wie krijgt er ook een kindje in januari 2009

Hoi hoi,

Dit is mijn 2e zwangerschap, ik heb al een zoontje van 17 maanden nu en verwacht ik rond 12 Januari mijn 2e kindje . Enorm blij zijn we ermee, nu krijgt mijn zoontje een broertje of zusje erbij!!

Liefs Linda

Hoi hoi,
Nou ik heb eindelijk een afspraak kunnen maken bij de VK.
30 mei!!!! Ik kan niet wachten om dat kleine hartje te horen (hopen we natuurlijk he)
Ik hoop dat er dan gelijk een afspraak gemaakt wordt voor een termijnecho want ben nu wel benieud of mijn "berekening" klopt.
Groetjes Mirel

owh ik moet trouwens ook ontzettend vaak plassen  maar ik moet toegeven dat ik ook vaak effe ga om te controleren of alles nog in orde is en er geen bloed ofzo vind. Maar tot nu toe nog alles in orde.

x

Hoi!

Ik ben Monique en zwanger van ons 2e kindje. Ik ben 18 Januari 2009 uitegrekend.

Ons eerste kindje Luca* is 11 Januari 2008 overleden toen hij 8 weekjes jong was. Dus ik vind het extra spannend deze keer. Maar probeer wel echt te genieten.

Jullie allemaal proficiat!

LIefs Monique

Meer over Luca*: www.LUCA.vlindersite.nl

Hoi Monique
Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik heb met kippenvel je verhaal over Luca gelezen. Wat een vechtertje was dat. Ik hoop dat je ook van deze zwangerscahp kunt genieten.
Lief Nurse

Ik wilde ook even laten weten dat ik een kindje verwacht in januari 09. Het is nog heel vroeg, maar we zijn er zo blij mee!

We hebben al een dochtertje ,Lindsey, die op 24 juni 2 wordt. Tijdens die zwangerschap heb ik ook op dit forum gezeten en dat was erg gezellig en vooral ook erg hulpzaam. Al die onzekerheden!

Ik wens iedereen hier een fantastische zwangerschap toe!

xx Evelien

Hoi!
Vandaag is er een consulente van Moeders voor Moeders langsgeweest. De test was positief, dus ik mocht daarna meteen beginnen met het plassen in een fles... Ik moet ze wel zelf wegbrengen, omdat ze bij mij in de regio niet langskomen. Gelukkig ligt het een beetje op de route naar mijn werk en is het wel te combineren. Ik mocht een welkomsgeschenk uitkiezen en kreeg informatie mee. Voor het goede doel, dus voor iedereen aan te raden!
Verder kon mijn man ons geheimpje niet helemaal meer geheim houden en hebben we het aan mijn ouders verteld. Hij is wat dat betreft echt een open boek, veel erger dan ik! Mijn ouders helemaal gelukkig! Zometeen nog even langs mijn schoonouders om  het goede nieuws te vertellen. Zij worden voor het eerst opa en oma. Ze weten dat ik in januari met de pil gestopt ben, dus het zal geen grote verrassing zijn, maar ik weet zeker dat ze het geweldig zullen vinden!

Terug
Bovenaan