wie krijgt er ook een kindje in januari 2009

Hoi Happy-happy,
Welkom en gefeliciteerd natuurlijk!!!
Nou bij mijn zijn de klachten flink op gang gekomen hoor.
Bij mijn 1e had ik buiten de vermoeidheid nergens last van maar nu
Mijn maag draait de hele dag rond en mijn borsten staan echt op springen lijkt wel.
Wij zijn ook nog voorzichtig met vertellen, al heb ik het er erg moeilijk mee. Ik wil wachten tot na de 1e echo maar mijn lief wil de 12 weken afwachten ook voor oma's en opa's.
Maar met alle activiteiten op internet als Hyves enz. komt de rest er dan ook achter dus ik vertel het liever gewoon gelijk aan iedereen na de echo. Hier moeten we het dus nog ff over hebben haha.
Nou geniet er lekker van en hopelijk blijf je klachtenvrij!!
Groetjes Mirel

Hallo,
Ten eerste iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ik heb inmiddels ook een test gedaan en blijk zwanger te zijn en verwacht dus mijn 2de kindje begin januari. Ik heb al een zoon van 14 maanden.
Hebben jullie al zwangerschapskwaaltjes?
Ik heb nu  zelf vaak een bloedneus en wat maagzuur maar verder gaat het allemaal prima. 22 mei heb ik de eerste controle...
Groetjes Loes

Heb nu hele andere klachten dan bij mijn eerste. Enorm opgezette borsten (vooral 's nachts). Veel darmkramp en een gevoel alsof ik veeel te veel heb gegeten.
Misselijkheid en moe valt wel mee (bij vlagen).
Kunnen jullie ook bijna niet wachten op de 1e echo. Ik mag pas 13 juni. Ben dan al 11 weken.
Ik krijg trouwens op verschillende sites verschillende uitgerekende data, terwijl ik echt overal 31 maart als laatse ongesteldheidsdatum invul. Weten jullie welke de verloskundige aanhouden?

Groetjes

Gisteren is er iemand langsgeweest van moeders voor moeders. Wel gek, maar was weer blij toen ook haar test  zei dat ik zwanger ben! Haha! Dat was al test 3! Vanaf vrijdag moet ik elke dag een fles volplassen en komen ze 1 keer in de week de flessen ophalen. Morgen maar eens bellen of ze het op komen halen in een discrete auto/bus, want ik laat het op mijn werk ophalen en wil niet dat iedereen het straks al  weet!
Ik had gisteren ook een beetje bloed, maar maak me geen zorgen, op alle sites staat dat het kan voorkomen. En dit was duidelijk oud bloed.
Ik vind het zo leuk om jullie verhalen te lezen, het is allemaal zo herkenbaar, we zitten echt allemaal in het zelfde schuitje, opgezette borsten, maagzuur, misselijk, allemaal in spanning voor de eerste afspraak bij de verloskundige, moeilijk ons mond kunnen houden. Ik heb echt goed geleerd van mijn praatgraage nichtje, bij een volgende zwangerschap vertel ik het de 1e 3  maanden nog aan niemand! Ik baal echt dat het als een lopend vuurtje gaat nu!

Groetjes!

Hoi,

Ik ben zwanger van mijn tweede kindje,volgens de berekening op 3 januari uitgerekend,dit kan echter eerder zijn aangezien mijn cyclus erg onregelmatig is na de geboorte van mijn zoontje.Ik heb er nu eentje van bijna 9 maanden,als de baby er is zal hij krap anderhalf zijn,best spannend allemaal.
geniet er lekker van allemaal.

liefs, Nice

hallo allemaal!

Alleerst van harte gefeliciteerd allemaal! Wat een grote groep januari moeders!

Ik sluit me bij jullie aan als het goed is, vanmorgen getest en er stond een streep! Een vage weliswaar, maar hij stond er echt! Als alles goed gaat wordt rond 21 januari 2009 ons derde wonder geboren. Ik heb al 2 zoontjes, een van bijna 3 en 1 van 16 maanden.

Spannend allemaal weer hoor!!!

groetjes,
Mienetje

Welkom!

@Maschapuk: hij doet het!
@Koetjeukkel: ik heb hetzelfde boekje als jij besteld via bol.com. Ben benieuwd!
@Jadeje: Ja, zal inderdaad wel zwaar worden, ons werk. Maar ja, we zijn niet de eersten, dus komt vast goed. En dat met die baby tegen je borsten, herken ik wel ja...
@Tine1981: Echt balen dat je nichtje het rondgebazuind heeft. Ik kan me voorstellen dat ze er enthausiast over is, maar het is jouw geheimpje en het was voor haar juist een eer om dit te mogen weten, dus had ze haar mond moeten houden. Stom hoor, kan me best voorstellen dat je er boos over bent.

Vanochtend is de consulente van moeders voor moeders langsgeweest. Een heel aardige vrouw, ze liet duidelijk merken dat ze heel blij was dat ik mee ga doen. Ik heb een mooi boek, een dvd en een fotolijstje gekregen en mag vrijdag beginnen met mijn urine op te vangen. Omdat ik vrij 'open' woon en mijn buurvrouwen hele dagen thuiszijn, laat ik de urine bij mijn ouders ophalen.
Ik was wel weer opgelucht hoor, toen de test razendsnel 2 streepjes te voorschijn toverde! Ik heb meteen een afspraak bij de verloskundige gemaakt voor een eerste afspraak. Deze is 26 mei al, spannend!  Drie weken later krijg ik mijn eerste echo. Het begint nu echt een beetje tot me door te dringen; ik word mama! Joepiedepoepie!

Fijne dag maar weer!

Groetjes Karin

Terug
Bovenaan