wie krijgt er ook een kindje in januari 2009

Hoi hoi!

Wat leuk dat er steeds meer aanstaande mama's mee komen kletsen.

@Jadeje, grappig, ik werk ook op een KDV. Vind jij het niet moeilijk om het voor je te houden op het werk?

Ik adviseer ook om bij meerder kinderdagverblijven te gaan kijken, het is overal weer anders en je moet wel een goed gevoel hebben. Je brengt toch je kindje weg...

Ik ben gisteren bij de huisartsenpost beland. Ik had al verteld dat ik zo'n pijn bij het plassen had en mijn urine negatief getest was op blaasontsteking. Nou, gisterochtend verging ik van de pijn. 'Normaal' ging de pijn bij het plassen binnen 5 minuten weg maar gisteren dus niet. Dus toch maar naar het ziekenhuis. Iedereen was heel bezorgd en dacht dat het de 'baby' was, maar ik voelde dat het mijn blaas was dus was niet heel erg ongerust. Ik was alleen heel erg bang dat het weer geen blaasontsteking zou zijn. Nou, dus toch hoor. Ik was wel erg opgelucht dat ik het toch goed had gevoeld en het nog allemaal goed zit met mijn kindje (wel vreemd om het al mijn kindje te noemen, het is nog zo klein...). Waarschijnlijk heb ik ook nog een schimmelinfectie, omdat ik ook jeuk heb. Dit staat allemaal in verband met mijn zwangerschap (blaasontsteking en schimmelinfectie).
Nu zit ik aan de antibiotica en heb een capsule tegen de schimmel in moeten brengen. Had nooit gedacht dat ik tijdens een evt. zwangerschap antibiotica zou gaan slikken. Was er altijd fel op tegen. Maar de dokter heeft me verzekerd dat deze medicatie probleemloos tijdens de zwangerschap gebruikt kan worden. Ik wist trouwens ook niet waar ik het zoeken moest van de pijn, dus ben al lang blij dat het (bijna) over is.

Voor de rest voel ik me goed. Wel een beetje misselijk en moe, maar bovenal nog enorm blij met het wondertje dat in me groeit. Mijn man is trouwens ook erg lief. Hij is nu druk de schuur aan het opruimen en ik mag heerlijk op het ligbedje liggen, lief he?
Ik ben trouwens ook heel erg vergeetachtig... Ach ja, het hoort er allemaal bij...

Woensdag ga ik naar de verloskundige bellen (eindelijk!) en ook maar eens naar moeders voor moeders want daar hoor ik maar niks van... Is misschien ook verstandig om daar pas mee te beginnen als ik 'klaar' ben met mijn antibioticakuur.

Fijne dag allemaal!

Liefs Karin

Hoi Allemaal

Ook wij zijn uitgerekend in januari om precies te zijn 18 januari. Best spannend allemaal want het is ons eerste kindje. Ik ben 24 en mijn vriend 27 dus ook nog best jong. Afgelopen vrijdag hebben we een test gedaan. Eerst konden we het niet eens geloven, maar het was toch echt zo. We zouden het wel van de daken willen roepen zo blij dat we zijn, maar we zijn ook wat huiverig dus willen we proberen om het de eerste drie maanden stil te houden, maar dit is al niet helemaal gelukt, we hebben namelijk de opa's en oma's al het leuke nieuws verteld. Hoe is dit eigenlijk bij jullie?

Groetjes Menno en Thamara

Hoi Allemaal,

Ook wij worden papa en mama in januari!Eigenlijk toch "onverwachts", ben nl. pas 2 maanden met de pil gestopt(na hem vanaf mijn 14e te hebben gebruikt!)Ben rond 4 januari uitgerekend...Gister aan de vader en moeders verteld, mooiste moederdag kado, volgens hun!

