Hallo dames,
had ik net een heel bericht getypt, gaf ie een foutmelding na het plaatsen.
En ik kon em niet meer terug halen. Balen hoor.
Etentje ging goed, kreeg wel even een vraag toen ik fris bestelde, maar had het verwacht en een smoes opgehangen. Maar ja, toen kreeg ik mijn eten en het vlees was nog best wel rood, heb ik maar teruggestuurd met de vraag of het meer doorbakken kon. Volgens mij had ze het toen wel door, maar ze vroeg niks meer. Pfff.
@Starbelly: toen ik de huisarts vertelde dat ik 4 weken zwanger was, zei ze dat ik in de 5e week zat, dus daar hou ik me maar aan vast.
@Koetjeukkel: nee ik zie niet tegen de onderzoeken op. Geef bloed, dus dat bloedprikken ben ik wel gewend. Lijkt me juist erg leuk, omdat het dan veel echter wordt. Het is nu nog best wel onwerkelijk. Zie meer op tegen de bevalling.....
Heb pas 16 juni mijn 1e echo, dan ben ik 11 weken. Duurt echt nog lang!!
Vanmiddag op mijn werk sprak ik een klant die ik al een tijd niet had gezien, maar ook niet goed ken. Vroeg ze me of ik soms zwanger ben, want ik was altijd zo slank! Nou ik vond het nogal een intieme vraag als je iemand amper kent!
Voel me inderdaad als een nijlpaard, maar volgens de weegschaal slechts 1 kg aangekomen, dus dat kan het niet zijn. Wel het gevoel dat ik veel vocht vast hou. Hoop dat dat wel beter wordt de komende tijd.
En ik hoop dat ik weer wat meer energie krijg en minder moe ben. Voor de rest heb ik weinig reden tot klagen.
Groetjes, Laura