wie krijgt er ook een kindje in januari 2009

Hallo Allemaal,

Wat zijn er alweer een boel meiden bij gekomen. Gefeliciteerd allemaal.

Ik heb mij ook opgegeven voor moeders voor moeders. Het duurde wel even voordat ik gebeld werd voor een afspraak. En toen ik door moeders voor moeders gebeld werd waren we bij een vriend eten. Dus ben ik maar even op de gang verder gaan bellen. Zodat hij niets kon merken. Moeders voor moeders komt volgende week donderdag langs. ben benieuwd.

Ik heb mijn eerste afspraak gemaakt bij de verloskundige die is op 2 juni. Hopelijk krijgen we dan het hartje te horen.Ik ben benieuwd. Mijn eerste echo krijg ik rond 20 juni bij het diagnostisch centrum.

Ik ben trouwens na een dag werken helemaal op. En dan wordt dit juiste een drukke tijd op mijn werk. Ik staan namelijk voor de klas en ik heb groep2/3. En dan gaan  we volgende week op kamp. Daar zie ik wel een beetje tegenop. Twee dagen heel druk programma. En dan ook nog hopen dat niemand merkt dat ik zwanger ben. Als de kinderen uit eindelijk in bed liggen wordt er altijd een wijntje gedronken. Maar natuurlijk niet door mij. En dan maar hopen dat ze geen vragen gaan stellen.

Nu ga ik lekker naar mijn bedje en lekker slapen.
Weltrusten allemaal.

Groetjes Jessica

Hallo meiden,

Hoe staan de zaken er ondertussen bij jullie voor qua kwaaltjes?
Ik merk dat mijn borsten wat groter zijn en ik vaak een opgeblazen gevoel heb. Verder wisselt mijn smaak continu, maar misselijk ben ik (gelukkig) niet.
Waar ik soms wel een beetje onzeker van word is dat ik nog regelmatig menstruatie achtige krampen in mijn onderbuik heb. Ik schiet er toch nog een beetje van in de stress, bang dat het een vooraankondiging is van een miskraam. (ondanks dat ik weet dat het een teken is van het oprekken van je baarmoeder)
Hebben jullie dit ook nog steeds? Ik ben nu 5,5 week zwanger ongeveer.
De krampen zijn overigens wel minder heftig dan een paar weken geleden, maar ze zijn er nog duidelijk wel.

Ben benieuwd hoe dit bij jullie is.

Liefs, 10e

ja ik heb die krampen ook en soms steken, maar niet lang en ook anders als bij de ongi. Het is wel vergelijkbaar alleen deze krampen komen en gaan.  Plus ik heb totaal geen bloedverlies dus zal allemaal wel goed zijn?!

Hey effe voor mijn beeldvorming......als je 5 weken zwanger bent dan zit je in je 6 de week van de zwangerschap,bij foto sites waar bij staat in welke weet wat gebeurd moet ik dan bij week 5 of 6 kijken????? Ik wil niet al bij een week verder kijken terwijl het nog niet zo ver is hahaha

Succes verder iedereen met de kwaaltjes!

Hallo allemaal,

ik zou ook graag willen weten in welke week dat je moet kijken, dat vroeg ik me ook al af.
Wat betreft de kwaaltjes: heel pijnlijke en grotere  borsten, kan niet meer op mijn buik slapen. Kleine steken en een heel opgezette buik. Witte puntjes rond mijn tepels.
Even een vraagje ik krijg mijn eerste echo 2 juni, dat is met 9 weken. Weet iemand of je dan een inwendige of uitwendige echo krijgt? En ik kan bij de HA & VK bloed laten prikken, moet dit 2x of is bij 1 van beiden ook goed?

Groetjes poeh

Hoi Hoi!

Als je 5 weken zwanger bent moet je in week 6 kijken. Je zit in jouw zesde week...Zo moet het! Heb daar in mijn 1e zwangerschap ook steeds aan getwijfeld maar zo is het echt.

Ik denk dat je bij week 8 nog een inwendige echo krijgt, maar ik weet het niet zeker.

Liefs Mo

quote: mamavanluca reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-05-2008 10:21:08'));

Hoi Hoi!

Als je 5 weken zwanger bent moet je in week 6 kijken. Je zit in jouw zesde week...Zo moet het! Heb daar in mijn 1e zwangerschap ook steeds aan getwijfeld maar zo is het echt.

Ik denk dat je bij week 8 nog een inwendige echo krijgt, maar ik weet het niet zeker.

Liefs Mo

Hallo allemaal,
Zo te zien al veel zwangeren die uitgrekend zijn in Januari.
Ik ben zaterdag 6 weken zwanger van ons 2e kindje. Onze dochter is van 2e kerstdag 2006. Ben uitgerekend op 11 januari.
Ook ik heb me opgegeven voor moeders voor moeders. Woont in het noorden, ook daar komen ze het niet langs de deur halen, maar kan ik het wegbrengen.
oh ja, ik ben 28 en mijn man 27 jaar. Bij mijn vorige zwangerschap was ik erg misselijk, maar tot nu toe nog amper, dus hopelijk blijft het zo.....
Allemaal een hele goede zwangerschap toegewenst!!!!

Groetjes M

hoi hoi allemaal. hier was ik ook weer ffies..
heb ff een vraagje. vinden jullie het ook zo moeilijk nog om het niet aan familie enzo te vertellen?? ik wel en vooral omdat t nog zo pril is zeg maar. maar ik ben volgende week jarig en dus zwanger van de 2e. bij de 1ste keer begon je het echt pas na 14weken ofzo te zien, maar nu merk ik dat ik al een beetje een bol buikie krijg. Men zegt ook wel eens dat t verbeelding is, dat je denk dat iedereen naar je kijken en vermoedens gaat hebben..maar ik vind zo moeilijk om het nog niet te vertellen. we willen echt nog wachten tot na vaderdag. dat lijkt me een leuk moment om het te vertellen aan de fam...
Verders voel ik me goed. nog niet misselijk. hoop ik ook niet te worden en probeer er echt al van te genieten.... zal blij zijn als gewoon iedereen het weet... kan je er lekker over kletsen. daarom ben ik hier zo blij met dit forum .kan ik toch nog ergens mn gevoel en hart luchten...hihi
Ben vandaag alweer 6weekjes....
succes allemaal hoor. leuk om te zien dat iedereen ongeveer evenver is!
Liefs mij

Terug
Bovenaan