wie krijgt er ook een kindje in januari 2009

Hey meiden,

Iedereen gefeliciteerd, super he...?! Zelf ben ik uitgerekend op 10 januari en vind het allemaal erg spannend. Ik heb de huisarts nog niet gebeld, wil het eerst deze week even laten bezinken en bel dan na het weekend.
Mijn beste vriendin is ook zwanger en half december uitgerekend. Ik zou het haar heel graag willen vertellen, maar eerst wil ik het mn (tweeling)zus vertellen, maar mn vriend wil het nog niet aan anderen vertellen... Pffff wel lastig hoor, ik wil het zo graag delen, maar kan het nu nog niet kwijt...
Net als de meesten van ons ben ik ook erg onzeker of het allemaal goed blijft gaan, voel ik iets dan denk ik oh jee en voel ik niks dan ga ik ook twijfelen haha...
We moeten maar gewoon met zn allen afwachten.... Leuk om elkaar zo op de hoogte te houden...

Hoi allemaal,

Ben vandaag voor het eerst na 4 weken weer gaan werken. Ben in april getrouwd en daarna op huwelijksreis geweest, vandaar. Ik moet zeggen dat ik het wel heel moeilijk vind om niets te zeggen. Mijn collega's en ik zijn  heel close, we werken met kinderen en iedereen weet dat wij heel graag een kindje zouden willen. Ik heb vandaag dan ook 4 keer de vraag gehad of ik al zwanger was. Ik heb met een stalen gezicht gezegd dat ik nu ongesteld ben, maar of ze het geloven?... Ik weet eigenlijk niet hoe ik door deze eerste weken door moet komen. Ben super blij en wil het zo graag met iedereen delen, maar stel dat het fout gaat. Het liefst zou ik het toch willen zeggen, en als het toch fout zou gaan dan kunnen 'ze' me ook steunen. Maar manlief wil het liever alleen aan de naasten vertellen (wat we dan ook al hebben gedaan). Spannend allemaal he... Volgende week ga ik naar de verloskundige bellen voor een afspraak en als ik daar ben geweest vertel ik het denk ik (als ik dat volhoud, haha).
Ben vanavond trouwens een beetje misselijk en een vol gevoel. Ook nog steeds een beetje 'menstruatie-pijn'. Hebben jullie trouwens ook zo'n pijn bij het plassen (van binnen)? Ik dacht dat ik blaasontsteking had, maar dat is gister onderzocht en dat was het dus niet. Mmm, beetje vreemd...
Ik heb trouwens nog niets van moeders voor moeders gehoord. Ik heb me gisteren via internet aangemeld en zou gebeld worden. Komt vast nog wel...

De groetjes maar weer!

ja denk dat iedereen dat wel heeft ,we willen het eigenlijk allemaal van de daken schreeuwen.
maar we moeten nog ff geduld hebben meiden.

groetjes,
vera

Ik had de eerste dagen ook een beetje  pijn bij het plassen. Nu niet meer, nu voel ik steekjes in mijn borsten en ook een beetje een soort  van  menstruatiepijn en pijn in mijn zij.  Weet je, volgens mij voelen we nu echt alles aan ons lichaam! Ik zou het ook wel van de daken willen schreeuwen! Mijn vriend wil het ook nog stil houden. Hij wilde het de eerste week aan niemand vertellen. Is bij mij niet gelukt hoor, mijn moeder, vader en broer weten het nu al! En de rest volgt echt de komende weken! Ik wil het alleen stil houden op mijn werk.
Ik heb gisteren een afspraak gemaakt bij de verloskundige. 4 juni mag ik komen!!!!
Ik wil nu al!!!
Leuk zo'n forum waar we allemaal in dezelfde fase van de zwangerschap zitten. Alle verhalen zijn nu al zo herkenbaar!
Ik hoop dat we elkaar allemaal 9 maanden lang op de hoogte houden!

Hallo Wendy

Ik lees dat je 38 bent en al een kindje hebt. Ik ben 36 en ook zwanger van de 2e. Maak jij je nou ook meer zorgen dan bij de eerste (ook gezien de leeftijd)?
Ik wel en dan word je ook nog overladen met folders over pre natale screening en berichten over de risico's van zwanger na je 35e. Zal blij zijn als ik in januari een gezond kindje heb
Groetjes

Noortje

Hallo allemaal,

Voor de nieuwe zwangere meiden gefelicteerd en gezellig dat jullie ook meekomen kletsen.

Wij hebben het nog steeds aan niemand vertelt dat we zwanger zijn. Gisteren had ik een gezellig dagje uit met een vriendin. Zij begin altijd over wanneer ik graag kinderen wil. Dit doet ze al best lang (mijn man vindt dit heel irritant). Ik heb haar uiteindelijk wel vertelt dat we bezig waren maar niet dan ik al zwanger ben. Het is dan wel moeilijk om het toch niet te vertellen.Ze vond het erg leuk. Ze moest eens weten. Ik heb haar wel gezegd dat ik het niet direcht zo vertellen. En dat begrep ze wel.

Nu  iets grappigs. Ik was pas laat thuis. En toen  vertelde mijn man dat hij het wel raar vond dat ik 's avond niet thuis was. Hier hebben we dus samen om  gelachen want dat heeft hij normaal nooit als ik niet thuis ben  's avonds.  Wat een zwangerschap wel niet met een man kan doen!En dat te bedenken dat ik binnenkort met mij klas nog op kamp ga. Dat ben ik er een hele nacht niet.

Ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest. Zij heeft mij wat boekjes megegeven met informatie erin o.a over de combinatietest. En een brief voor bloedonderzoek en een echo rond de twaalfde week. Dat is dat rond 20 juni. Dat duurt nog wel lang zeg. ik ben zo beniewd.

Ik wil ook graag lekker spulletje kopen voor de kleine. Ik moet me echt in houden. Het is allemaal zo leuk, lief en schattig. Hebben jullie dat ook?

Groetjes Jessica

Hallo allemaal,

Zat een beetje rond te kijken op de site van jonge gezinnen toen ik dit forum tegenkwam. Leuk om jullie verhalen te lezen.

Zelf ben ik 6 weken zwanger van m'n eerste kindje en waarschijnlijk uitgerekend op 8 januari   2009, m'n man en ik zijn echt superblij maar willen t toch nog stil houden (moeilijk hoor ) Volgende week maar eens een afspraak maken bij de huisarts, deze week pas getest en ff laten bezinken allemaal...

Verder voel ik me goed, zeer pijnlijke borsten en toch al een heel klein buikje. Af en toe misselijk, vooral als ik wat gegeten heb.

Ik wens jullie allemaal heel veel succes met jullie zwangerschap.

Groetjes

Terug
Bovenaan