Hallo meiden,
Tot onze enorme vreugde hielden mijn vriend en ik gister ook een positieve test in onze handen!! (na anderhalf jaar heen en weer te zijn geslingerd tussen hoop en teleurstellingen)
Omdat we het eigenlijk niet konden geloven hebben we meteen nog 3 testen er achteraan gedaan, en ook die waren alledrie positief!! Het lijkt dus toch echt waar te zijn dat dit grote geluk ons nu gegund is!
Ik ben nu pas 5 weken zwanger, dus het is allemaal nog super pril, maar ik heb er een heel goed gevoel over!
Volgens deze site ben ik op 10 januari 2009 uitgerekend.
Ik kan pas dinsdag de gyn bellen (dit is de eerste keer in mijn leven dat ik niet blij ben met een extra vrije dag, hihi) , maar omdat ik al in een ziekenhuis traject liep (ik heb PCOS en gebruikte Clomid 150mg) hoop ik dat ik al lekker snel voor een echo mag . Heeft iemand hier toevallig al ervaring mee, dat je sneller voor een echo op mag als je al in het ziekenhuis loopt?
Qua kwaaltjes merk ik nauwelijks iets... ben wel moe, maar niet overdreven. Ook niet misselijk en geen pijnlijke borsten (dat komt misschien ook wel omdat ik een borstverkleining heb ondergaan, daardoor zijn veel zenuwen 'dood' )
Ik was overigens wel blij te lezen dat er meer meiden zijn die nu al knellen in hun broeken. Ik heb vandaag met m'n broekknoop los gelopen, denkend dat ik me enorm aan het aanstellen was, maar nu lees ik dus dat je darmen al snel op kunnen zwellen door je zwangerschap.
Nou, hopenlijk openen ze snel een echt januari 09 forum, maar tot die tijd ben ik blij met deze!
Liefs, 10e
PS. Ik ben zelf 25 en mijn vriend is 36.