wie krijgt er ook een kindje in januari 2009

Hoi Allemaal,

Toch typisch dat die mannen het nog allemaal stil willen houden en dat wij het van de daken willen schreeuwen! Wij zijn het gisteravond aan mijn zus gaan vertellen en dat was  heerlijk!

Ik kan niet al te lang wachten met vertellen. Ik mag op mijn werk niet doorwerken tijdens de zwangerschap. Dat mag maar tot 12 weken. Er gaat dus al snel veel veranderen.

Hebben jullie ook zo'n zwaar gevoel in je onderbuik? Ik zou niet denken dat dat al zo snel zou gaan maar het voelt alsof ik veeeeel te veel heb gegeten!

Mascha

Hoi Jessica.
Ik heb alleen een paar slofjes gekocht. Voor de rest wil ik eerst de echo van 29 mei afwachten. Dan weet ik zeker of het hartje klopt en/of het kindje op de goede plek zit. Ik durf ook nog steeds niet echt blij te zijn.
Groetjes Nurse

Hallo allemaal!!

Ik kwam gisteren thuis en mijn vriend had een cadeautje voor mij, een boekje met namen. Echt leuk, heb gelijk namen uit zitten zoeken!! Mijn HA is op vakantie en komt dinsdag terug, dus ik hoop dat ik woensdagmorgen direct terecht kan. Is nog steeds heel onwerkelijk dat we zwanger zijn, ik kan ook niet wachten om het te vertellen. Wij willen iedereen bij ons thuis uitnodigen en dan het lijstje met gedicht geven.
Weten jullie eigenlijk vanaf wanneer dat je positiekleding aanmoet? Want ik moet nog allemaal nieuwe zomerkleren kopen, maar ik ben bang dat ik ze niet lang aankan.

Allemaal een fijne dag gewenst

Groetjes poeh

hey Poeh

ik zou me nog geen zorgen maken over positiekleding heb je pas nodig als je over de helft bent daarvoor lukt het nog wel met je eigen kleding.

maar leuk cadeautje trouwens dat boek , ik zou er ook gelijk in gaan snuffelen haha

groetjes vera

Hoi,

Nou ik denk dat ik toch al eerder positiekleding nodig heb, krijg mijn broeken nu nog maar net aan dicht
Ik merk trouwens dat ik veel beter ruik, hebben jullie dat ook? Ik liep een drogist in en rook gelijk al die geuren van parfum etc. Heb nog steeds last van kramp en dan met name na het plassen, vooral snachts, duurt dan ongeveer 5 minuten en dan trekt het weer weg.
Wanneer moet je je voor kraamzorg aanmelden? Ik wilde wachten tot ik bij de verloskundige ben geweest of moet dat nu al?

groetjes

Herken dat wel hoor jadeje, mijn buik is nu ook al zo opgeblazen... Heb echt nu al een hele bolle buik, maar hoop nog dat dat heel snel wegtrekt...
En ook van die geuren, laatst lag ik al in bed en mn vriend zat beneden en rookte een sigaret en ik werd er boven wakker van doordat ik het zo sterk rook. Grappig he...
Gelukkig gaat hij stoppen met roken of buiten roken ;)

hoi Jadeje

ja heb dat ook met die geuren ruik alles nu gelijk beter, en met de kraamzorg zou ik wachten tot je bij de vk bent geweest die geeft je bij je eerste gesprek alle informatie die je moet hebben om zulke dingen te regelen

groetjes vera

quote: whiterose reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-05-2008 18:42:44'));

hey Poeh

ik zou me nog geen zorgen maken over positiekleding heb je pas nodig als je over de helft bent daarvoor lukt het nog wel met je eigen kleding.

maar leuk cadeautje trouwens dat boek , ik zou er ook gelijk in gaan snuffelen haha

groetjes vera

Terug
Bovenaan