wie krijgt er ook een kindje in januari 2009

Hoi,

Wat leuk EefjeZweden, dan ben je ongeveer net zo ver als ik met de zwangerschap. Ben 30 december uitgerekend, maar denk ook dat het later gaat worden. Wel jammer dat je niet echt een keuze hebt om thuis te bevallen, ik weet zelf eigenlijk nog niet zo goed wat ik wil, thuis of in het ziekenhuis. Lijkt me inderdaad erg spannend omdat je in een ander land woont en de dingen daar misschien wel anders gaan, maar geniet lekker van het zwanger zijn!
groetjes

Hallo allemaal,

vanmorgen bij de huisarts geweest en het is echt waar!! Ik ben nu 5 weken en 5 dagen zwanger en ben op 3 januari 2009 uitgerekend.

Allerlei papieren meegekregen. Voor het bloedonderzoek en de termijnecho. De termijnecho vindt in het ziekenhuis plaats op woensdag 11 juni 2008 om 09.25 uur. Die dag laat ik ook gelijk maar mijn bloed prikken. Daar zie ik echt het meeste tegenop van alles!!

Het is echt een heel gek idee. Nu is het ECHT. Ongelooflijk! Volgend jaar rond deze tijd is er een kindje in huis.

De pijntjes die ik wel eens voel aan de zijkanten van m'n buik is heel normaal. Volgens de huisarts zijn dit de banden waaraan de baarmoeder vast zit. Ook het al redelijk zichtbare buikje is normaal. Dit is waarschijnlijk vocht wat ik vasthoud.

m;n vriend is er stil van. Heel onwerkelijk vind hij het allemaal nog. Dat is voor hem natuurlijk helemaal. Wij vrouwen voelen ons anders (borsten, buik etc) maar mannen voelen niets en zien nog niets aan ons. Ja, behalve dat m'n borsten als meloenen zijn....

Ik denk dat het voor hem pas echt gaat spreken als de eerste echo geweest is.

Zie er nu al naar uit!

Groetjes

Hoi ik ben ook zwanger.vanmorgen test gedaan uitgerekend 16 jan 2009.
We hebben al een zoontje van bijna 3....ik ben 38 je en mijn man 32. Ben helemaal in de wolken want we hebben al heel wat voor onze kiezen gehad.
Nou gezellig met elkaar kletsen lijkt me hartstikke leuk.
Liefs Wendy

Hai,

Mijn vriend heeft hetzelfde. Hij kan het nog niet zo geloven omdat hij niks voelt en aan mij nog niks ziet. Hij is wel heel blij hoor . Ik denk idd dat de eerste echo en het horen van het hartje het meer tastbaar maken. En het lijkt me zo gaaf als hij op een gegeven moment het kindje kan zien en voelen schoppen!

Groetjes!

Ik kan ook niet wachten tot de eerste echt is... 26 mei om 8.10, zoo spannend. Ik dacht vanmorgen dat ik een bolling onder mijn navel zag die ik nog niet eerder had gezien, zou dat al kunnen?
Groetjes

Hoi allemaal,

Nooit gedacht dat ik mee zou doen met een forum!   Maar vind het nu zo geweldig om jullie verhalen te lezen. Mijn vriend is erg nuchter (of hij beseft het nog niet zo). Ik wil het liefst mijn zusje bellen en naar mijn beste vriendin om het er over te hebben. Hij wil het graag even stil houden. 11 januari ben ik uitgeteld. Vind het enorm spannend en ben ook wel een beetje bang voor wat komen gaat.

Het enige wat ik nu voel is een drukkend gevoel in mijn onderbuik en af en toe een beetje kramp, alsof je licht ongesteld wordt (ben daar dan ook wel een beetje bang voor!)

Het is heerlijk om er over te kunnen kletsen!

Geniet ervan,
Mascha

hey allemaal Gefeliciteerd,

ik ben vera ben 22 jaar mijn man 28 en wij zijn ook opnieuw inverwachting van ons 2e kindje onze dochter is nu 17 maanden.
ik ben uitgerekend op 2 januari moet 20 mei voor het eerst naar de verloskundige

groetjes,

Terug
Bovenaan