Wie is gestart met de " eerste ronde" voor eerste kindje en wordt nu al gek van t afwach

Hallo meiden,

Ik heb jullie verhalen nog niet gelezen, maar wij zijn   sinds zondag ook bezig aan de 1e ronde voor ons 1e kindje.
Ik ben nu een jaar pilvrij.
Na een paar maanden ontpillen, en daarna de twijfels van mijn vriend is het nu dan eindelijk zover.
Eigenlijk hadden we nog 1 ongi af willen wachten, maar afgelopen zondag konden we ons niet meer beheersen
Dus weg met die rubbers.
Ik heb maandag of gisteren mijn ei gehad, dus het wordt al direct spannend.

Groetjes Mickey

Hoi!!

Net heel internet afgezocht naar vergelijkbare verhalen betreft de test. Word er niet vrolijk van . Bij velen is gebleken dat het resultaat inderdaad niet betrouwbaar was.
Ook zij hadden een vaag streepje dat na paar minuten iets duidelijker werd. Net zoals ik. Maar waarschijnlijk waren in mijn geval dan toch de 10 minuten om.
Kan het maar niet uit mijn hoofd zetten vandaag!!

groetjes

p.s. Hoi Mickey, leuk en spannend dat jullie ook gestart zijn nu!

Hallo Emma,

Erg spannend zo he!
Ik ga voor je duimen dat het raak is, want dat zou natuurlijk te gek zijn.
Alleen het wachten, dat lijkt me zo lang om opnieuw te testen.

Groeten Patries.

Hoi meiden,

Ik volg jullie verhalen al een tijdje. Erg leuken en spannend!  En nu heb ik mezelf ook aangemeld. Ik heb een vraag en hoop op veel reacties en tips.

Mijn vriend en ik zijn nu 7 jaar samen en ik ben ten huwelijk gevraagd een poos geleden. We trouwen in mei 2008. We hebben het al een hele tijd over kinderen en willen er in januari/ februari mee gaan beginnen (als ik het zo kan zeggen). Echter heb ik de jurk voor mei al gekocht en kan ik dus dan niet een hele dikke buik hebben. Ik slik dus ook nog gewoon de pil. Wat is jullie advies.  Ik snap dat het een tijdje kan duren, maar stel dat het febr. gelijk raak is dan ben ik iets meer dan 3 maanden zwanger!? Ook heb ik veel dingen gelezen zoals foliumzuur slikken ed. Weten jullie daar mee over. Ik denk echt de hele tijd stop in mei pas met de pil, maarja wil het graag eerder.

Liefs,

MKO

ik ben nieuw op dit forum,lees wel al een tijdje mee
ben 25 een maandje getrouwd nu en zit nu in mijn eerste ronde voor   het eerste kindje.
mijn nod is   volgende week dinsdag
dus zal nog even geduld moeten hebben
weet dat ik er niet op moet rekenen dat het nu al raak is,maar en klein beetje hoop heb ik toch wel.
nu is het afwachten..

quote: MKO reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-10-2007 15:07:01'));

Hoi meiden,

Ik volg jullie verhalen al een tijdje. Erg leuken en spannend!  En nu heb ik mezelf ook aangemeld. Ik heb een vraag en hoop op veel reacties en tips.

Mijn vriend en ik zijn nu 7 jaar samen en ik ben ten huwelijk gevraagd een poos geleden. We trouwen in mei 2008. We hebben het al een hele tijd over kinderen en willen er in januari/ februari mee gaan beginnen (als ik het zo kan zeggen). Echter heb ik de jurk voor mei al gekocht en kan ik dus dan niet een hele dikke buik hebben. Ik slik dus ook nog gewoon de pil. Wat is jullie advies.  Ik snap dat het een tijdje kan duren, maar stel dat het febr. gelijk raak is dan ben ik iets meer dan 3 maanden zwanger!? Ook heb ik veel dingen gelezen zoals foliumzuur slikken ed. Weten jullie daar mee over. Ik denk echt de hele tijd stop in mei pas met de pil, maarja wil het graag eerder.

Liefs,

MKO

Hallo!!

Welkom!
Als jullie kinderwens groot is, zou ik gewoon starten in januari. Je lijf heeft vaak ook nog de tijd nodig om weer een natuurlijke cyclus op gang te krijgen. De kans is echt mini-mini-maal dat het meteen raak zou zijn. Mocht het wel zijn, kun je je alleen maar gelukkig prijzen, geloof me. Enne, met drie maanden zwanger heb je vaak nog geen hele dikke buik. mijn zus trouwde toen ze drie maanden zwanger was en er was nog vrij weinig te zien. Verschilt natuurlijk bij iedereen maar goed.
Als je zwanger wilt worden is het verstandig te starten met foliumzuur. Ik ben gestart vanaf het moment dat ik stopte met de pil.
Succes met alles.

gr emma

Hey MKO,

Als je graag wilt beginnen dan is het belangrijk dat jij en je vriend er samen achter staan.
Het kan natuurlijk even duren, maar ook meteen raak zijn, dat kan je van te voren niet bepalen.
Ik denk dat als je in februari zwanger zou zijn, dat je in mei nog niet een heel erg dikke buik hebt.
Het is zo verschillend, een vriendin van mij was met drie maanden al erg dik en een andere vriendin die is nu bijna 4 maanden en heeft nog niet echt een buik.
Foliumzuur is belangrijk om meteen te gaan slikken zodra je met de pil gestopt bent.

Nou in ieder geval succes!

Groeten Patricia.

Hey meiden.

Ik heb sinds gisteren heel snel een   bloedneus en niet even nee dat duurd gewoon 10 min. en het stroomd  er gewoon uit (sorry voor de uitleg)  en een vol gevoel in me buik (en geen honger).Brandende tepels.  Ik heb geen idee wat het is, zou ik zwanger zijn spookt het steeds door me hoofd maar probeer me eigen maar wijs te maken dat dat niet zo is (want dan zou ik nu 2 tot 2,5 week zwanger zijn) en dan kan je niet dit soort symptonen krijgen TOCH???   heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn.

Emma je hebt helemaal gelijk we vertellen het wel gewoon ik kan het dan toch niet voor me houden. zoals je zegt je bent dan dol gelukkig en als het fout gaat heb je mensen om je heen die je kunnen steunen.

groetjes Quinta

Terug
Bovenaan