wie is er ook net voor een eerste gesprek bij de gynaecoloog geweest??

he wenser ik heb er tot nu toe geen last van gehad! sinds dat ik met de pil ben gestopt heb ik allemaal kwaaltjes ach ja het gaat wel weer over! heb nu allen nog maa een stijve nek verder voel ik mij prima! het raare is dat ik eigenlijk vandaag ongi zouw moeten zijn maar helemaal niks! als ik morgen nog niet ben zal ik ff gaan testen (het zal wel niet maar ja je blijft maar hoop hebben hahaha) je hoort het nog wel groetjes springkikkertje

Hier de RD's. ik ben er weer kapot van,  ik had best goede hoop omdat ik heel rustig en relaxed was deze maand. Op naar de HSG.

xxx
Wenser

Shanna
27
7
18 mei ZWANGER
26 mei controle/echo

Amber07

30

17

ong 20juni

11 juni gyn

Polleke1979
29
10
8 juli

Triesje81
27
2
20 april ZWANGER

Bambam        
36
16
4 mei, ZWANGER!!

Wenser

30

18

14 juli
afspraak maken HSG

Springkikkertje
30
20
17 juni
25 juni

Isolde        

Saskia

dikkiedik

Yvonne

Lien9

27

29

35

26

29

14

heel veel

17

16

13

17 mei

9mei

ongv 17 juni

22mei ZWANGER

28 juni
17juni

29april

10 juli

25mei

HE MEIDEN

Ik ben gisteravond naar Derek Ogilvie geweest in de goeie hoop op een reading en dan dat hij mij wat kon vertellen maar ja was een goei hoop,. Geen reading gehad maar verder was het heel erg gaaf om het zo een keertje mee temaken. Wat die man allemaal kan. te gek.

Maar wenser we kunnnen elkaar de hand schudden, ik heb nu een dip dag, ging gisteren wat vloeien maar niet noemenswaardig dus had goeie hoop innstellingen????
Omdat ik ook helemaal geen voor tekenene had dat ik Ogi zou worden.
Maar sinds vanmorgen is het echt KKKKKKKKKKKKKKK.
Had nu weer een cyclus van 25 dgn en JIJ??

Dus nu maar weer een maand verder met oefenen enz, en dan hopen dat het de volgende keer maar wel raak is.

Dus nu kan je een afspraak maken Wenser bij de gyn voor je hsg, hopelijk kan je deze mnd dan wel terecht. Ik duim voor je.

de rest vd meiden sterkte met wachten enz

dikke kus natas

Hey meiden,

dikkidiek: balne voor jou ook weer zeg. Voel je je ook zo rot? Ik voelde het weer neit aankomen. Dan is de schrik zo groot als je op de wc zit. Ik riep voor mijn gevoel echt uit: 'oh nee he?'. Gisteravond zat manlief er ook helemaal doorheen. Nu heb ik hem een keer kunnen steunen. Ik voelde mij gelijk sterker worden, voor hem. Gek is dat he, hoe dat werkt? Wel fijn dat het een keer andersom was. Heb ook een beetje een katertje vandaag want ik heb gisteren 5 glazen wijn op terwijl ik tegenwoordig nauwelijk s meer drink. Maar ik was even dwars tegen alles in.

Springkikker:  en, en, en???

Weet iemand eigenlijk nog iets over Isolde?

groetjes en alvast een fijn weekend

Wenser

Weten jullie trouwens of je 2 dagen na een HSG gewoon weer naar een festival kunt gaan? Ik had al kaartjes en wil heel graag gaan.

groetjes

Wenser

Hoi hoi,

Zo hier gaat alles lekker zijn gangetje het zij met ups en downs, maar goed dat zal ook nog wel even zo blijven denk ik.
Ik ga in ieder geval niet bij de pakken neer zitten en probeer zo possitief mogelijk te blijven.
Vandaag heb ik in ieder geval energie voor 10, Daan is net door mijn schoonmoeder opgehaald heb ik lekker even de handen vrij om het huis aan kant te maken alhoewel ik al een eind op weg ben.   Strakjes nog even stofzuigen en dweilen en de was opvouwen en dan heb ik het ook alweer klaar voor vandaag.

Wenser in principe kun je 2 dagen na de HSG wel naar een festival   hoor.
Ik heb eigenlijk nergens last van gehad en kon gelijk gewoon alles wel weer.
Maar het is natuurlijk wel zo dat het ene lichaam heftiger reageerd dan het andere, maar ga er maar vanuit dat je gewoon heen kunt.

En het is wat met die teleurstelingen he?
Ik hoop dat ik nu de komende maanden er wat rust in vind en toch niet heel stiekem ga blijven hopen op een groot wonder. Ik ga er niet vanuit dat dat een 2e keer voor ons weg gelegd is.
Wel merk ik dat we nu al veel ontspanner seks hebben meer genieten van elkaar, aankomend weekend zou ik mij ei moeten hebben maar we gaan nu alleen als we zin hebben en niet meer om de dag enz.

Nou ik ga nog snel een wasje in de maschine doen moet om 5 uur weer werken en gaan om 7 uur als ik vrij ben lekker door naar de camping een weekend relaxen.

Liefs Saskia

hallo meiden,

balen dat jullie ongie zijn geworden! ik kan dan ook altijd goed chagie zijn, geen zin in dingen, boos op de wereld...maar richting de klusdagen gaat t wel weer. Ik heb weinig te melden, zijn natuurlijk het ziekenhuis uit en maak daarom weinig mee. Ben weer aan tellen. Zitten nu in de vruchtbare periode (denk ik), heb ovulatietesten, maar wil daar niet aan beginnen. Niets voor mij iedere keer naar zo'n staafje kijken! Het lot bepaald hierin vindt. we klussen toch al om de dag, meer kunnen we toch niet doen..

@wenser, ik had ook geen erge last na de hsg, behalve een wat gevoelige baarmoeder met wat krampjes, hopelijk heb jij ook weinig last. fijn dat je nu eindelijk het onderzoek gaat krijgen.Wanneer eigenlijk??

heel veel fijn weekend allemaal, vanaaf lekker een feestje, ga lekker wat borrels nemen hihi

xx

Hoi lieve mensen,

Ik ben hier nieuw op het forum. Wij zijn sinds vorig jaar mei bezig voor een kleintje, de eerste! Maar het zit nog niet echt mee. Ik ben een jaar niet ongesteld geweest, en toen heeft de huisarts me door gestuurd naar de gyn.

Bij de Gyn heb ik inwendig onderzoek gehad, daarna is er bloedafgenomen. Inmiddels ben ik voor de twee de keer bij de gyn geweest. En daar heb ik clomid gehad. De laagste dosering om alles weer opgang te brengen.

Ik denk zelfs al dat het gewerkt heeft, want ik had afgelopen zaterdag steken in mijn buik en krampen. Toen gelijk ovaluatietest gekocht en die was positief, dus waarschijnlijk toch eindelijk een eisprong. Nu is het weer 15 dagen afwachten voor ik kan gaan testen.

Groetjes angelique,

Terug
Bovenaan