Hallo allemaal,
alle nieuwe meiden die in januari uitgerekend zijn welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!
Het 9-maandendagboekje het ik gekocht bij de ECI maar zal ook wel te koop zijn bij bol.com. Het ISBNnummer is 978-90-475-0312-5. De schrijfster is Marianne Amelink. Echt ontzettend leuk!
Ik ga van de week ook nieuwe beha's kopen. Normaal heb ik er een hekel aan, omdat mijn maat niet makkelijk te krijgen is, in ieder geval geen leuke moderne beha's (E75). Ben benieuwd wat ze me nu zullen aansmeren, als het maar lekker zit, dan is het goed, want nu knelt het de boel helemaal af!!!
Ik had me opgegeven voor moeders voor moeders, aangezien het in onze vriendenkring niet allemaal zo makkelijk gaat als bij ons. Helaas zamelen ze van moeders voor moeders niet in en is het een uur rijden als ik het zelf weg zou brengen. Wel heel erg jammer, want het is een goed doel! Dus als je eraan mee KAN doen, adviseer ik je dat zeker te doen. Hiermee zijn een heleboel stellen geholpen!!
Van het weekend het aan onze ouders verteld en die vinden het helemaal geweldig. Ook de broers/zus vinden het super. Wel spannend om het zo vroeg te vertellen, maar we gaan van het positieve uit toch?
Voor de rest voel ik me goed. Vanmorgen een beetje misselijk, maar niet overgeven of zo. Meer een gevoel van brandend maagzuur of zo. Nu ben ik wel heel erg moe. Van het weekend slecht geslapen door spanning om het te vertellen, dus vanavond lekker vroeg het mandje in!!
Groetjes