wie is er ook net voor een eerste gesprek bij de gynaecoloog geweest??

Hi
@Sassie, goed dat je niet bij de pakken neerzit. Knap hoor dat je je energie op andere dingen richt. Veel pelzier op de camping en geniet ervan!

@ Angeldream: ook al een jaar bezig. Vervelend he, dat lange, lange wachten. Ik hoop voor je dat de Clomid helpt. Een positieve test is iig. een goed teken.

@Polleke: veel klusgenoegen teogewenst, dat lukt wel met een paar borrels op denk ik haha.

Meiden, fijn weekend. Ben wel een beetje jaleors op Ambber, die heerlijk in Frankrijk zit nu. Nog een week of 11 dan ben ik drie weken vrij... even volhouden nog.

xxx
Wenser

Hoi meiden,

Even een vraagje aan iedereen, zouden jullie je misschien in het kort kunnen voorstellen. Dan kan ik ook op jullie reageren, want om 384 reacties te lezen word een beetje veel. Alvast bedankt xxx angelique,

wenser: Jah nu inmiddels bijna anderhalf jaar, en ik werk zelf in de kraamzorg, heb elke keer met nieuw leven te maken, en dan de vragen heb je zelf al kinderen, wil je kinderen. Of dat jij nog geen kinderen heb. Pfff af en toe wel moeilijk.

Voor alle andere meiden, heel veel succes, en hopen op vruchtbare tijden voor ons alle maal.

hey angeldream,

fijn dat je ook meeschrijft (tikt)...

sinds mei bezig, jeetje wat een tijd zeg! een jaar niet ongie, waarom ben je niet eerder doorgestuurd?? Fijn dat je nu uiteindelijk clomid hebt gekregen, dan worden je kansen i.i.g groter...T zal vast heel moeilijk voor je zijn, omdat je dagelijks in contact komt met kersverse ouders en nog moeilijker de baby's...

zal ff vertellen hoe het bij ons gaat:

sinds augustus  vorig jaar gestopt, wisselende cyclussen gehad en uiteindelijk heel lang niet ongie geweest, toen twee x de pilstrip gepakt op advies om cyclus te resetten. Daarna mocht ik naar het ziekenhuis, ik onderzocht, man onderzocht, alles goed! ook hsg onderzoek gehad, ook goed! om die reden weer uit het ziekenhuis. ook omdat mijn cyclus weer wat regelmatiger wordt geen clomid gekregen...

nu mogen we tot einde van het jaar zelf proberen thuis en daarna weer melden in het ziekenhuis, hopelijk niet...zitten nu in de klusperiode, hopelijk met goed resultaat..

blijft lekker meeschrijven hier, ondanks ons ziekenhuisverlof haha..

fijn weekend

xx

Heey heey,

Ik werd pas laat doorgestuurd omdat ik een paar jaar de pil had gebruikt, en ze eerst wilde weten of mijn ongie vanzelf weer op gang zou komen. Dus vandaar. Maar hopelijk is het deze maand raak.

polleke1979, Dus nu mag je een jaartje klussen, ik ben benieuwd en we hopen op vruchtbare tijden. Wel goed om te horen dat het gewoon helemaal goed is met jou en met je man, dat het daar in ieder geval waarschijnlijk niet aan ligt. Dus nu lekker veel klussen en wie weet komt het dan vanzelf.

Groetjes en kus angelique,

Nou ik ben dus wenser. Ik ben 30 mijn man wordt 35 dit jaar. Wij zijn vorig jaar april getrouwd. In maart daarvoor begonnen met zwanger worden. Ik wilde eigenlijk al eerder beginnen, maar we wilden ook graag trouwen voordat we aan kinderen begonnen. En een bruiloft is duur en ik volgde een opleiding, dus het leek ons beter even te wachten. Nu achteraf denk ik: hadden we maar alvast begonnen. Maar ja.

