wie krijgt er ook een kindje in januari 2009

En nog een vraagje, ik heb me al gek gezocht op babykrabbel.nl, maar waar kan ik ook zo'n banner maken?
Kan iemand misschien een volledige link op het forum zetten??

tja als je op de verkeerde website kijkt, dan word het niks natuurlijk
ik ga ook eentje maken en dan straks maar kijken of het lukt of ik em kan plakken

Hier nog eentje,3 januari uitgerekend dus het is spannnend.
Oja ik moet wel zeggen dat ik een zeer onregelmatige menstruatie heb,dus het kan zijn dat ik nog een weekje langer zwanger ben,zoja dan ben ik wel in december uitgerekend.

Hoi hoi... hier even een mooi bannertje van mij...
kan ik precies bijhouden hoe ver ik ben. vind hem zelf  erg mooi!

Hoe ist verder met iedereen?? al kwaaltjes? ik nog niet echt. voel me op zich heel prima!
Heerlijk..geniet ervan meiden!!
Liefs mij

ik ook nog niet echt, beetje krampjes en gevoelige borsten maar vooral heel veel onzekerheid!

x

Ik zie niet op tegen bloedprikken, is maar even een klein prikje, naar de tandarts gaan vind ik erger  
Mijn vingers worden ook wat dikker, krijg mijn ring niet meer zo makkelijk als eerst om. Met die weken snap ik ook niet precies, want ik heb een zwangerschapsdagboek gekregen en als ik daar de datum iedere week invul zit ik ook alweer in week 8 terwijl op internet week 7 staat, dus het is een beetje verwarrend. Gister naar een film gekeken en normaal huil ik niet snel maar nu dus wel haha.

Haha, rectificatie (schrijf je dat zo?)
Ik had steeds de laatste dag van mijn menstruatie in mijn hoofd, maar moet de eerste dag zijn! Ben nu dus 6 januari uitgerekend! Gelukkig was ik nog niet begonnen in mijn 9 maanden dagboek!!!

Terug
Bovenaan