wie krijgt er ook een kindje in januari 2009

@Noortje08: In het boek dat ik van moeder voor moeders heb gekregen staat een heel handig schema. Daar staat in dat wanneer je laatste menstruatie op 31 maart was, je op 5 januari uitgerekend bent.

Hoi allemaal,

Ik heb vanmorgen de HA en VK gebelt, bij de HA kan ik pas 10juni terecht. Maar bij de VK al 2 juni, ze zei dat ik vtv meer moest drinken omdat mijn blaas dan gevult was en de echo dan beter te zien is. Dus ik ga ervan uit dat ik 2 juni al een echo krijg. Wel vroeg, dat is met 9 weken. Ben benieuwd of je dan al iets kunt zien, of het hartje kunt horen. Nog 2 1/2 week wachten.
Dat worden lange weken!!
Wanneer krijgen jullie je eerste echo?

Ik ga weer aan het werk.

Allemaal een fijne dag.

Groetjes poeh

Hallo allemaal,
Ik hoop dat iemand me kan helpen!!
Ik ben al een dag of 4 de hele dag misselijk, niet normaal. Ik hou het net binnen en krijg van mijn man ontbijt op bed en ik eet in delen, maar het is bijna niet vol te houden, ga vandaag zelfs eerder naar huis van mijn werk! Hebben jullie tips??
Groetjes

Ik krijg trouwens mijn eerste echo ook al snel (maandag 26 mei) dan ben ik 8 weken en 3 dagen. Spannend!!

hey dames,
ik zal me even voorstellen, Ik ben een meid van 27 ben begin dit jaar getrouwd en mijn man is ook 27, we zijn nu in de eerste ronde zwanger geraakt van ons eerste kindje, iets wat ik echt NOOIT had verwacht. Ik vind het ook nog zo onwerkelijk.!! Ik heb voor het eerst positief getest op moederdag, op 2de pinksterdag nog es en vandaag nog es, dus ik geloof wel dat het klopt haha Maandag gaan we langs de huisarts, en hopelijk bevestigd hij het nog es. We hebben het onze ouders al wel verteld, vooral zo vroeg ook, want stel dat het mis gaat. Ik vind het doodeng allemaal, en reuzend spanned, geen idee wat normaal is?? Ik heb nu een beetje buikkrampen lijkt op die van de ongi maar toch net wat anders, geen bloedverlies tot nu toe, en een beetje gevoelige tepels. En vandaag volgens mij voor het eerst misselijk in de morgen, moest bijna overgeven bij de AH to go van die nare baklucht.

Hoop voor iedereen dat het allemaal goed blijft gaan!

X

Hallo allemaal!!

Nou, gister om half acht m'n mandje ingegaan, vanmorgen om kwart over zes ging het wekkertje weer en nog niet uitgeslapen!!! Nog steeds geen puf en vreselijk moe! Dus vanavond maar weer vroeg erin.

Maar zolang dat het enige is waar ik last van heb mag ik absoluut niet klagen. De pijn in m;n borsten is niet weg, maar wel minder. Nu eerder een "beurs" gevoel.

Woensdag 11 juni hebben wij de eerste echo, nog vier weken wachten! Das echt lang wachten hoor vind ik. Ook op die dag moet ik bloed laten prikken en daar zie ik vreselijk tegenop. Maar het moet voor de kleine he? Dat maar proberen in m'n hoofd te houden, dan hoop ik dat het gaat lukken. Zien nog meer meiden op tegen zoiets, of uberhaupt tegen de onderzoeken opzien?

Groetjes!!

hmm ik denk maar es dat ik tv ga kijken ofzo,zit me hier helemaal gek te maken achter internet, van die sites waar je kan zien in welke periode je wat hebt, lees net dat de kans verminderd op een miskraam pas op 5 juli..phoe das nog kei lang!! Ik weet dat ook wel maar nu staat het er zo zwart op wit,en ik ben daar ook wel een beetje bang voor dat dat zou gebeuren, weet ook niet waarom, nahja eigenlijk wel, ik wil heel graag een kindje!! Ik kan nu bijna aan niets anders meer denken dan aan ik die zwanger is en wat ik nu allemaal kan en mag verwachten.

ik ben nu trouwens 4 weken en 5 dagen zwanger....ook zo iets. de ene site heeft het over 4 weken zwanger dus in de 5 de week van je zwangerschap, de ander heeft het gewoon over week 1 t/m 40 dus ik weet nu ook niet wat nu reeel is. Moet ik nu kijken bij week 4 of 5??

nahja ik heb nu gewoon té veel vragen haha

x

Hallo dames,

had ik net een heel bericht getypt, gaf ie een foutmelding na het plaatsen.
En ik kon em niet meer terug halen. Balen hoor.

Etentje ging goed, kreeg wel even een vraag toen ik fris bestelde, maar had het verwacht en een smoes opgehangen. Maar ja, toen kreeg ik mijn eten en het vlees was nog best wel rood, heb ik maar teruggestuurd met de vraag of het meer doorbakken kon. Volgens mij had ze het toen wel door, maar ze vroeg niks meer. Pfff.

@Starbelly: toen ik de huisarts vertelde dat ik 4 weken zwanger was, zei ze dat ik in de 5e week zat, dus daar hou ik me maar aan vast.
@Koetjeukkel: nee ik zie niet tegen de onderzoeken op. Geef bloed, dus dat bloedprikken ben ik wel gewend. Lijkt me juist erg leuk, omdat het dan veel echter wordt. Het is nu nog best wel onwerkelijk. Zie meer op tegen de bevalling.....

Heb pas 16 juni mijn 1e echo, dan ben ik 11 weken. Duurt echt nog lang!!

Vanmiddag op mijn werk sprak ik een klant die ik al een tijd niet had gezien, maar ook niet goed ken. Vroeg ze me of ik soms zwanger ben, want ik was altijd zo slank! Nou ik vond het nogal een intieme vraag als je iemand amper kent!
Voel  me inderdaad als een nijlpaard, maar volgens de weegschaal slechts 1 kg aangekomen, dus dat kan het niet zijn. Wel het gevoel dat ik veel vocht vast hou. Hoop dat dat wel beter wordt de komende tijd.
En ik hoop dat ik weer wat meer energie krijg en minder moe ben. Voor de rest heb ik weinig reden tot klagen.

Groetjes, Laura

Terug
Bovenaan