Ik ben al een poosje in onderzoek, het gaat niet zo snel door een vakantie, jaarlijks onderhoud van rontgenapparaten, de feestdagen etc. Ik liep 2 x mijn HSG mis. Donderdag is het zo ver en ik zie er enerzijds tegenop en anderzijds hoop ik dat dat misschien helpt om toch zwanger te worden (heeft soms een gunstig effect). Daarna krijg ik evaluatie en als er niets is (wat ik wel verwacht)   wordt ik weer naar huis gestuurd.

Het enige wat mij zorgen baart is dat ik toch wel regelmatig (zeker de laatste maanden)  cyclussen van 21, 22 of 23 dagen heb, en mijn ei bijna altijd na dag 14 valt. Dus dan zitten er soms korte tijden tussen mijn ei en mijn ongi. Misschien dat ze daar wat tegen kunnen doen?

Ik ga er wisselend mee om, soms ga ik weer vol vuur door, soms zakt de moed door het doucheputje en weet ik niet wat ik met mijzelf aan moet. Mijn man heeft daar veel moeite mee, hij kan er slecht tegen dat ik zo inverdrietig ben.

Oh ja verder hebben we nog een hond en twee katten en verheug ik mij op mijn vakantie in Toscane over 11 weken!!! En ik ben blij dat ik met lotgenootjes kan praten hier op het forum. De paar mensen die het weten wil ik niet iedere keer lastig vallen met de zelfde verhalen.

Nou dat was even een korte voorstelronde van mij.

Fijn weekend

Wenser

Heey wenser,

Leuk dat je even heb   voorgesteld, zal ik mezelf ook een beetje voorstellen dan haha. Ik ben 20 jaar, jah jah  de 23ste word ik 21  en mijn vriend is 22. We wonen sinds mij samen lekker gezellig ons eigen huisje. Ik werk in de kraamzorg en heb een hondje van nu net 1 jaar net een klein kind!

Das wel minder dat je cyclus steeds iets anders is. Hopelijk kunnen ze daar iets aan doen.

Jah mijn vriend snapt het vaak niet als ik verdrietig of emotioneel ben, dan is het wat is er nou, doe ik iets verkeerds, en dan denk ik laat maar zitten.

Ik mag 1 juli gaan testen op een eventuele zwangerschap.

Succes in het ziekenhuis.

Groetjes en kus angelique,

Hoi meiden,

even gewoon een kort berichtje, vandaag weer lekker gewerkt. Ik blijf allemaal krampen houden in mijn buik. Dus misschien dat ik toch ongie ga worden. Nog ff 6 daagjes afwachten. pffff.

xxx angel

he meiden

wenser:ik was van de week ook in een goei dip ook me man, die stuent me goed maar zat er nu ook eventjes door heen omdat we nu ook goeie hoop hadden.,Omdat ik ook weer nu   niks volede aankomen en ja dan heb je net als jou weer zo iets op de wc NEE niet dat. Maarja we gaan deze mnd gewoon sexen als we zin hebben en niet meer op een soort comando, geen zin meer in. Kijken wat dan me lichaam doet.
Maar je kan wel 2 dgn na de hsg naar festival hoor!!! Maar las ik, het goed donderdag heb je hem spannend!!!!

Ik zal me ook eventjes voor stellen:
Ik ben natasja ben 35 jr en al dik anderhalf jr bezig voor een 2e kindje. Onze dochter (2 jr en 2 mnd)hebben we ook gekregen nadat we allerlei testen hadden gehad zoals de kijkoperatie, toen ook  niks uitgekomen maar een mnd er na wel zwanger.
Nu al een hsg gehad en daar was zover we weten ook weer alles oke, ook de zaadcellen van me man waren beter dan dan 3jr geleden.
Wij horen pas de officile uitslag 10 juli vd HSG.
Ik heb momenteel een cyclus van 25 dgn en me eisprong rond de 13e dg dus ook niet echt lang erna.

Maar ik wordt er wel weer gek van en vooral omdat mensen dan zeggen je heb er toch al 1 dus wees blij enz. en omdat veel mensen die ik ken nu zwanger  zijn en er geen moeite voor hebben hoeven doen BAh.

dikek kus natas

Terug
Bovenaan