wie krijgt er ook een kindje in januari 2009

hoi,

KarinT82 ben benieuwd hoe lang ik het vol hou om te werken, want met zo'n dikke buik lijkt me dat best lastig en de kinderopvang is toch best zwaar beroep. Maar we zullen het wel zien
Ik wil het pas aan mijn collega's vertellen als ik de echo heb ik gehad en ik voel me verder goed dus ze zullen ook nog niet zo snel iets merken aan me. Ik merkte wel vandaag dat mijn bosrten nu ook wel gevelig worden, want ik had een baby tegen me aan op schoot en dat voelde ik toch wel

Hoi meiden,
Ik had het eerder vandaag al in een bericht gevraagd maar denk dat het nu iets drukker is.
Dus nog maar een keer, hoe kan ik mijn banner erop zetten?
Ik heb er een van Lillypie. Maar als ik de bovenste code kopieer dan komt er geen plaatje in het scherm van het bericht te staan.
Hellup!!!

Groetjes Mirel

Hoi!!

Sorrie, maar ik weet niet hoe je een banner maakt! Succes ermee.

Ik snap niet dat enkele van jullie het zo goed voor je kunnen houden. Mijn vrienden hebben dus meteen in de gaten als ik niet drink op feestjes, niet blijf slapen, helemaal niet meer rook, en geen half gare kip meer eet!

Ik kreeg het gisteren dan ook recht op de man af gevraagd. Dan kan ik er echt niet meer onderuit!  

Wel lastig, want de opa's en oma's weten nog van nix! Die moeten toch echt wachten tot mijn vriend weer thuis is!

Vandaag een afspraak gemaakt met de verloskundige, voor 3 juni. Meteen naar moeders voor moeders gebeld en die komt morgen. Raar maar voor die test ben ik totaal niet meer zenuwachtig.

Ik voel me zo zwanger!!   Zo'n gevoel van een "hangende" buik. Verder geen enkele klachten, niet misselijk, niet moe. Ben benieuwd.

Mag w.s. een vroege echo. Dan kan ik (als alles goed is) op tijd op mijn werk ander werk regelen. De verloskundige had het erover in de 8ste of 9de week. Moest ik maar even over nadenken.   Ik weet het nog niet,

Iedereen, geniet ervan!

Groet,
Mascha

Hoi Nurse,

Ik zou er ook van schrikken, Wanneer weet je meer? Ben je al in het ziekenhuis geweest?

Toi Toi,

Groet
Mascha

Bedankt voor jullie reacties.
Ik heb vandaag met het ziekenhuis gebeld. Ze zeggen dat ze met een echo niks kunnen zien en dat het waarschijnlijk oud bloed is. Het is steeds maar erg weinig afscheiding. Voor de zekerheid nog maar een test er tegen aan gegooit. Deze was gelukkig nog positief.
Ik maak mijn banners via www.babybrabbel.nl. Ze staan bij interactief. Succes.

Hoi,

Eens kijken of mijn banner ook werkt!

Volgens mijn niet!

Volgende keer beter!

Groet,
Mascha

Nou daar ben ik weer ;)
Nog een poging wagen met de banner. Nu ook een gemaakt via babybrabbel.

Groetjes Mirel

Hallo allemaal,

Ten eerste iedereen van harte gefeliciteerd met de zwangerschap. Ik ben zelf 25 jaar en voor de twee keer in verwachting,  maar ik heb vorig jaar november een miskraam gehad.
Wij zijn ontzettend blij, maar we vertellen het dit keer pas na de 12 weken. We hebben 17 juni onze eerste echo bij de VK dus wij zijn heel benieuwd!!!

Ik heb eigenlijk heel weinig tot geen klachten tot nu toe hoe zit dat met jullie?

groetjes happy_happy

Terug
Bovenaan