wie krijgt er ook een kindje in januari 2009

Hier nog eentje die 'lang leven de reageerbuis' kan roepen want ik ben zwanger van ons 2 kindje (ook via ivf) en op 17 januari uitgerekend. Ik ben in april 34 geworden en de kansen dat het nogmaals zou lukken waren niet zo groot dus we zijn heel erg blij! Nu nog wel even die eerste 12 weken doorkomen want de risico's op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en miskraam zijn in mijn geval verhoogd maargoed dat mag de pret niet drukken. We gaan van het positieve uit!!

gr.Ing

Hoi Inge!!

Nou lang leve de wetenschap he!
Gefeliciteerd hoor!!
Welkom bij de club
geniet er lekker van.

Groetjes Mirel

Hoi hoi meiden, ik kom vanaf het forum zwanger worden hier maar eens kijken. want we hebben op moederdag getest en de test was positief!! ik ben op 10januari uitgerekend als alles goed mag gaan..
Ben een jonge meid van bijna 23, 21ste ben ik jarig. en dit is mn 2de zwangerschap. ons andere zoontje is nu ruim anderhalf!
Gezellig zo forum met allemaal uitgerekend in het nieuwe jaar. kunnen we lekker samen over onze dingen kletsen...
Liefs mij

Hallo allemaal,

Iedereen van harte gefeliciteerd met de zwangerschap.

Ik ben hier met een anonieme naam op het forum, omdat er misschien mensen hier komen die ik ken.

Mijn verhaal:

Eind maart 2008 moest ik van de dermatoloog voor mijn exceem antbiotica slikken.
Er werd verteld dat de pil minder betrouwbaar zou kunnen zijn.
Zoals je kan raden ben ik zwanger.
Ik ben 9 Januari 2009 uitgerekend.
We zijn er best wel van geschrokken, maar ik begin er steeds meer aan te wennen.
Volgende week een afspraak maken bij de verloskundige.
Mijn borsten lijken echt enorm gegroeid en ik moet al bijna een grotere bh kopen.
Ik heb ook last van een opgezwollen buik en soms van die rare krampen.
Ik wens iedereen veel succes met de zwangerschap!

Hallo allemaal,

alle nieuwe meiden die in januari uitgerekend zijn welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!

Het 9-maandendagboekje het ik gekocht bij de ECI maar zal ook wel te koop zijn bij bol.com. Het ISBNnummer is 978-90-475-0312-5. De schrijfster is Marianne Amelink. Echt ontzettend leuk!

Ik ga van de week ook nieuwe beha's kopen. Normaal heb ik er een hekel aan, omdat mijn maat niet makkelijk te krijgen is, in ieder geval geen leuke moderne beha's (E75). Ben benieuwd wat ze me nu zullen aansmeren, als het maar lekker zit, dan is het goed, want nu knelt het de boel helemaal af!!!

Ik had me opgegeven voor moeders voor moeders, aangezien het in onze vriendenkring niet allemaal zo makkelijk gaat als bij ons. Helaas zamelen ze van moeders voor moeders niet in en is het een uur rijden als ik het zelf weg zou brengen. Wel heel erg jammer, want het is een goed doel! Dus als je eraan mee KAN doen, adviseer ik je dat zeker te doen. Hiermee zijn een heleboel stellen geholpen!!

Van het weekend het aan onze ouders verteld en die vinden het helemaal geweldig. Ook de broers/zus vinden het super. Wel spannend om het zo vroeg te vertellen, maar we gaan van het positieve uit toch?

Voor de rest voel ik me goed. Vanmorgen een beetje misselijk, maar niet overgeven of zo. Meer een gevoel van brandend maagzuur of zo. Nu ben ik wel heel erg moe. Van het weekend slecht geslapen door spanning om het te vertellen, dus vanavond lekker vroeg het mandje in!!

Groetjes

Hallo allemaal,
Ben ik ook weer eens. Alles goed gelukkig, nu in de 7e week (klinkt beter dan 6 weken zwanger haha). Vanmorgen voor het eerst wat misselijk, daar had ik nog eigenlijk geen last van gehad. Gelukkig was het niet heel erg. Heb wel veel last van oprispingen. Iemand een idee wat daar tegen helpt?
En dan die moeheid. Zo.....ik kan wel de hele dag door slapen!!
Pff als ik mezelf in de spiegel zie dan zie ik iemand die nogal wat teveel heeft gegeten en nodig eens aan de lijn moet doen. Jemig ik voel me nu al dik. Dat wordt nog wat. Mijn broeken zitten ook wel  strak. Maar ik ben niet zo van de leggings. Rokjes wel weer, dat komt met dit weer wel goed uit.
Ga zo met een vriendin uit eten. Normaal drinken we altijd wijntjes, ik  nu dus niet. Hoop niet dat ze voor de grap vraagt of ik soms zwanger ben, want volgens mij word ik knalrood als ik het moet ontkennen!
Wij hebben het trouwens nog aan niemand verteld. Word wel steeds moeilijker, maar we vinden het toch leuker om nog even te wachten.
Mijn moeder roept al jaren dat het haar zo leuk lijkt, en ze was  jaloers op schoonma toen die oma werd. Nou binnenkort hoort ze er ook bij haha!

Groetjes van Laura

Hoi allemaal.
Ik weer nu een week dat ik zwanger ben, maar ik heb totaal nog geen klachten. Wel heb ik sinds gister steeds een heel klein beetje lichtbruine afscheiding. Als je dan op internet gaat kijken wordt je niet echt vrolijk. Volgens het ziekenhuis is het waarschijnlijk oud bloed. Laten we daar dan maar op hopen.
Groetjes nurse

Hoi meiden,

Superleuk dat er nog meer mama's in spe mee komen kletsen. Allemaal gefeliciteerd!

@Nurse: ik hoop dat het inderdaad oud bloed is en dat je in januari een wondertje in je armen mag houden!

Vanavond ben ik gebeld door een consulente van moeders voor moeders. Morgenochtend komt ze langs en als de test weer positief is, mag ik vrijdag beginnen omdat ik nu nog aan de antibiotica zit.
Met mijn blaasontsteking gaat het gelukkig stukken beter. Nog wel pijn bij het plassen, maar trekt gelukkig snel weer weg.

Ik krijg ook elke dag wel de vraag of ik zwanger ben, waarom toch? Mijn broeken zitten wel strak en mijn borsten puilen uit mijn bh. Ze beginnen trouwens ook een beetje pijn te doen. Verder nog moe, maar niet heel extreem.
Ik hoop dat ik mogen weer een poistieve test in handen mag houden, het blijft toch spannend... Maar het voelt goed, dus zal wel goed zijn...

Fijne avond allemaal!

Groetjes Karin

Terug
Bovenaan