Wie nog meer in Mei / juni gestopt met pil

@runbabyrun 
Bij mij helaas ook (nog) een volledig witte zwangerschapstest.. 
Afwachten of het doorzet of dat ik toch misschien iets te vroeg ben met testen.. zeker omdat alles nog onregelmatig is heb je geen idee!

Ja bij mij had ik toen een cyclus van 55 dagen met teunisbloemolie. 
Ik overweeg om nu na mijn ovulatie tarwekiemolie te gebruiken om de innesteling daarmee te kunnen helpen lees ik ook veel positieve verhalen over. 
Jullie daar bekend mee  ? 

@ dreamer hopelijk ben je te vroeg met testen en heb je snel.een positieve test in je handen!!! Ik ga morgenochtend ook maar eens testen...... Gevoelsmatig niet zwanger, we gaan het zien. Mijn cycles is ook onregelmatig en lang. 1 ronde 32, 2e ronde 49 en nu zit ik ook alweer op dag 40. Maarja ik heb ook jaren de pil gebruikt dus alles moet weer op gang komen. Hopelijk gaat dat een beetje vlot want ik ben er veelste veel mee bezig. Wordt nu al gek van mijzelf soms.

Helaas hier een negatieve test :( Hopelijk komt mijn menstruatie snel opgang. 2 december had ik een positieve ovulatietest en nog steeds geen menstruatie.

@AlisaAimee
Voor jou ook balen zeg, ik voel me ook niet zwanger en heb (op wat buikpijn af en toe) nergens last van. Hier ook 2 dec positieve ovu test en nog niet ongesteld.
We moeten het  maar afwachten. Zou wel fijn zijn om voor de feestdagen zekerheid te hebben in welke vorm dan ook..
Bij mij is het alweer ronde 6 

@KKKK
Slik nu deze cyclus en de cyclus hiervoor tarwekiem, maar of het uithaalt geen idee.. Dacht probeer het gewoon na alle verhalen die ik hier lees ;) 

Wat een goed nieuws pluisjemuisje!! En wat shit voor de andere dames waar het helaas niet zo mocht zijn..
Mijn ovulatiedatum zou eigenlijk vandaag zijn, maar de test gaf dinsdag al een smiley dus mijn NOD zal ook wel wat eerder zijn. Nu afwachten en heel erg hopen! Deze 2 weken duren altijd zo ontzettend lang, bleh! Nog meer dames die de komende 2 weken enorm aan het hopen zijn?
Liefs Shar

Terug
Bovenaan