Wie nog meer in Mei / juni gestopt met pil

@pluisjemuisje  GEFELICITEERD!!! 
Ja geef eerlijk toe ik ben wel altijd wat jaloers haha maar dat is ook logisch denk ik. En ben juist heel erg blij voor jou. Ben wel altijd benieuwd dan hoe het deze maand bij jou is vergaan haha. Ik weet het, het is een Lucky shot Maarja geeft me weer wat hoop. 
Hoeveelste ronde was dit? En heb je een regelmatige cyclus? Gebruik je ovulatietesten?  Op welke dagen heb je seks gehad en dan 1x per dag Of vaker? Hahah en neem je alleen foliumzuur of ook nog andere vitamines?  En lig je ook omhoog na de seks?  En plassen erna? 
Sorry lijk nu wel wat een weirdo hahahahah Maarja vraag het gewoon. Hahaha super blij voor jou! 

Aapje wat ontzettend verdrietig. Heel veel sterkte, ik hoop dat het jullie snel weer gegund is!!! 

Pluisjemuisje JAAAA gefeliciteerd!!! Wat fijn!! Welke testen heb je gebruikt vandaag?

Hier nog altijd geen menstruatie. Ook niks wat daarbij past, hartslag nog hoog, geen krampen, borsten voelen zowat gevoeliger dan gisteren en sinds een uur ben ik me een partij misselijk, had zelfs geen zin in koffie na 't eten en dat is voor mij nieuw! 
Ik had mijn positieve ovulatietest op 2 december dus zit nu denk ik 14 dagen na mijn ovulatie. Al zegt Flo dus daarbij dat ik pas morgen ongesteld moet worden. 
Dus zit nu te dubben... denk dat ik nu probeer mijn plas even een paar uur op te houden en dan toch maar testen, want als ik het uitstel tot morgenochtend slaap ik hoe dan ook voor geen ene meter.. ik ken mezelf inmiddels. 
Maar... ik heb om 19.00 geplast en moet nu ook alweer een beetje hahaha, dus dat wordt nog een hele klus ...

Dankjewel allemaal :)

@KKKK geen weirdo, ik snap je wel. Je wilt alle factoren goed doen. Maar wat je ook schrijft het is ook een stukje geluk en dat heb je niet in de hand(heel vervelend!). Ik ben in juni na ruim 11 jaar gestopt met de pil, sindsdien ook gestart met foliumzuur. Daarnaast drink ik elke ochtend een glas water met vitamine c bruistablet omdat ik veel blaasontstekingen heb gehad en daardoor (automatisch) meer drink. En in september zijn we begonnen met proberen. Mijn cyclussen (vanaf juli, juni werd ongesteld omdat mijn pilstrip was afgelopen, ben daarna niet meer aan een nieuwe begonnen) waren als volgt: 30-30-31-28-28). Mijn laatste menstruatie is gestart op 18 november en volgens de my tracker app zou mijn ovulatiedag 3 december zijn, ik heb geen ovu test gebruikt dus wanneer de ovulatie heeft plaatsgevonden is niet 100% zeker te zeggen. Wij hebben 28 nov, 30 nov, 2 en 3 december seks gehad en 1x per dag (in de avond voor de volledigheid). Ik heb idd een aantal minuten omhoog gelegen maar dit waren hoogstens 5 minuten. En daarna plassen want tja die blaasontstekingen......

De 2 testen die ik heb gedaan komen uit Duitsland. Het merk is testmed of zoiets die waren het goedkoopst en morgen test ik nog voor de zekerheid met een clearblue test met wekenindicatie, just to be sure.

Eigenlijk ben ik er pas sinds een week heel erg mee bezig, voorheen nooit heel erg over nagedacht. Er wel voor gezorgd dat we de dagen rondom de ovulatiedag seks hadden en meer niet.

Hoop dat het duidelijk voor jullie is. Heel veel succes, ik blijf duimen!!

@Aapje
wat een verdrietig verhaal, dit wens je inderdaad niemand toe. Wat een moeilijke tijd zullen jullie doormaken, sterkte gewenst en hoop voor jullie dat er snel voorspoed komt!
@Pluisjemuisje
Wauw wat een mooi nieuws! Ik durf nog niet maar morgen ochtend ga ik wel testen. Mijn vriend gaat een paar dagen weg voor zijn werk dus vind wel fijn om (als het echt zo mag zijn deze keer) dit samen te kunnen delen. 

Ik heb net getest met een goedkope strip van 2besure; helaas negatief. Ik ben toch blij dat ik het nu heb gedaan en niet pas morgenochtend; dan zou ik waarschijnlijk echt slecht hebben geslapen. Voor nu ga ik het de komende dagen gewoon even afwachten, of en wanneer mijn menstruatie nu door gaat zetten. 

@runbabyrun 
Had voor je gehoopt dat je gelijk een positieve test te pakken had.. Nu nog maar weer wachten wat erin je lichaam gaat gebeuren..  
Heb teveel gedronken (water) om nu te testen, althans dan is het meer water dab plas denk ik ;) morgenochtend dan maar... 

Inmiddels is mijn gemiddelde rusthartslag in 1 dag ook teruggezakt van 52 (het gemiddelde van de afgelopen 15 dagen)naar 48 dus ik denk dat ik vandaag toch ongesteld ga worden. Wat dat betreft klopte Flo dus wel. Ik vind het heel jammer uiteraard maar de dokter in mij vind het dan weer machtig interessant dat mijn hartslag zo'n patroon laat zien, haha. Je moet toch ook positieve dingen blijven zien hè, en ook dat ik straks met kerst en oud en nieuw gewoon drankjes kan doen. 
Ik zit wel te overwegen om toch met teunisbloemolie aan de slag te gaan. Ik las al dat jij daar juist slechte ervaringen mee hebt KKKK maar bij weer anderen lees je juist kortere cyclussen. Het lijkt een beetje zoiets waarvan je maar moet ontdekken of het werkt of niet, ga het denk gewoon een cyclus proberen en dan zie ik wel hoe het loopt... 
Dreamer ik duim voor jou vandaag!!

Terug
Bovenaan