echt geluk omdat je er niet echt naar heb geleeft. ik Duim hard voor je

Springkikkertje ook heel mveel sterkte en moed houden.

iki weet wat het is ik kan ook elk moment ogi worden en hoop van net maar hou in me  achter hoofd toch maar wel heel erg voorop dat het wel komt  dan doet het biet zo pijn hoop ik.

en ja anders maar weer verder oefenen erna, want ja pas 10juli horen we meer.

sterkte allemaal en geniet vanhet weer en van het leven

dikke kus natas

sorry Sassie, was je vergeten??

hoe is het met jou en wat heeft de Gyn vertelt vandaag????
hopelijk goed nieuws.

gr natas

Dag meiden,

Dikkidik: ook jij veel succes! zit je ook zo in spanning weer? Ik voel van alles gebeuren in mijn buik en dat is geen goed teken. Maar nog geen ongi, dus ik hou hoop. En elke dag die het langer duurt is goed, want ik zat veel te kort met mijn cycli. Ik kan tussen gisteren en as. zaterdag ongi worden. Als ik het goed had was dat toch ook bij springkikkertje; die korte cycli? Gaat dat nu beter al?

Sassie: Hoe is het afgelopen met jou gisteren? Ik ben ook erg benieuwd. Wat hebben ze allemaal gezegd? Ik duim voor iig. relatief postief nieuws.

Ik ga maar weer in afwachtmodus. Wat duren die dagen laaaaang...

groetjes
Wenser

Terug
Bovenaan