Ben nog wel erg onzeker, mijn lichaam veranderd en heb af en toe buikkrampen,maar dat schijnt erbij te horen!!!Heb vrijdag de verloskundige gebeld, heb 5 juni een afspraak.Ben erg beieuwd...

hey

Nieuwe meiden Gefeliciteerd !!!
Hoop dat jullie hier jullie ei kwijt kunnen.
Geniet van je zwangerschap

Groetjes vera

Hallo!
vanavond komt er een mevrouw van moeders voor moeders. Doen jullie daar ook aan mee?
Ik heb sinds een paar dagen last van mijn borsten. Ik loop heel de dag met harde tepels rond! Niet echt een pretje! Alleen mijn vriend vind het helemaal geweldig! Ook heb ik af en toe pijn in mijn zij.
Wel apart, iedereen om ons heen vraagt nu ineens wanneer ik zwanger ben. Heel moeilijk om dan mijn mond te houden.
Hebben jullie ook het gevoel dat je nu egoistischer bent? We waren gisteren op het strand en heb bijvoorbeeld al mijn eten zelf opgegeten en niet gevraagd of mijn vriend ook wat wilde. Ook ben ik normaal gesproken niet snel boos te krijgen, maar ben nu ontzettend boos op mijn nichtje. Ik heb haar in vertrouwen verteld dat ik zwanger ben en zij heeft het tegen al haar vrienden en collega's verteld! Het voelt als een inbreuk op mijn privacy. Onze vrienden en de familie van mijn vriend weten het niet eens! Grrrrr, wordt er weer boos van!

hallo allemaal,

Ik ben 40 jaar en nu voor de 2de keer zwanger. De eerste keer was in dec 2007 en dat is dus in jan dit jaar fout gegaan, het hartje klopte niet. Had ook nooit gedacht dat ik weer zo snel zwanger zou zijn. Voelt dit keer wel anders en ik heb goede hoop dat het dit keer goed gaat.
Vind het altijd zo leuk te lezen hoe anderen zich voelen en hiermee omgaan. Dat steunt mij enorm. Ik ben trouwens 8 jan 2009  uitgerekend en mijn vriend en ik zijn inde wolken alhoewel we wel wat reserves inbouwen mocht het weer fout gaan. Dan ben je toch wat meer gespannen. Maar we houden de moed erin, we zijn al wat ouder hij is 44 jaar dus ja.

Groetjes,
Angie

Hallo allemaal,

mijn man en ik verwachten ons eerste kindje ook in januari. we zijn allebei 27. volgens de site ben ik op 2 januari uitgerekend. we zijn helemaal in de wolken. volgende week donderdag 22 mei hebben we de eerste echo, we vinden het wel heel spannend allemaal want dan horen we voor het eerst het hartje. verder ben ik heel gauw moe en misselijk iedere dag. maar ja, ze zeggen dat het erbij hoort he ...we krijgen er een wondertje voor terug.

veeel sucses met de zwangerschap iedereen. en geniet er maar goed van dat doen wij ook.

veel liefs voor iedereen,

Hoi meiden,
Ik voeg me ook bij jullie ploeg...als dat mag natuurlijk
 Als het goed is ben ik rond 7 januari uitgerekend.
De echo zal dit nog uit moeten wijzen want ik heb geen idee wanneer mijn laatste menstruatie was.
Ik ben 31 en mijn vriend 32. Ik ben in december om med. redenen gestopt met de pil en dit mopje is dus eigenlijk een kleine verassing. Maar na de 1e schrik natuurlijk wel errug welkom
Dit is ons 2e kindje. We hebben nog een zoon van 4 (dec'03)
Mijn klachten beginnen ook lekker op gang te komen nu. Niet alleen 's morgens misselijk maar gewoon lekker de hele dag!! Maar als ik iets eet zakt het gelukkig wel af. Heb (nog niet) overgegeven.
Ik merk wel, misschien dat iemand het herkend, dat ik nu veel onzekerder ben dan bij de 1e. Bij elk vreemd gevoel hoop ik dat het goed blijft gaan. Komt misschien ook omdat ik het laatste jaar van heel dichtbij heb meegemaakt dat bij 2 vriendinnen een kindje overleden is.
maar ik blijf positief!!! En ik hoop lekker hier mijn ei kwijt te kunnen en af en toe lekker te kunnen kletsen over alles wat we mee- en doormaken.
Nou een heel verhaal he
Geniet lekker allemaal!
Groetjes Mirel
 kan iemand mij vertellen hoe ik mijn banner erop krijg. Heb er een van Lillypie. Welke code moet ik pakken?

Terug
Bovenaan